Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company166
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 166 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Willem van Dueren
Willem van Dueren

Het snel beantwoorden van vragen, geven van nuttige adviezen en de prima ondersteuningen met bijv de GPS met Tracks for Africa software, maar ook de zekerheid dat bij eventuele problemen er direct actie word ondernomen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Voor de 2e maal is de reis door come along geregeld en tot in de puntjes verzorgd. nergens was er een tekortkoming te melden. de route heb ik zelf kunnen samenstellen, na enkele adviezen van hans ter harte genomen te hebben, vooral over de af te leggen afstanden tussen campsites. alles was verder keurig besproken en na een keer een vraag gesteld te hebben per sms kwam er direct antwoord. ook de gehuurde auto van asco en de transfers waren top. kortom ik kan iedereen come along safari van harte aanbevelen.

N.v.t.

Ja, er wordt snel en adequaat gereageerd op de verschillende situaties

Een iets persoonlijker noot

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

- auto was met kampeeruitrusting geleverd maar was zonder uitrusting gevraagd..
- goede algemene indruk van de organisatie..
- snelle reactie op vragen.

Auto was goed in orde,
Snelle antwoorden op de mailings

Vluchtgegevens werden niet doorgegeven aan Asco.
Selfdrive of Asco had ons niet vermeld wanneer we auto moesten terug brengen om een vluchthaven transfer te hebben.
Hoge waarborg geblokkeerd op visakaart

Reactie Selfdrive4x4.com:

Sommige autoverhuurders vragen inderdaad een hoge waarborgsom. Hier kunnen wij helaas niets aan veranderen en de verwachting is dat dit zeker niet lager gaat worden in de toekomst...

Goed.

N.v.t.

Inzet om een concreet antwoord te geven op vragen.
goed advies
Prijs

niet bepaald

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Huur van een camper voor rondrit in namibië.

klaas gutjahr
klaas gutjahr

snel, dienstverlenend, duidelijk

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik heb op zeer korte termijn (vrijdag gebeld, en maandag het vliegtuig genomen..) een auto voor n maand gehuurd. alles vlot geregeld, t/m het zenden van een tom-tom.

Ria Alewijnse
Ria Alewijnse

Adviezen op maat

Vakkundig en vlot.

Dons Patrick
Dons Patrick

de know how van deze firma, weten waarmee ze bezig zijn.

ik heb één tip, een rekje tussen de twee daktenten, om brandhout te kunnen stapelen
met 4 personen zat onze hilux vol, en was er geen plaats meer voor brandhout!!

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Patrick, Een rekje tussen beide daktenten is niet mogelijk omdat de cabine en canopy twee losse delen van de auto zijn waar beweging (vering) in moet kunnen zitten. Ik prop gewoon het hout er tussen...

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Fantastisch, alles is tot in de puntjes geregeld.

N.v.t.

Transparant. Geen verborgen agenda's. Openheid van betalingen die ter plekke zijn gedaan. dat geeft vertrouwen. Gopede materialen. Prettig contact in Nederland, waarbij goed werd meegedacht. Geen probleem, indien het programma wordt omgegooid.

Niet echt. Alle informatie was goed. Ter plekke J'burg, werden we goed opgevangen. Enige wat een aandachtspunt was (compressor en spanningsmeter, noodzakelijk in die landen) is kort gesloten met verhuurder. Heeft jullie bedrijf geen invloed op. Maar dat blijft in het totale verhaal pinuts...

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed. fijne organisatie, die het verdient om meer reizen te kunnen organiseren. .
open, transparant, goede adviezen. anticiperen op de wens van de klant.

GH Krijgh
GH Krijgh

Goede keuze van B&Bs en campsites.

Als groep met 2 auto's rijdt is leuk om twee handradios te hebben om te praten. Wij hebben ze gehuurd van Bushlore maar de kwaliteit was matig en de batterij ging snel uit. Misschien wil Selfdrive ze verhuren samen met de gps.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Een two-way radio system tussen voertuigen kan inderdaad reuze handig zijn. Verhuren heeft niet zo veel nut want voor enkele tientjes koop je al een dergelijk setje. Ik kocht ooit een set bij de Hema voor 20 Euro en ze werkten perfect tot 1 kilometer.

Super.

N.v.t.

Ligging van de kampeerplekken was erg goed, vooral de plekken die niet zo voor de hand liggen (niet in de nationale parken) zijn erg mooi en die vindt je zelf niet zomaar.

Desert Breeze B&B in Skwakopmund -> Fantastisch! Zeker aan te raden.

Route naar Ugab Rhino Camp -> Fantastisch! Leuke uitdaging!

1e dag in Windhoek hebben we in Arebbush lodge gezeten, wij hadden het leuker gevonden om deze dag meer in het centrum van de stad gezeten te hebben. Omdat je net aankomt in een nieuw land is het fijn om vanuit je hotel direct wat rond te kunnen lopen ipv dat je met een taxi moet.

Bij Deception Valley in CKGR en Ihaha in Chobe hebben we te maken gehad met een dubbele boeking op 1 kampeerplek. Hier kan comealong safari's wellicht niks aan doen, maar ik wil wel graag de feedback geven want het is niet fijn om aan het einde van de dag ergens aan te komen en dan onverwachts je plek moeten delen.

Bij Ngepi camp hebben we de 2e nacht een upgrade naar een 'tree house' gepakt. Dit was erg geslaagd, hele mooie ligging (tree house no. 8) en vanwege de 'rustige' dag hebben we ook erg kunnen genieten van deze upgrade.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw beoordeling. Wij adviseren niet om 's avonds lopend op pad te gaan in Windhoek, Johannesburg of een andere stad van aankomst.

Er zijn campsite uitbaters die inderdaad 'zomaar' mensen een gedeelde campsite toewijzen. Wij hebben hier helaas geen zicht op. Alleen SKL (o.a. Savuti en Khwai) garanderen onze klanten een privé kampeerplek.

Wij maken in overleg met de klant een route op maat en ter plekke een upgrade doen behoort altijd tot de mogelijkheden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik ben erg tevreden over de kwaliteit van de verschillende kampeerplekken.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2