Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company191
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 191 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Stephen Kronenburg
Stephen Kronenburg

Veel kennis en ervaring, goede auto's, snel contact.

Uitleg gps.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor je feedback. De GPS (met Tracks4Africa software) wordt bij de klant thuisbezorgd ruim voor vertrek om vast te kunnen oefenen. Tevens wordt een manual en een korte handleiding gemaild. We hebben geen idee hoe we de uitleg van de GPS kunnen verbeteren...

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Selfdrive 4x4 heeft ons een onvergetelijke botswana vakantie bezorgd. wij hebben een toyota hilux bushcamper via self drive gehuurd in johannesburg, daarnaast zijn wij via selfdrive 4x4 in contact gebracht met een plaatselijk reisbureau dat voor ons een groot deel van de campsites heeft geboekt. voor ons was dit de eerste keer afrika, vooraf uitgebreid met hans gesproken over de mogelijkheden in botswana en de do's en dont's. dit was voor ons erg prettig .
de hilux die we in j'burg ophaalde had nog geen 20.000km op de teller, werkelijk een fantastische auto met alle equipment dat nodig is in de bush. nul problemen gehad onderweg!.
self drive 4x4 nogmaals veel dank voor de organisatie. volgend jaar weer!.

Roderik ten Oever
Goed (8/10)
Roderik ten Oever

Ervaring in de regio zuidelijk afrika
Nederlands sprekend
Flexibiliteit om de standaard reisschema's aan te passen binnen zelfde totaalprijs

Nog iets meer benadrukken dat de netto rijtijden dat ook zijn en dat ervan uit moet gaan dat je in werkelijkheid meer tijd nodig hebt, met name bij de verschillende grensovergangen kan tijdverschil oplopen.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw feedback. Ik ben bewust sinds een jaar geleden de NETTO rijtijden gaan vermelden in het routeschema voor de pakketreis klanten om juist die duidelijkheid te geven.

Tip voor toekomstige klanten: NETTO betekent dus zuivere rijtijd zonder stops, pauze e.d.

Score voor Selfdrive4x4.com:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Efficient contact voorafgaande de reis en nuttige informatie gekregen vooraf..
goed advies over de route en wat wel of niet te doen..

Uitstekend (10/10)

Ervaring met Afrika overland.

Snel en efficiënt.

Goed (8/10)

Goede communicatie
Altijd tijd voor vragen
Alle zaken in Namibië goed geregeld

Strakke(re) check op daktenten en slaapgerei. In ons geval was de daktent einde levensduur (ritsen bijna niet te bedienen, ontbreken tentstokken om luiken open te zetten, buisconstructie deels gescheurd) en de twee slaapzakken waren ook op: slecht werkende ritsen, isolatie kwam los.

Score voor Selfdrive4x4.com:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Boeken van een 21 daagse selfdrive reis door namibië.

Ine Tijdens
Ine Tijdens

Snelle reactie, goed georganiseerd

De Toyota Hilux ligt wat laag op de weg voor deze route in deze tijd. Daardoor soms een beetje spannend of je er wel door komt.
Alleen een trekoog aan de voorkant is lastig.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlotte reacties en goede organisatie..
dropbox met vouchers en info werkt prima!.

Ronald Wind
Ronald Wind

Organisatie en communicatie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Selfdrive4x4 heeft voor ons een geweldige reis samengesteld en alles tot in de puntjes geregeld. heel fijn om je zelf nergens druk over te hoeven maken.

Matthijs van de Peppel
Matthijs van de Peppel

Communicatie en deskundigheid. Goede partners (autoverhuur door Bushlore was zeer goed). Zeer goede selectie van campsites. We stonden op prachtige plekken.

Enkele details:
- Duidelijk communiceren dat het zeer verstandig is om alle vouchers uit te printen. Je moet ze regelmatig tonen.
- Het adres van de camping bij Pilanesberg stond niet goed in het navigatiesysteem
- Elephant Sands vonden wij de moeite niet waard. Het is erg commercieel (geworden). Je ziet olifanten van heel dicht bij, maar in Sengyati nog beter. De gamedrive bij Elephant Sands was relatief duur en niet erg spectaculair.
- Op onze planning stond dat we de permit van te voren moesten kopen bij de gate, dat kan echter ook op de dag zelf.
- We moesten voor Savuti onze bandenspanning al verlagen voor het diepe zand. Dat stond niet zo op de planning.
- In Khwai zijn er nauwelijks winkels om goede inkopen te doen, dat kun je beter doen in Kasane. Zou ook aangepast kunnen worden op de planning.
- Kubu Island was voor ons 5 uur rijden, ipv 3 uur

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw mooie beoordeling. Uw vouchers worden geplaatst in de persoonlijke Dropbox van de klant zodat deze ten alle tijden beschikking heeft deze waar dan ook te tonen. Permits kun je het best al geregeld hebben bij de Sedudu Gate voordat je het Chobe NP (Riverfront) al in gaat want dat kan je veel tijd schelen en zo haal je meer uit die dag zelf. In elke passage met zand kan het zijn dat je de bandenspanning moet verlagen. Ik heb zelfs dat ooit moeten doen in het centrum van Maun. Omstandigheden off-road zijn nooit hetzelfde. Gemiddelde (netto rijtijd) van Khama Rhino naar Kubu Island is over het algemeen zo'n 4 uur...

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige samenwerking, reageren snel en zijn deskundig.

Jordi
Jordi

- Excelsheet met daarin in 1 oogopslag alle relevante informatie
- Uitgebreide website met veel naslagwerk over auto en selfdrive wetenswaardigheden
- Fijne manier van werken mbt Dropbox en informatie die hierin verzameld werd en waarmee gecommuniceerd kon worden

Nog meer opties weergeven van wat er op de bezoekende lokaties te doen of aanbevolen is om te doen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaring was zeer positief.

N.v.t.

Duidelijk Ervaring met het soort reizen dat ze aanbieden. Uitgebreide informatie vooraf. Selectie van en contractering van de campsites en B&B locaties. Goede verhuurder van de auto. Alles goed geregeld en liep, zeker voor Afrikaanse begrippen- op rolletjes, Er was een kleine hapering bij het inleveren van de auto maar sja, het blijft Afrika. Vervelend dat onze vlucht werd gecancelled op de terugweg. Dat lag uiteraard aan SAA, niet Selfdrive 4x4.

Klantvriendelijkheid: vaak kregen we als we iets vroegen te horen ; zoek maar op staat in de dropbox. Daar stond zoveel info dat we soms de weg kwijt raakten, maar we kregen de indruk dat we vooral niets moesten vragen.
Ook viel ons achteraf het vele rijden tegen, zeker omdat je dat alleen bij daglicht kunt doen. wat we ons niet realiseerden tevoren is dat je meestal de hele dag aan het rijden bent en amper tijd hebt om iets te gaan zien. wellicht hadden we daar tevoren beter advies over kunnen krijgen.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw feedback! De periode waarin jullie hebben gereisd is altijd een enorm drukke periode (zo'n 50 groepen tegelijkertijd op reis). Onze nadruk ligt dan op een snelle en adequate reactie c.q. afhandeling zodat de klant snel geholpen is. Het 'klantvriendelijkgevoel' kan daardoor wat onder druk komen te staan... ;)

De persoonlijke Dropbox wordt direct al bij het maken van de boeking gemaakt en gevuld met belangrijke informatie. Daar zit inderdaad veel info in en wij willen benadrukken dat klanten deze goed gebruiken en bij vragen contact met ons opnemen.

Score voor Selfdrive4x4.com:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Deze zomer een self drive reis geboekt via hen. alles prima geregeld en vooral de auto was goed, via een prima verhuurbedrif. ook de route was goed opgebouwd en de lokaties goed gekozen. vaak hadden we de beste spot op de campsites.

N.v.t.

De ervaring in dit soort reizen.

Misschien meer info over toestand van de wegen.

Score voor Selfdrive4x4.com:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze reis is prima verlopen en de gemaakte afspraken ter plekke waren correct.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2