Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company166
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 166 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Goede klantgerichtheid

Tel bereikbaarheid

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw feedback. Wanneer wij even niet telefonisch bereikbaar zijn is het sturen van een SMS of WhatsApp berichtje de beste manier. Deze zien we nl. altijd en we kunnen dan adequaat reageren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vriendelijk en klantgericht. soms per tel. wat moeilijk te bereiken.

Lotte/Jan Windey
Lotte/Jan Windey

- service was erg goed van de heren in NL
- huurauto uitstekend in orde; goed geregeld
- route was fijn en ook aangepast op maat : goed geregeld!
- balans lodges/camp sites was erg fijn!

- de route bij Kasane begrepen wij niet goed. We hebben hier eerst in Savuti geslapen. Dat was een erg fijne camp site. Daarna sliepen we in een lodge (Three river?). Dit was ondermaats. Zeer slechte service bij receptie en in het restaurant, krappe kamer, vies zwembad. Wij hadden liever gelijk doorgereisd naar Chobe of nog een dag in Savuti gebleven.

- tanken voordat je Chobe inrijdt zouden wij nog extra in het reisschema vermelden. Wij zijn er nog voor teruggegaan, omdat je in Maun pas weer kan tanken

- een handleiding over de nationale parken zou een leuke toevoeging zijn (grote verschillen tussen Etosha en Chobe!)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De service van de heren is ons erg goed bevallen. altijd snelle reactie op vragen per mail. .

wilhem claes
wilhem claes

Snelle en correcte reacties. Ze maken gebruik van betrouwbare partners ter plaatse.

Blijf zo verder doen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

De organisatie overtrof onze verwachtingen, er werd met al onze wensen rekening gehouden: tempo, variatie, opbouw, overnachtingen, avontuur.... onze volgende reis naar zuidelijk afrika is zeker terug met selfdrive 4x4.

J Kleverwal
J Kleverwal

Goede adviezen en producten. Kwaliteit van de huurauto was technisch uitstekend. Een heel goede aanvullende verzekering om het eigen risico af te dekken. Een losse transfer van Kasane naar onze lodge in Zambia was ook uitstekend voor elkaar.
Prettig gevoel om in eigen land een auto/camper te kunnen regelen met verzekering.

Communicatie vooraf vinden wij voor verbetering vatbaar. Af en toe werd snel gereageerd maar dan ook af en toe traag. Een aantal zaken bleken ons niet duidelijk te zijn. (Gelukkig geen zaken welke voor problemen hebben gezorgd in dit geval). Bijv: Navigatie al in Nederland toegezonden, was ons vooraf niet bekend, staat ook nergens beschreven en werd ook niet vermeld in de communicatie. Werkwijze met de transfer die incl is bij de huurauto werd ook pas in de laatste weken voor vertrek duidelijk waardoor op het laatst nog ineens diverse keuzes moesten/konden worden gemaakt die eerder niet bij ons bekend waren.
Wellicht zijn een aantal dingen te verklaren met het feit dat we alleen de huur en verzekering van de auto hebben afgenomen. Echter zou dit niet tot slechtere communicatie mogen leiden.

Bij het afhalen van de auto op het depot in Windhoek een paar aanmerkingen. De wagen was nog niet gereed, duurde nog ruim een uur voor deze beschikbaar werd voor ons. Gasflessen werden los meegeleverd met de vermelding dat die nog even in de beugels buiten moesten maar door tijdgebrek was dit nog niet gedaan. Onderweg bleek de maat van de gasfles niet in de beugels te passen waardoor deze dus de hele reis in en uit de auto moesten worden gezet bij aankomst en vertrek op een camping. Best lastig terwijl het eenvoudig op te lossen is (beugel aanpassen of andere maat gasfles leveren)
Daarnaast bleek onderweg de ingangsdeur van de camper niet goed in het slot te blijven en met een flinke kier bleef staan waardoor veel stof naar binnen kwam. Uiteindelijk zelf onderweg eenvoudig kunnen oplossen. (voor minder handige huurders was dit wellicht niet mogelijk geweest).

Reactie Selfdrive4x4.com:

Wij prefereren om de GPS al van tevoren hier in Nederland naar de klant te sturen zodat we er zeker van zijn dat de laatste versie van Tracks4Africa erop staat. Tevens kan de klant dan al ruim voor vertrek wat oefenen met de GPS. Lijkt ons een win-win situatie.

Jammer dat de auto niet direct klaar stond. Dit komt gelukkig heel weinig voor en helaas hebben wij hier in Nederland daar niet veel invloed op. Wij zullen melding maken van het euvel met de gasflessen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Een fantastische vakantie gehad met prima huurauto. losse transfer was super goed geregeld..
goede ervaring met slechts een klein aantal aanmerkingen.

x

xx

x

x.

N.v.t.

Goede snelle service en goede informatie vooraf. De reis was goed uitgestippeld qua afstanden per dag. Mooie campsites en lodges.

Wij hebben het contactformulier meerdere malen moeten opsturen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben een reis naar botswana / zuid-afrika geboekt bij selfdrive 4x4.

Dick van Duijn
Dick van Duijn

Goede uitleg en op ieder moment van de dag krijg je direct mail terug op je vraag

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle reactie en goede kennis van zaken.

Joris van Dongen
Joris van Dongen

Persoonlijk advies en vooral ook de eigen ervaring die ze hebben met reizen in deze gebieden

Eén detail: de dropbox update werkt niet altijd

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Joris, Dank voor je mooie recensie. Het probleem soms met de Dropbox herkennen wij. We kunnen er alleen nog niet een vinger achter krijgen hoe dat komt. Gelukkig geven we ook altijd een website link zodat je altijd via een browser je persoonlijke Dropbox kunt benaderen. Dit werkt wel altijd vlekkeloos.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ze hebben voor ons een geweldige reis door namibië, botswana en zimbabwe geregeld!.

marckelbach danny
marckelbach danny

Doe zo verder .

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

2 jeeps en verschillende kampeerplaatsen gereserveerd in nat. parken in botswana .

Tim van Rijswick
Tim van Rijswick

nee, niet opvallend sterke punten. algemene indruk is wel sterk.

Verbeterpunten of tips hebben we wel.
De route die je evt kunt kiezen was soms onduidelijk. Bijvoorbeeld bij de zoutpannen. In de omschrijving stond, vandaag ga je dwars over de zoutpannen. We hebben dit ook wel gedaan, maar wellicht is het beter te vermelden wat je moet invoeren op de garmin. Deze geeft nl de kortste of snelste weg aan. Dit was allebei niet dwars over de zoutpannen.
Ook bv de reis van Maun naar Xakanaxa. De route via third bridge is veel mooier, maar wel langer.. wellicht vermelden dat je keuze hebt en dat je dan wel vroeg moet vertrekken. (graag ook vermelden dat je in Moremi NP goed op de kaart moet rijden ipv de garmin).
TIP: Dag 8 van onze reis ging van planet Baobab naar Maun). We hebben het NP Makgadikgadi pans mee gepakt. Naar de Boteti rivier gereden en met het pondje naar de overkant. Zeer de moeite waard.
TIP: Extra diesel meenemen voor Moremi en Chobe. We hadden de tank compleet leeg. Vanaf Ihaha meteen naar tankstation gereden en vervolgens retour om de rest van het park te zien. Het lukt net, maar extra diesel is geen overbodige luxe.
TIP: Trip naar KUBU Island. Onderweg en op KUBU werd ons heel vaak gevraagd naar koud water. Mensen hebben daar niets, geen stroom en dus ook geen koelkast. Het is een kleine moeite om wat extra koud water voor deze mensen mee te nemen. (maar wel handig als je dat van tevoren weet).

Verder echt een prima reis gehad. (wel een tijdje vast gestaan in de modder, maar dat hoort erbij :P) Veel gelachen en veel meegemaakt en veel gezien. Zeker de moeite waard en voor herhaling vatbaar!

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw tips Tim. Anderen zullen er zeker profijt van hebben!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima ervaring. voor de eerste keer via selfdrive geboekt, maar het is ons uitstekend bevallen.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2