Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company191
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 191 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Robin Kraak
Robin Kraak

Kwaliteit van het advies, flexibiliteit betreffende het reisschema. Goede inschatting wat qua reistijd en reisafstanden realistisch is.
Goede begeleiding zowel ter plaatse als voor af gaand aan de reis. Selfdrive zorgt ervoor dat zijn klanten veilig op pad gaan (mede door het meeleveren van navigatie, omvormers, satelliet telefoon, bandenspanningsmeter).
Zeer actief op facebook met de juiste tips en tricks

Informatie op de website en het forum is niet geheel up to date. Het forum betreft dit met name de road conditie. Terwijl de website zeer up to date is en adequaat is voor reizen in Zuid-Afrika, Botswana en Namibie, is dit niet het geval voor Mozambique en Zambia.
Verder vonden wij het opvallend dat de huurauto's van Bushtrackers (wij reden met twee auto's) qua uitrusting onderling niet gelijk waren. Tevens vonden wij de auto's van BushTrackers qua indeling en uitrusting (zoals niet standaard een aircompressor voor wisselingen in bandenspanning) minder uitgebreid tov de auto's van Bushlore.

Score voor Selfdrive4x4.com:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, selfdrive heeft voor de tweede keer een prachtige reis georganiseerd. bij onze volgende selfdrive zullen we zeker weer gebruik maken van selfdrive.

jeff & tessa

Alles top geregeld. er wordt overal aan gedacht. prima communicatie. wij zouden het iedereen aanraden en de volgende reis door zuidelijk afrika zeker weer via selfdrive4x4 boeken..
jeff & tessa.

N.v.t.

Betrouwbaar, accuraat en snel reageren.

De informatiebijeenkomst kan wat levendiger, die vond ik wat saai.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hadden een prima ervaring met dit bedrijf. alles was tot in de puntjes geregeld, vragen werden snel beantwoord en de verwachtingen klopten met de werkelijkheid.

Versteegh
Versteegh

Info/boekingen etc. werden op Dropbox geplaatst, werkt perfect. We kregen o.a. een navigatie te leen, was onmisbaar. Alle reserveringen waren perfect geregeld.

De wegen in Savuti waren heel slecht, had misschien meer benadrukt kunnen worden.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Esther, Dank voor je mooie review. De 4x4 tracks naar en van Savuti zijn altijd een grote uitdaging. Alleen bij regen zijn ze relatief eenvoudig te nemen. Gelukkig heb je niet voor niets een 4x4 gehuurd... :))

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer positief. fijne samenwerking. alles was top geregeld. hele mooie campings en lodges. we hebben een supermooie reis gemaakt.

Snelheid van reactie

Iets meer aandacht voor de klant die onervaren is. We hadden de indruk dat jullie het erg druk hadden en weinig tijd voor uitleg.

Verder was de kwaliteit van de slaapzakken erg slecht. Teveel gewassen, ritsen kapot en niet warm, terwijl in het winterseizoen dit cruciaal is.

Score voor Selfdrive4x4.com:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben een auto met campinguitrusting gehuurd in namibië.

Marc Dijkstra
Marc Dijkstra

Duidelijk, vriendelijk, to the point, veel ervaring

Eigenlijk niet, hoogstens suggesties voor een paar locaties en update van de reistips

Meer dan prima!.

Anita Doup
Anita Doup

Goede prijs/kwaliteit. Mooie gereserveerde plekken op de campsites. Betrouwbare autos en goed bereikbaarheid.

Nee, ga zo door.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben met 2 families een oneway reis gedaan van johannesburg naar windhoek. de 3 autos (toyota hilux) die wij via zelfdrive 4x4 hadden gehuurd waren in topconditie. ook kampeeruitrusting was helemaal in orde. alle vragen die wij hadden werden snel en op een goede manier beantwoord. wij hebben een geweldige vakantie gehad dankzij de goede organisatie van hans en marco.

l. Davidse
l. Davidse

Veel kennis van zaken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettig, kundige mensen en goede adviezen. perfecte organisatie van onze reis!.

Arjen Hermanns
Arjen Hermanns

De "alles is/wordt geregeld" methode, erg prettig. En het feit dat de verhuurder (Heather van Zyl van Bushtrackers in dit geval), kan laten merken dat ze Marco in ieder geval redelijk kent, dat geeft vertrouwen. Je bent geen nummer.

100% zeker zijn dat de eindklant het juiste afhaal adres heeft. Bij ons is daar ergens (misschien bij ons zelf, nog niet uitgezocht), iets mis gegaan, omdat er 2 Sterling roads in Johannesburg zijn (icm. chronisch oververmoeidheid door stevige vertraging).

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Losse 4x4 gehuurd, prima geregeld, contact erg prettig.

Cees
Cees

De heren spreken uit eigen ervaring. Op elke vraag was er direct antwoord. Ze werken met goed materiaal en gaan voor zeker.

Geen idee

Zonder meer goed.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2