Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

H.J. Heier

Het bedrijf was ons aanbevolen door een kennis en we vertrouwden blind op de positieve reviews en de door het bedrijf vermelde ervaring. Tevoren had Maarten Steffen de te ontruimen woning... Het bedrijf was ons aanbevolen door een kennis en we vertrouwden blind op de positieve reviews en de door het bedrijf vermelde ervaring. Tevoren had Maarten Steffen de te ontruimen woning bezocht, op basis waarvan een begroting is opgesteld. De uiteindelijke afrekening zou worden gebaseerd op het werkelijk aantal geregistreerde uren. Maar de begroting werd uiteindelijk overschreden met 70% ! Eindbedrag bijna € 4.500. En veel meubels e.d. beschadigd. Zijn zonder meerkosten bijgewerkt door een meubelmaker, maar toch.

Er is door de mannen hard gewerkt en met name de geadviseerde verhuisconsulente, Jeanette Stortelder, heeft uitstekend werk verricht. De meeste beschadigingen zijn kosteloos bijgewerkt, terwijl ook... Er is door de mannen hard gewerkt en met name de geadviseerde verhuisconsulente, Jeanette Stortelder, heeft uitstekend werk verricht. De meeste beschadigingen zijn kosteloos bijgewerkt, terwijl ook andere tegenvallende werkzaamheden niet in rekening zijn gebracht. Goede communicatie en na service.

De begroting was een aanfluiting en er dient veel voorzichtiger te worden omgegaan met het transport van de meubels.
Er waren gewoon te veel beschadigingen. Een lamp met kristallen behoeft...
Er waren gewoon te veel beschadigingen. Een lamp met kristallen behoeft een speciale behandeling om te voorkomen dat die in de knoop raakt, zoals is gebeurd.

Reactie Senior Verhuizer:

Geachte dhr Heier,
Geachte dhr Heier,
Bedankt voor uw feedback. U geeft in uw beoordeling aan dat de mannen hard hebben gewerkt en dat de verhuisconsulente uitstekend werk heeft verricht. Daarnaast geeft u aan dat de communicatie prettig is verlopen.
Tevens geeft u aan dat de begroting ernstig is overschreden en dat er beschadigingen zijn ontstaan. Hiervoor onze excuses. Desondanks wil ik deze, zoals telefonisch besproken, proberen terug te koppelen. De prijsopgave die mevrouw in eerste instantie heeft ontvangen was gebaseerd op een andere woning. Dit heeft er onder andere toe geleid dat uiteindelijk de gehele inboedel mee verhuisd is, waar dit in eerste instantie de helft zou zijn. Dit heeft vervolgens ook weer geleid tot meer in- en uitpakwerkzaamheden. Nog een verandering is dat de afstand van de verhuiswagen tot de nieuwe woonlocatie heel erg moeilijk bereikbaar was, waar dit niet het geval was bij de prijsopgave. U heeft doorgegeven dat het adres veranderde en of de begroting dan zou moeten worden aangepast. Ik heb daarop aangegeven dat wij met een uurtarief werken en de uiteindelijke uren vervolgens anders uit kunnen pakken. Verstandiger vanuit onze kant was geweest om een gehele nieuwe offerte uit te brengen om meer duidelijkheid aan beide kanten te scheppen.
In de formulering van de feedback tekst lijkt het over alleen een ontruiming te gaan, maar we spreken over een totaalprijs voor zowel: inpakken en demontage van complete inboedel, verhuizen , montage van de complete inboedel en ontruiming van de oude woning inclusief verhuisconsulente en stortkosten. De hoeveelheid stortkosten als uren voor een verhuisconsulente zijn in de offerte op basis van nacalculatie aangegeven. Dit is slechts ter verheldering.
Voor de beschadiging van de meubels bied ik uiteraard ook onze excuses aan. Dit is erg vervelend en mag niet gebeuren, zoals u tevens in uw beoordeling vermeld hebben wij deze schades kosteloos laten herstellen.
Ik wil u en mevrouw nogmaals bedanken voor de klus en het prettige contact.
Maarten Steffen
Seniorverhuizer

E.M. van Beek

Snelle reacties op email en telefoon. Respectvolle en prettige communicatie.
Offerte was duidelijk. Uiteindelijke factuur was lager dan de offerte.

Twee medewerkers waren vriendelijk, stelden zich voor, vlug en voorzichtig met de spullen.

Uitstekende ervaring.
Prima dienstverlening en meedenken.

Sympathiek dat deze organisatie ook zelf een goed doel steunt. Duidelijke communicatie van begin tot het eind. Zowel telefonisch, als bij bezoek, de uitvoering, de offertes en facturen.
Sympathiek dat deze organisatie ook zelf een goed doel steunt.
Prettige, nette, fijne mensen in de omgang.

De kringloopwinkel vind ik heel sympathiek en ook heel aardige mensen.
De kringloopwinkel vind ik heel sympathiek en ook heel aardige mensen.
Echter, als zij, ook voor hen onvoorzien pech onder weg krijgen, hadden zij zelf ook even met de communicatie van Senior Verhuizer contact op kunnen nemen. Dan had ik zelf gehoord waarom de Kringloop verlaat was.
De Kringloopwinkel kon het adres niet vinden, na uitleg van ons wel.
De mensen van de Kringloop waren ook hun verrijdbare plank ( 'hondje') vergeten.
Gelukkig stond er een kar voor algemeen gebruik in het gebouw, dat is toen gebruikt.
Toch voel ik me dan wat bezwaard dat er toch even onhandig getild moet worden.
Vooral het vergeten van het 'hondje' vond ik eigenlijk wel onprofessioneel.

M. Schellings

Vorig jaar heeft Senior Verhuizer de verhuizing van mijn tante gedaan en nu die van mijn moeder. Allebei de keren zijn wij zeer te vreden over de professionele benadering en hulp bij de verhuizingen.

Goede en duidelijke communicatie en afspraken worden goed nagekomen.

Het bedrijf is ons aanbevolen. Plezierig contact. Duidelijke uitleg. Snelle reactie per mail. Op tijd aanwezig en kundig verhuizen. Sneller klaar dan ingeschat, wat scheelde in de rekening.

De verhuizing is prima verlopen door kundig personeel.

Prima service en kwaliteit. Vlot en secuur is er verhuisd.

De grote zorg voor de te verhuizen spullen. Kasten gaan keuring in de folie, niets beschadigd en uiterst netjes gereden naar de nieuwe locatie.

Beter zichtbaar zijn via social media

Er wordt snelle service geboden. Een goede afspraak is snel gemaakt en ook de gehele onderneming is vlot verlopen.

De digitale bereikbaarheid is uitstekend. Het dienstenpakket kun je met recht COMPLEET noemen.

Neen.

Positieve ervaring; juist omdat zij zo goed de kamer weer inrichten, zoals voor de verhuizing.

zie hier boven

niet

Herbergier Arnhem

Seniorverhuizer heeft al verscheidende bewoners verhuisd naar de Herbergier Arnhem

Service en klantgericht, bereid om een stapje extra te doen, netjes en zeer vriendelijke mensen.

André Smits

Top ervaring was dit. Prettige en behulpzame verhuizers. Ze checkten goed de voortgang van onze eigen taken hierin en stelden hun eigen inzet er goed op af. De dag zelf liep gesmeerd. Ook de partner... Top ervaring was dit. Prettige en behulpzame verhuizers. Ze checkten goed de voortgang van onze eigen taken hierin en stelden hun eigen inzet er goed op af. De dag zelf liep gesmeerd. Ook de partner voor de tijdelijke opslag is (ANAC) is o.i. goed gekozen. Die stralen dezelfde kwaliteit en flexibiliteit uit.

Persoonlijke benadering en bereikbaarheid. Ook het meedenken en flexibilteit in de dagen. Doordat ze er dicht op bleven zitten konden ze zelf ook goed schakelen met de klant bij wijzigingen. Slim!... Persoonlijke benadering en bereikbaarheid. Ook het meedenken en flexibilteit in de dagen. Doordat ze er dicht op bleven zitten konden ze zelf ook goed schakelen met de klant bij wijzigingen. Slim!
De prijsstelling is prima en scherp.

nvt