Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company191
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 191 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

N.v.t.

Goede snelle service en goede informatie vooraf. De reis was goed uitgestippeld qua afstanden per dag. Mooie campsites en lodges.

Wij hebben het contactformulier meerdere malen moeten opsturen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben een reis naar botswana / zuid-afrika geboekt bij selfdrive 4x4.

Dick van Duijn
Dick van Duijn

Goede uitleg en op ieder moment van de dag krijg je direct mail terug op je vraag

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle reactie en goede kennis van zaken.

Joris van Dongen
Joris van Dongen

Persoonlijk advies en vooral ook de eigen ervaring die ze hebben met reizen in deze gebieden

Eén detail: de dropbox update werkt niet altijd

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Joris, Dank voor je mooie recensie. Het probleem soms met de Dropbox herkennen wij. We kunnen er alleen nog niet een vinger achter krijgen hoe dat komt. Gelukkig geven we ook altijd een website link zodat je altijd via een browser je persoonlijke Dropbox kunt benaderen. Dit werkt wel altijd vlekkeloos.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ze hebben voor ons een geweldige reis door namibië, botswana en zimbabwe geregeld!.

marckelbach danny
marckelbach danny

Doe zo verder .

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

2 jeeps en verschillende kampeerplaatsen gereserveerd in nat. parken in botswana .

Tim van Rijswick
Tim van Rijswick

nee, niet opvallend sterke punten. algemene indruk is wel sterk.

Verbeterpunten of tips hebben we wel.
De route die je evt kunt kiezen was soms onduidelijk. Bijvoorbeeld bij de zoutpannen. In de omschrijving stond, vandaag ga je dwars over de zoutpannen. We hebben dit ook wel gedaan, maar wellicht is het beter te vermelden wat je moet invoeren op de garmin. Deze geeft nl de kortste of snelste weg aan. Dit was allebei niet dwars over de zoutpannen.
Ook bv de reis van Maun naar Xakanaxa. De route via third bridge is veel mooier, maar wel langer.. wellicht vermelden dat je keuze hebt en dat je dan wel vroeg moet vertrekken. (graag ook vermelden dat je in Moremi NP goed op de kaart moet rijden ipv de garmin).
TIP: Dag 8 van onze reis ging van planet Baobab naar Maun). We hebben het NP Makgadikgadi pans mee gepakt. Naar de Boteti rivier gereden en met het pondje naar de overkant. Zeer de moeite waard.
TIP: Extra diesel meenemen voor Moremi en Chobe. We hadden de tank compleet leeg. Vanaf Ihaha meteen naar tankstation gereden en vervolgens retour om de rest van het park te zien. Het lukt net, maar extra diesel is geen overbodige luxe.
TIP: Trip naar KUBU Island. Onderweg en op KUBU werd ons heel vaak gevraagd naar koud water. Mensen hebben daar niets, geen stroom en dus ook geen koelkast. Het is een kleine moeite om wat extra koud water voor deze mensen mee te nemen. (maar wel handig als je dat van tevoren weet).

Verder echt een prima reis gehad. (wel een tijdje vast gestaan in de modder, maar dat hoort erbij :P) Veel gelachen en veel meegemaakt en veel gezien. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw tips Tim. Anderen zullen er zeker profijt van hebben!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring. voor de eerste keer via selfdrive geboekt, maar het is ons uitstekend bevallen.

Rutger
Rutger

Duidelijke uitleg vooraf
Kaarten, LP, GPS, omvormer incl.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Geweldige selfdrive in namibië en botswana geboekt bij selfdrive4x4.

N.v.t.

Persoonlijke benadering - openheid in advisering - evidente kennis van zaken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Organisator van onze namibie/botswana self-drive reis. alle toezeggingen en beloften zijn correct en tijdig nagekomen en de verstrekte informatie was beslist van goede kwaliteit.

Bart Deetman
Bart Deetman

Service
Uitstekende 4x4 auto

Standaard uitrusting van de auto verbeteren met onder andere een EHBO doos, adapter en verlengsnoer voor gebruik op campings.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service en afspraken. uitstekende auto geleverd!.

H.Roddenhof.
H.Roddenhof.

Veel ervaring, kennis van de bestemmingen, kleinschalig.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede service, meedenken, snelle reactie op mails, kennis van zaken.

kennis en to the point

Namibie rondreis.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2