Vriendelijkheid taxateur
Inspelen op onvoorziene gebeurtenissen
Overeenkomst volgens afspraak
Vriendelijkheid medewerkers

H.C.A. Roordink

Senior Verhuizer heeft de boerderij en bijgebouwenvan mijn overleden tante leeggeruimd.

Duidelijke afspraken, duidelijke offerte, werken snel en hard en doen wat beloofd wordt.

Ik kan niets noemen op dit punt.

Marij Mateman

Fantastisch verlopen

Aardige medewerkers

Niet echt.

Van Veldhuizen

Uitstekend

professioneel, aardig, behulpzaam en vooral humor

familie van Harinxma

De Senior verhuizer heeft mijn moeder van haar appartement naar een zorghuis verhuisd. Wij zijn zeer tevreden met de manier waarop dit - met veel zorg en toewijding - is gegaan. Op de dag zelf viel... De Senior verhuizer heeft mijn moeder van haar appartement naar een zorghuis verhuisd. Wij zijn zeer tevreden met de manier waarop dit - met veel zorg en toewijding - is gegaan. Op de dag zelf viel tegen dat de lift het niet deed. hier werd met veel flexibiliteit mee omgegaan.

zie hierboven

Mieke

Ondanks dat er op zeer korte termijn verhuisd worden, is alles heel goed verlopen. Heel flexibel en meedenkend. Alles is heel vlot verlopen en de hulp met t in elkaar zetten van kasten was heel... Ondanks dat er op zeer korte termijn verhuisd worden, is alles heel goed verlopen. Heel flexibel en meedenkend. Alles is heel vlot verlopen en de hulp met t in elkaar zetten van kasten was heel fijn. Maarten is zelfs nog een keer extra gekomen om dingen op te hangen. Hopelijk nu even geen verhuizing meer ;-) maar volgende keer zeker weer met Senior Verhuizer!

Flexibel, meedenken in oplossingen, keurig verhuisd, vriendelijk en behulpzaam en goede prijs/kwaliteit verhouding

Boswinkel

De verhuizers waren zeer vriendelijk en gezellig. Binnen een mum van tijd was dd inboedel verhuisd en konden we weer gaan uitpakken.

Oplossingsgericht, hardwerkend

Geen verbeterpunten, vasthouden zoals het nu gaat

Henk

Prima bedrijf. Aardige mensen van begin tot eind. Het inpakken van de inboedel, de verhuizing en daarna uitpakken op nieuwe locatie: geweldig. Hoefde alleen maar aan te wijzen wat en waar.

Samenwerking tussen de mannen was top. Na verhuizing in oude pand de schoonmaak.

Heb ik nog steeds niet kunnen vinden.

Gert Grobben

Prima service en communicatie

Communicatie en komt afspraken na

Peter van den Bosch.

Alles volgens afspraak.
Vakmensen en super vriendelijk.
Meedenken en overleggen.
En zuinig op alle spulletjes.

Afspraak is Afspraak een 10

Heel goed en ga zo door.

Jani Vierdag

Over het algemeen goed

inpakken en uitpakken

De afwerking van de verhuizing moet beter.