Deskundigheid
Groei leer ontwikkeling
7.5/10
Handelingsplan
8.5/10

Dochter heeft al een aantal jaren rekenproblemen, nu knoop doorgehakt en met RT begonnen. De basisvaardigheden worden thuis geoefend, gaat goed en dochter mag zelfs weken overslaan. Bij de RT...

Duidelijke en begrijpelijke uitleg van de rekenstof.

Graag een overzicht wat er wel of niet goed gaat.

petra trommelen-mesters

Zeer goed

Marjolijn Wijnants heeft Madeleine Trommelen 12 maanden begeleid en uitstekende resultaten behaald,
de eerste intake , samenwerking met leerkrachten ,samenwerking met ouders, samenwerking met Madeleine evenals de diagnose ,het huiswerk en plan van aanpak heeft door goede communicatie geleid tot dit resultaat.
denken in oplossingen , afspraken na komen en geen les overslaan zijn voor mij persoonlijk de speerpunten van sen support.

eigenlijk niet , misschien dat vergoeding (in ons geval) door de ziektekostenverzekering handig is.

Prima, het wordt zeer gewaardeerd dat Marjolein de moeite wil nemen om de lessen op de school van Jasper te doen. Voor hem is dat minder belastend en voelt het als 'school'.

Prima feedback en duidelijke koers om de spelling van Jasper te verbeteren

Voor ons als ouders is de voortgang zeer moeilijk te beoordelen. Zijn citoscore is nog steeds een E. Ik weet niet of dat inzichtelijk is te maken, maar zou het wel prettig vinden als we iets tastbaars zien van al onze gezamelijke inspanningen.