reactiesnelheid
8.3/10
klantvriendelijkheid
informatie op de website
Na zorg
info verloop test afname of begeleiding

Erg kort, maar goed tot nu toe

Niet echt

Ideal , na de betaling gelukt was duurde het heel lang voordat vanuit de banksite teruggesprongen werd naar de SEN web site. In die periode wordt de bevestiging naar jullie gestuurd. Dat duurde erg lang

Toegankelijke ondersteuning voor kinderen met probleem op school

jullie zouden iets specifieks kunnen melden over NT2 kinderen.

Erg uitnodigend, overzichtelijk en prettig te lezen.

Er moet voor mijn kind nog een afspraak plaatsvinden. Maar de webshop is erg overzichtelijk. Alle informatie is makkelijk te vinden.

tessa

Tot nu toe heb ik geen klachten mij dochter test is volgende week, maar hoe hun mij ten woord staat vriendelijk en meedenkend

ik kan alleen maar zeggen mij ervaring ,ze reageren snel ook al zijn ze niet bereikbaar op de desbetreffende nummer ,inspreken ze bellen altyd op.

ik hoop dat alles zo blijft ,

Ik heb liever iemand aan de telefoon die me helpt en me daarna een factuur stuurt...

Zie bovenstaand.

E. Karelse

Snel en professioneel

snelheid

meer maatwerk?

Esther

Vol vertrouwen!

Prima intakegesprek met Roel! Geeft goed gevoel voor een goede start van het traject.
(verder hebben er nog geen lessen plaatsgevonden dus kan ik niet beoordelen. Hopelijk volgt later nog een keer een beoordeling plaats?)

Ik mis een telefoonnummer op de site. communiceert zo veel makkelijker als je je vragen kunt stellen. Dan weet je meteen of ze Roel konden helpen en geen wacht lijst hadden. Maar nu zit je te wachten....of het hier dan wel gaat lukken.

2x hetzelfde intakeformulier invullen vind ik overbodig. Zoiets kunnen jullie toch intern doorsturen? Of plaats het in zijn dossier waar iedereen bij kan?

Regelmatige en correcte feedback maar verzending duurt toch langer dan je verwacht

Tot dusver goed. De behandeling is nog bezig.

Ysbrandia Ledderhof - de Vries

Tot op heden goed.

Goede website en snel testen mogelijk

Het vragen formulier kan lay out technisch en invul technisch beter worden opgesteld.