8.5/10
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

l. Davidse

Zeer prettig, kundige mensen en goede adviezen. Perfecte organisatie van onze reis!

Veel kennis van zaken

Arjen Hermanns

Losse 4x4 gehuurd, prima geregeld, contact erg prettig.

De "alles is/wordt geregeld" methode, erg prettig. En het feit dat de verhuurder (Heather van Zyl van Bushtrackers in dit geval), kan laten merken dat ze Marco in ieder geval redelijk kent, dat geeft vertrouwen. Je bent geen nummer.

100% zeker zijn dat de eindklant het juiste afhaal adres heeft. Bij ons is daar ergens (misschien bij ons zelf, nog niet uitgezocht), iets mis gegaan, omdat er 2 Sterling roads in Johannesburg zijn (icm. chronisch oververmoeidheid door stevige vertraging).

Cees

Zonder meer goed.

De heren spreken uit eigen ervaring. Op elke vraag was er direct antwoord. Ze werken met goed materiaal en gaan voor zeker.

Geen idee

George

Zeer prettig en echt gericht op de klanten!

Service en houding naar de klant. Top..

Kritisch blijven naar de autoverhuurder.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Bedankt voor je review George. De kwaliteit van de 4x4 rental wordt ten alle tijden scherp in de gaten gehouden door ons want een goede auto is de basis van elke reis.

Hele fijne reisorganisatie die alles samen met jou doet. Als je iets anders wil plannen ze , als dit mogelijk is, erbij in. Ze adviseren eerlijk.

Ervaren team hebben zelf de reizen gemaakt weten waar ze over meepraten

Communicatie bij huurauto was niet helemaal duidelijk . Wij hadden gratis dat de 2 e persoon gewoon mocht rijden geregeld vanuit Nederland maar daar mocht dat niet moesten bij betalen. dat was een discussie puntje ter plaatse. Verder geen punten.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Tweede bestuurder is altijd inclusief bij al onze Pakketreizen. Waarschijnlijk is dit bij de boeking van de auto vergeten. Wanneer jullie kosten voor die 'second driver' ter plaatse hebben betaald vergoeden wij deze.

Mario en Nancy Sleegers

Heel prettige en adequate dienstverlening. Altijd bereikbaar en deskundig. Uitstekende service! We hebben een super vakantie gehad. De informatie die we gehad hebben was zeer praktisch en duidelijk....

Hoge kwaliteit van zowel de autohuur, de route als de overnachtingen. Direct contact met mensen die vanuit eigen deskundigheid adviseren.

geen!

Ontzettend gave reis door Namibië gehad, mede door de fantastische service van Hans en Marco!

4x4 huur

Het aanbod van producten is uitgebreid en de website geeft veel informatie. De verzekering die aangeboden wordt via de Europeesche heeft een goede dekking tegen een goede prijs

Het contact via email is nogal wisselend geweest. Soms leek het net of deze met haast geschreven waren. De ene keer werden vragen uitgebreid beantwoord, de andere keer waren reacties soms erg kort. Hierdoor voelde de klantvriendelijkheid wat wisselend.

Pieter Kersten

Diverse keren hebben wij van hun diensten gebruik gemaakt

Directe benadering - ingaan op de vraag - deskundig en ervaren zonder arrogantie.

Vooral doorgaan in de ingeslagen weg. Wordt vooral niet te groot en houdt vast aan de persoonlijke benadering

Reactie Selfdrive4x4.com:

Niet te groot worden? Makkelijker gezegd dan gedaan... ;) Wel zullen wij altijd onze persoonlijke benadering naar de klant koesteren. Dat is juist onze meerwaarde: Persoonlijk en vakkundig!

Erg goed, snel en flexibel.

Enorm positief dat jullie zo snel konden handelen en voor ons deze reis konden plannen. Documentatie die jullie in dropbox plaatsen is heel helder.

We hebben de excel met het reisschema ceel gebruikt. Erg handig. Een overzicht met GPS coördinaten zou handige toevoeging kunnen zijn in de excel.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Alle GPS coördinaten die er toe doen zijn eenvoudig te vinden in de GPS die wij leveren. De software van Tracks4Africa voorziet daar prima in. Zoek je bestemming op, druk op info en de belangrijke gegevens (telefoonnummer en coördinaten) komen naar voren.