Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company184
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 184 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Somers
Somers

Alles was tot in de puntjesgeregeld.

Buah Lore was moeilijk te vinden middels de Gps bij t terugbrengen van de auto. Er stonden namelijk coordinaten op van t oude kantoor. Op de folder.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via selfdrive 4 x 4 een selfdrive kampeer safsri geboekt in botswana voor drie weken. alles waa goed en duidelijk geregeld zoals gps en sateliet telefoon. de huurauto en het kampeermaterieel waren van goeie kwaliteit. de route was goed en duidelijk in elkaar gezet. alleen de campsite bij chobe safari lodge vonden wij wat aan de drukke kant. in de toekomst zullen we zeker weer gebruik maken van selfdrive 4 x 4.

N.v.t.

Een goed autoverhuurbedrijf. Redelijk geprijsd vergeleken met andere aanbieders

Communicatie van selfdrive met tussenpersoon/boekingskantoor in Namibië.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede informatie. prima auto van asco en goede info vooraf. boekingen van de lodges is via een tussenpersoon in namibie en helaas niet goed gegaan. op vouchers geen boekingsnummer en een verkeerde tenaamstelling waardoor wat ergernis en wachttijd. hoogtepunt was fiume4-bushcamp en dagexcursie met bushmen. topvakantie!!!.

Prima.

Karin Keulers
Karin Keulers

De klantvriendelijkheid is zowel in Nederland als Zuid -Afrika uitstekend.
Ik beveel het bedrijf bij iedereen aan die van plan is zo'n reis te maken !

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben met een 4x4 in februari / maart door zuid -afrika en botswana gereden /gekampeerd .

Krijn Hamelink
Krijn Hamelink

Contact is zeer aangenaam en wordt zeer snel en adequaat op vragen en mails gereageerd. Ook bij het afhaalbedrijf in het buitenland is alles tot in de puntjes verzorgd en zijn alle gegevens goed doorgegeven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben 2x een 4x4 bij dit bedrijf gehuurd en zijn uitermate tevreden over de service.

Herry Vos
Herry Vos

De persoonlijke aandacht, deskundigheid en ervaring . En de humor.

Ik kan er geen bedenken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Volledige organisatie van een reis naar botswana; alles klopte.

ad keulers
ad keulers

komen keurig al hun afspraken na.

info over prijzen van parken en campings

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Ad. Bedankt voor je mooie beoordeling. Voor veel extra info verwijs ik al onze rental klanten naar ons forum: www.selfdrive4x4forum.com. Daar vindt je heel veel achtergrond informatie. Een echte databank!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hebben eerste keer hier een 4x4 gehuurd en alles was volgens afspraak en verwachting.

N.v.t.

De meeting die ze organiseerden was er leuk en leerzaam!
Persoonlijk contact.

gewoon zo door gaan :-)

Goed!.

Goede klantgerichtheid

Tel bereikbaarheid

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw feedback. Wanneer wij even niet telefonisch bereikbaar zijn is het sturen van een SMS of WhatsApp berichtje de beste manier. Deze zien we nl. altijd en we kunnen dan adequaat reageren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijk en klantgericht. soms per tel. wat moeilijk te bereiken.

Lotte/Jan Windey
Lotte/Jan Windey

- service was erg goed van de heren in NL
- huurauto uitstekend in orde; goed geregeld
- route was fijn en ook aangepast op maat : goed geregeld!
- balans lodges/camp sites was erg fijn!

- de route bij Kasane begrepen wij niet goed. We hebben hier eerst in Savuti geslapen. Dat was een erg fijne camp site. Daarna sliepen we in een lodge (Three river?). Dit was ondermaats. Zeer slechte service bij receptie en in het restaurant, krappe kamer, vies zwembad. Wij hadden liever gelijk doorgereisd naar Chobe of nog een dag in Savuti gebleven.

- tanken voordat je Chobe inrijdt zouden wij nog extra in het reisschema vermelden. Wij zijn er nog voor teruggegaan, omdat je in Maun pas weer kan tanken

- een handleiding over de nationale parken zou een leuke toevoeging zijn (grote verschillen tussen Etosha en Chobe!)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De service van de heren is ons erg goed bevallen. altijd snelle reactie op vragen per mail. .

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2