Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company176
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 176 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Herbert Bos
Herbert Bos

Luisteren naar de vraag van de klant, waardoor echt op maat gemaakte oplossing werd gevonden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Selfdrive4x4 gaf precies dat wat wij wilden; wij wilden reizen door zuid afrika en mozambique, zonder ons vast te leggen op data en locaties. selfdrive4x4 organiseerde dat. daarbij zorgden ze er voor dat een aantal zaken wel werden vastgelegd (eerste nacht, krugerpark) en dat we in de rest helemaal vrij waren. we hadden hierdoor een perfecte en indrukwekkende reis.

Paul van Diepe
Paul van Diepe

Snelle en duidelijke reacties op vragen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze ervaringen zijn heel positief. bij vragen van ons kwam snel een duidelijk antwoord, en alle documenten en reisbescheiden waren ruim op tijdin ons bezit.

E. Brands
E. Brands
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, vriendelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Henriëtte den Hartog
Henriëtte den Hartog

Meet en Greet was goed, daar hebben wij van ervaren reizigers veel bruikbaars gehoord.
Alle voorbereidingen die je vior ons gedaan hebt waren goed. Snelle informatie, snel toesturen van vouchers via Dropbox werkte goed. In Botswana hebben we geen enkel probleem gehad met de reserveringen

In de gps zat niet de route en vastgelegde campsites. Daar waren wij wel vanuit gegaan. Dus dat was voor,a in het begin uitzoeken ter plekke hoe wij de campsites konden vinden.
Het vinden in de gps van plaatsen was ook moeilijk. In Botswana moesten we eerst een provincie invoeren en dan pas een plaats. Dese kon de gps vaak niet vinden. Het zoeken en vinden van plaatsen moesten we doen via de kaart. Het zoeken en vinden van campsites via de kaart kon pas als je jn de buurt van de campsite was.

Wat ons tegenviel in de reis was het dagelijks verplaatsen naar andere campsites. Het was beter geweest om meerdere dagen op een campsite te blijven en vandaar uit gamedrives te doen. Na een dag reizen waren we vaak 's avonds te moe om nog een keer gamedrives te doen voor zonsondergang. Vooral als gevolg van het zware reizen via de zandtracks. Er was door het dagelijks doorreizen ook weinig gelegenheid andere activiteiten of excursies te doen. We hebben in afwijking van het programma de overnachting in de southcamp overgeslagen. En zijn twee nachten in planet baobab gebleven. Daardoor konden we een excursie met overnachting op de zoutvlakte doen. Het zoeken naar stokstaartjes, rijden op een quad, een braai op de zoutvlakte en slapen in de openlucht op de zoutvlakte was een fantastische ervaring die we andere reizigers zeker kunnen aanraden.

Reactie Selfdrive4x4.com:

De route wordt niet in de GPS geladen omdat dat te vaak problemen gaf. Wij willen vermijden dat mensen achter een pijl aan gaan rijden. De tracks kunnen nl. dagelijks veranderen qua berijdbaarheid. Alle campsites, B&B's en Lodges staan standaard in de software van Tracks4Africa. Wij zullen dit duidelijker gaan communiceren met toekomstige klanten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed. zie de punten hieronder.

Nanette - Fair Treats
Nanette - Fair Treats

Dienstverlenend en zeer klantvriendelijk. Snelle reacties op mail en meer doen/aanbieden dan verwacht word. Snelle aftersales en verzoek om feedback zijn ook zeker pluspunten!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige persoonlijke service met net dat beetje extra.

Albert
Albert

Sterk punt is het persoonlijke contact. Het lijkt alsof je de enige klant bent. Altijd snelle reactie en correct. Het goed inschatten waar de klant naar op zoek is.

Dat is moeilijk en onze voorbereiding was niet optimaal vanwege tijdgebrek.
GPS is een absolute must in Botswana
GPS geeft niet altijd de mooiste route aan, houd altijd de kaart bij de hand
Hoe rekening met de bagage. tassen zijn handiger dan koffers.
Handdoeken hoef je niet mee te nemen. Zitten bij de auto.
Neem de tijd voor een uitgebreide instructie vd auto. Zeker bij de eerste keer.
Misschien een aantal tips kooktips voor de niet kampeerders.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze ervaring is zeer positief. beide heren hebben duidelijk veel ervaring en kennen de locaties persoonlijk. er wordt goed overlegd en de uiteindelijke reis was boven verwachting.

N.v.t.

De Garmin is onmisbaar op dit soort autoreizen en de omvormer eveneens.

Voor reizen met weinig of geen GSM-dekking is een aanbieding voor een satelliet telefoon aan te bevelen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Makkelijk benaderbaar, goed meedenken, doen wat er beloofd wordt, goed gespreid reisplan, ook na de 4e keer komen we graag terug.

Chantal
Chantal
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goed, snel antwoord op al je vragen en de geleverde producten zijn volledig naar wens!.

Robert Voermans
Robert Voermans

Opzetten van een eigen reis: Selfdrive4x4 wil samen een mooie reis samenstellen. Gaat hierin verder dan menig ander Africa reisbureau. Ze gaan zelf ook regelmatig die kant op: ze weten waarover ze het hebben. De Dropbox link is een goede hulp: hierin komen alle vouchers etc, ook eventuele wijzigingen. Zo heb je altijd alle documentatie. En de navigatie: erg goed idee! Selfdrive4x4 levert een navigatiesysteem met de juiste kaart: onmisbaar!

Niet iedereen kent Dropbox of weet wanneer er wijzigingen zijn (of hoe die doorkomen). Geef hiervan uitleg tijdens de intake meeting. Zeker omdat dit ook een communicatie kanaal is naar klanten. Geef wat meer uitleg over de do's and don'ts tijdens rijden: Bushlore had hiervoor in ons geval geen tijd!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Intens (de vakantie was mooi, soms intens, altijd indrukwekkend: een levenservaring), kundig (selfdrive4x4 weet waar ze het over hebben en zeker ook de intake meeting helpt bij het voorbereiden van de vakantie), fair (als dingen fout gaan - en dat kan altijd - wil selfdrive4x4 hierop acteren, dat doen er niet veel).

Hildo & Katja Haver
Hildo & Katja Haver

Niet verplicht om een bestaand pakket af te nemen. Wijzigingen kunnen makkelijk doorgevoerd worden.

Het spreekt misschien voor zich, maar toch even aangeven dat de entreegelden voor de (wild)parken niet inclusief is.
Om boodschappen/inkopen te doen, is de SPAR een geweldige winkel. In ieder geval in Namibië. Bijna altijd wel één te vinden in de grotere plaatsen.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Katja & Hildo,

Dank voor jullie mooie review. Jammer dat er een misverstand was omtrent de entreegelden van de NP's. Het staat echter duidelijk beschreven op de website (rechter kolom, beneden) en tevens in de offerte welke elke klant krijgt.

Met vriendelijke groeten,
Selfdrive4x4.com

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring. goed contact (ook tijdens de reis als dat nodig is).

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2