Vriendelijkheid taxateur
Nakomen gemaakte afspraken
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Prettige sfeer en snelle acties

Goed uitgevoerd.

Geen verbeterpunten waargenomen

Vriendelijk en ontzorgend

Snelle, hard werkende professionele medewerkers. Ook met grote stukken goed manouvreren.

Ouderen zijn minder snel, daarom voor vetrek van verhuiswagen samen woning rustig inspecteren of er niets vergeten is.

Loolaan

Prima service. Vriendelijke, hulpvaardig personeel. Goede nazorg

Hulpvaardig en hard werkend

Misschien dat de ruimte die een doos biedt beter benutten.

Prima ervaring. Vriendelijke mensen, vakkundig en netjes. De hele verhuizing liep op rolletjes.
Vooraf duidelijke afspraken gemaakt ook die contacten verliepen prima en duidelijk.

Duidelijk, vakkundig, correct, netjes.

Frans A'Campo

Met twee medewerkers (die mij in maart 2016 met drie anderen hadden verhuisd van Ede naar Oosterbeek) nu een
antieke piano opgehaald in Nederhorst den Berg bij Hilversum naar mijn huis. Een loodzwaar object dat als een teer vaasje moest worden behandeld. De uitvoering verliep letterlijk en figuurlijk op rolletjes.
Deze klus is precies conform de beschrijving in de offerte op vakkundige wijze uitgevoerd.

Gemma Bakkers

Senior verhuizer heeft mijn moeder super goed verhuisd! Zij blij, ik blij! Was compleet volgens verwachtingen.

Rustig tijdens de verhuizing, duidelijke uitleg en een prettige wijze van communiceren. Ook top is de manier waarop je de rekeningnkan voldoen, via linkje. Wel zo makkelijk!

Geen! Zo door blijven gaan

dijkstra

Binnen zeer korte tijd de verhuizing kunnen regelen.

Prijs lag stuk hoger dan geoffreerd.

van der Ree Sijl

Netjes beleeft behulpzaam

netjes, goed gewerkt

Heel goed bevallen, aardige behulpzame mensen.

Goed werk geleverd

Aanrader!!! Komt afspraken na,
Aanrader!!! Komt afspraken na,
Levert op tijd dozen, op de dag van de verhuizing op tijd gekomen en nemen je alles uit handen. Je hoeft zelfs nog geen doos te verschuiven. We hebben lol gehad met de jongens die ons verhuisden.

Fijne mensen die ons verhuisden.
Uit elkaar en weer in elkaar zetten van grote spullen.
Werken snel en degelijk.