Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

Schennink van Dam

Op een zeer korte termijn en tevens korte tijd is er een verhuizing gedaan door de mensen van Senior Verhuizer. We zijn zeer tevreden met de wijze waarop dit gebeurd is.

Flexibiteit

We zijn uiterst tevreden over de manier waarop de verhuizing heeft plaats gevonden. Ook over het gesprek vooraf met de heer Berni van Vloten. Wij konden onze wensen kenbaar maken en daar is helemaal... We zijn uiterst tevreden over de manier waarop de verhuizing heeft plaats gevonden. Ook over het gesprek vooraf met de heer Berni van Vloten. Wij konden onze wensen kenbaar maken en daar is helemaal rekening mee gehouden. Afspraken zijn precies nagekomen.

Inspelen op de wensen van de klant

U zou de naam kunnen veranderen in senior en juniorverhuizers.

Mijn eerste ervaring met Senior Verhuizers is goed. De communicatie vooraf verliep soepel, snel en flexibel.

Dat de uiteindelijke rekening geruisloos lager uitviel dan begroot in de offerte , is een geste waarmee vertrouwen wordt gekweekt.

Van Heijnsbergen

Geweldige service van betrouwbare en professionele jonge ondernemers

Snelle reactie en beschikbaarheid. Spelen in op onverwachte situaties. Deskundigheid mbt vervoersklaar maken van kostbaarheden en apparatuur. Leuke, vriendelijke verzorgde verhuizers. De prijs... Snelle reactie en beschikbaarheid. Spelen in op onverwachte situaties. Deskundigheid mbt vervoersklaar maken van kostbaarheden en apparatuur. Leuke, vriendelijke verzorgde verhuizers. De prijs ligt onder die van de concurrent, maar Senior verhizers bieden veel meer kwaliteit.
Ook geschikt voor niet senioren: Wij zijn van woning naar op slag naar woonschip verhuisd

Ik zou het plan de diensten uitbreiden en iets doen met inboedels die anders naar het stort gebracht worden zeker verder onderzoeken!

C.F. de Jong

De eigenaar reageert snel en komt ook keurig de afspraken na. Vriendelijke medewerkers die snel en netjes werken.
Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Wat wel erg jammer is dat het...
Goede prijs/kwaliteitverhouding.
Wat wel erg jammer is dat het aanbevolen klusbedrijf geen ervaring met behangen had en dat het resultaat daarvan sterk tegen is gevallen.

Er wordt snel gereageerd, afspraken worden nagekomen, en men is ook bereid om mee te denken.
De medewerkers zijn erg vriendelijk en correct. Ook wordt er netjes gewerkt.

Het klusbedrijf wat aanbevolen werd voor saus/schilder/ behangwerk was niet ervaren in behangen waardoor dit resultaat erg tegen is gevallen.
Ik zou dus in het vervolg eerst nagaan of zo'n...
Ik zou dus in het vervolg eerst nagaan of zo'n bedrijf ervaring heeft in het werk dat zij moeten uitvoeren. Dit om vervelende situaties voor alle partijen te voorkomen.

Reactie Senior Verhuizer:

Dag Arina, bedankt voor de feedback. We hebben besloten deze aannemer niet meer aan te bevelen voor dit soort klussen. Zoals eerder vermeld hadden we tot dusver alleen nog maar positieve ervaringen... Dag Arina, bedankt voor de feedback. We hebben besloten deze aannemer niet meer aan te bevelen voor dit soort klussen. Zoals eerder vermeld hadden we tot dusver alleen nog maar positieve ervaringen met deze partij. Nu hebben we een partij in de hand genomen die we ook al lang kennen maar iets duurder is. Daar staat tegenover dat deze partij wel kwaliteit aflevert die boven de standaard ligt.
Nogmaals bedankt voor de feedback en de prettige samenwerking.

JP Nieveen

Prima service, betrouwbare verhuizers, komen afspraken na en werken keurig

Meedenkend en behulpzaam

J.R.T.Noyons

Goede ervaring, betrouwbaar bedrijf

vriendelijk, goede prijs/kwaliteitverhouding

jammer dat er geen recyclingoptie wordt aangeboden voor achtergebleven inboedel

Ina Betz

Wij hebben een prettige ervaring met het Senior Verhuis bedrijf opgedaan.

Ze maken hun naam waar. Geven advies over zaken die vooral met oudere mensen te maken hebben.
Ze hebben een rustige benadering en uitleg, wat er voor zorgt dat ouderen niet onrustig worden tijdens het gesprek.

de Jager

We hebben de afgelopen 2 jaar 2 x van de diensten van Maarten gebruik gemaakt voor ruimen en verhuizen.

Snelheid van handelen, hebben overzicht, werken ordelijk en netjes, zijn professioneel en tenslotte geven ze een realistisch kostenplaatje.