Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company171
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 171 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Wim Kouwenhoven
Wim Kouwenhoven

efficiënte respons bij pech

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende planning van reis. goede afwisseling van dampsites en lodges. goede voorbereiding.

N.v.t.

Snelle feedback. Gebruik Nederlandse taal. Hoog kennis niveau van het land waar we naartoe gingen (Botswana). Aanlevering van GPS met de laatste 4x4 tracks Afrika: service!

Miste de finale toezegging in het begin, dat de reis zoals gepland kon doorgaan. ( bij navraag was dit inderdaad het geval). Onduidelijkwas wat te doen met de verkregen file van de trip op google earth. Hadden we die in de GPS moeten doen? We hebben gewerkt met de coordinaten en die zelf in de GPS ingevoerd- dat werkte ook

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw feedback. Direct na bevestiging van boeking van de klant wordt er een persoonlijke Dropbox gemaakt waar de klant 'live' de vorderingen van hun reis kan volgen. Zo heeft de klant direct zicht op hun reis. Het Google Earth-file dient om uw route te visualiseren en met de huidige Streetview mogelijkheden in Botswana verhoogt het de voorpret. Het heeft dus niets van doen met de GPS.

Goed.

Elle Smolders
Elle Smolders

Reactiesnelheid erg hoog/positief! Topcampings, ik heb echt het idee dat we de beste plekjes van de betreffende gebieden hebben gezien

Mokoro-trip van 3 dagen had voor ons (en ik denk veel mensen) 2 dagen mogen zijn. De 3e dag is eigenlijk een precieze herhaling van de 2e dag..

Super enthousiast.

Mareille Rijnberk
Mareille Rijnberk

- Sprekende website incl. mooie foto's
- Type reizen sluit aan bij onze wensen
- Flexibiliteit voor maken van aanpassingen
- Verstrekken van goede kaart en Lonely Planet inclusief, welke wij zelf anders sowieso beide zelf hadden aangeschaft
- Handig excel met afstanden, rijtijden en tips voor onderweg
- Gebruik van Dropbox voor delen zinvolle informatie als voorbereiding op de reis
- Navigatie systeem met juiste kaarten (alhoewel onze Montana ook had voldaan) en oplader verstuurd
- Emergency help 24x7 die goed van pas kwam ;-)
- Mooie locaties wanneer niet de standaard NWR locaties

- We hadden de specificaties van de auto bekeken op jullie site, en hier staat kampeeruitrusting incl. handdoeken, Asco in Namibie is hier echter vanaf gestapt. Gelukkig hadden wij ieder 1 handdoek bij ons, dus we hebben ons kunnen redden. Zou het echter even aanpassen op de site.
- Verbeterpunt voor Asco, wij hebben de gehele reis de rechter voorband op moeten pompen terwijl wij dag na ophalen voor vertrek uit Windhoek al terug zijn gegaan omdat de band behoorlijk leeg gelopen was. Het bleek niet de band te zijn maar scheur in velg die we op eigen kosten hebben laten maken wat het wel verbeterde maar niet geheel verholp, als Asco zelf goed had gecontroleerd hadden ze velg en band omgewisseld.
- De inclusief beter aangeven op de vouchers, voor ons betrof dit een aanpassing t.o.v. jullie reis in Okonjima waar niet duidelijk was wat inbegrepen was. Ik had dit wel nog gevraagd, maar dit was niet duidelijk bij de lodge en zij moesten dit nog valideren. Uiteindelijk kwam het overeen met wat jullie hadden aangegeven.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een top reis met wat kleine aanpassingen precies aansluitend op onze wensen, snelle reactie, goed advies ivm rijafstanden en tijden, goede documentatie en snelle hulp wanneer nodig op plaats van bestemming (sneller dan asco welke lokaal gevestigd is!).

Bart

12 dagen met selfdrive door botswana en zimbabwe gereisd. vlekkeloos verlopen; goede aansluitingen, vriendelijke mensen, betrouwbaar en goed uitgeruste toyota landcruiser en uitstekende tot prima lodges. kortom: kan het iedereen aanbevelen.

Herbert Bos
Herbert Bos

Luisteren naar de vraag van de klant, waardoor echt op maat gemaakte oplossing werd gevonden.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Selfdrive4x4 gaf precies dat wat wij wilden; wij wilden reizen door zuid afrika en mozambique, zonder ons vast te leggen op data en locaties. selfdrive4x4 organiseerde dat. daarbij zorgden ze er voor dat een aantal zaken wel werden vastgelegd (eerste nacht, krugerpark) en dat we in de rest helemaal vrij waren. we hadden hierdoor een perfecte en indrukwekkende reis.

Paul van Diepe
Paul van Diepe

Snelle en duidelijke reacties op vragen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze ervaringen zijn heel positief. bij vragen van ons kwam snel een duidelijk antwoord, en alle documenten en reisbescheiden waren ruim op tijdin ons bezit.

E. Brands
E. Brands
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima, vriendelijk, goede prijs/kwaliteit verhouding.

Henriëtte den Hartog
Henriëtte den Hartog

Meet en Greet was goed, daar hebben wij van ervaren reizigers veel bruikbaars gehoord.
Alle voorbereidingen die je vior ons gedaan hebt waren goed. Snelle informatie, snel toesturen van vouchers via Dropbox werkte goed. In Botswana hebben we geen enkel probleem gehad met de reserveringen

In de gps zat niet de route en vastgelegde campsites. Daar waren wij wel vanuit gegaan. Dus dat was voor,a in het begin uitzoeken ter plekke hoe wij de campsites konden vinden.
Het vinden in de gps van plaatsen was ook moeilijk. In Botswana moesten we eerst een provincie invoeren en dan pas een plaats. Dese kon de gps vaak niet vinden. Het zoeken en vinden van plaatsen moesten we doen via de kaart. Het zoeken en vinden van campsites via de kaart kon pas als je jn de buurt van de campsite was.

Wat ons tegenviel in de reis was het dagelijks verplaatsen naar andere campsites. Het was beter geweest om meerdere dagen op een campsite te blijven en vandaar uit gamedrives te doen. Na een dag reizen waren we vaak 's avonds te moe om nog een keer gamedrives te doen voor zonsondergang. Vooral als gevolg van het zware reizen via de zandtracks. Er was door het dagelijks doorreizen ook weinig gelegenheid andere activiteiten of excursies te doen. We hebben in afwijking van het programma de overnachting in de southcamp overgeslagen. En zijn twee nachten in planet baobab gebleven. Daardoor konden we een excursie met overnachting op de zoutvlakte doen. Het zoeken naar stokstaartjes, rijden op een quad, een braai op de zoutvlakte en slapen in de openlucht op de zoutvlakte was een fantastische ervaring die we andere reizigers zeker kunnen aanraden.

Reactie Selfdrive4x4.com:

De route wordt niet in de GPS geladen omdat dat te vaak problemen gaf. Wij willen vermijden dat mensen achter een pijl aan gaan rijden. De tracks kunnen nl. dagelijks veranderen qua berijdbaarheid. Alle campsites, B&B's en Lodges staan standaard in de software van Tracks4Africa. Wij zullen dit duidelijker gaan communiceren met toekomstige klanten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed. zie de punten hieronder.

Nanette - Fair Treats
Nanette - Fair Treats

Dienstverlenend en zeer klantvriendelijk. Snelle reacties op mail en meer doen/aanbieden dan verwacht word. Snelle aftersales en verzoek om feedback zijn ook zeker pluspunten!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige persoonlijke service met net dat beetje extra.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2