Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company176
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 176 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Marc Dijkstra
Marc Dijkstra

Duidelijk, vriendelijk, to the point, veel ervaring

Eigenlijk niet, hoogstens suggesties voor een paar locaties en update van de reistips

Meer dan prima!.

Anita Doup
Anita Doup

Goede prijs/kwaliteit. Mooie gereserveerde plekken op de campsites. Betrouwbare autos en goed bereikbaarheid.

Nee, ga zo door.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben met 2 families een oneway reis gedaan van johannesburg naar windhoek. de 3 autos (toyota hilux) die wij via zelfdrive 4x4 hadden gehuurd waren in topconditie. ook kampeeruitrusting was helemaal in orde. alle vragen die wij hadden werden snel en op een goede manier beantwoord. wij hebben een geweldige vakantie gehad dankzij de goede organisatie van hans en marco.

l. Davidse
l. Davidse

Veel kennis van zaken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettig, kundige mensen en goede adviezen. perfecte organisatie van onze reis!.

Arjen Hermanns
Arjen Hermanns

De "alles is/wordt geregeld" methode, erg prettig. En het feit dat de verhuurder (Heather van Zyl van Bushtrackers in dit geval), kan laten merken dat ze Marco in ieder geval redelijk kent, dat geeft vertrouwen. Je bent geen nummer.

100% zeker zijn dat de eindklant het juiste afhaal adres heeft. Bij ons is daar ergens (misschien bij ons zelf, nog niet uitgezocht), iets mis gegaan, omdat er 2 Sterling roads in Johannesburg zijn (icm. chronisch oververmoeidheid door stevige vertraging).

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Losse 4x4 gehuurd, prima geregeld, contact erg prettig.

Cees
Cees

De heren spreken uit eigen ervaring. Op elke vraag was er direct antwoord. Ze werken met goed materiaal en gaan voor zeker.

Geen idee

Zonder meer goed.

George
George

Service en houding naar de klant. Top..

Kritisch blijven naar de autoverhuurder.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Bedankt voor je review George. De kwaliteit van de 4x4 rental wordt ten alle tijden scherp in de gaten gehouden door ons want een goede auto is de basis van elke reis.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettig en echt gericht op de klanten!.

N.v.t.

Ervaren team hebben zelf de reizen gemaakt weten waar ze over meepraten

Communicatie bij huurauto was niet helemaal duidelijk . Wij hadden gratis dat de 2 e persoon gewoon mocht rijden geregeld vanuit Nederland maar daar mocht dat niet moesten bij betalen. dat was een discussie puntje ter plaatse. Verder geen punten.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Tweede bestuurder is altijd inclusief bij al onze Pakketreizen. Waarschijnlijk is dit bij de boeking van de auto vergeten. Wanneer jullie kosten voor die 'second driver' ter plaatse hebben betaald vergoeden wij deze.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Hele fijne reisorganisatie die alles samen met jou doet. als je iets anders wil plannen ze , als dit mogelijk is, erbij in. ze adviseren eerlijk.

Mario en Nancy Sleegers
Mario en Nancy Sleegers

Hoge kwaliteit van zowel de autohuur, de route als de overnachtingen. Direct contact met mensen die vanuit eigen deskundigheid adviseren.

geen!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Heel prettige en adequate dienstverlening. altijd bereikbaar en deskundig. uitstekende service! we hebben een super vakantie gehad. de informatie die we gehad hebben was zeer praktisch en duidelijk. we hebben er veel aan gehad tijdens het plannen van onze reis. de route was goed uitgedacht en alles volgens schema verlopen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ontzettend gave reis door namibië gehad, mede door de fantastische service van hans en marco!.

N.v.t.

Het aanbod van producten is uitgebreid en de website geeft veel informatie. De verzekering die aangeboden wordt via de Europeesche heeft een goede dekking tegen een goede prijs

Het contact via email is nogal wisselend geweest. Soms leek het net of deze met haast geschreven waren. De ene keer werden vragen uitgebreid beantwoord, de andere keer waren reacties soms erg kort. Hierdoor voelde de klantvriendelijkheid wat wisselend.

Score voor Selfdrive4x4.com:4.00/5

4x4 huur.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2