8.5/10
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Zeer goede ervaring! Goede informatie vooraf en goed bereikbaar voor noodsituaties vanuit het buitenland.

De uitgebreide info vooraf, de goed uitgedachte reisroute en prachtige kampeerplekken en accommodaties.

Zorgen voor bereikbaarheid van hulptroepen ter plaatse; bijv door vooraf telefoonnummers van park offices en rangers beschikbaar te stellen. Telnrs van autoverhuurbedrijf waren nu ook niet bereikbaar. Het bedrijf in NL was wel goed bereikbaar!

Reactie Selfdrive4x4.com:

Bereikbaarheid van locale partners kunnen we helaas nooit garanderen. Gelukkig geven wij onze pakketklanten die naar Botswana gaan standaard een satelliettelefoon mee zodat ze in ieder geval contact met ons kunnen hebben. Wij gaan dan lokale contacten aan het werk zetten ;)

Ria

We waren bij de meet & greet en hadden gelijk een goed gevoel over het bedrijf. Dus we hebben geen spijt dat we met selfdrive 4x4 in zee zijn gegaan. De voorbeeld reis was gelijk al goed en met een...

Wij kregen direct antwoord als er een vraag van onze kant was en ze namen de tijd als we belde. Er was gelijk een dropbox waar je alle boekingen van je campsites kon zien.

Ook al heb je het druk een klant mag dat niet merken.

Hallo Ria,

Dank voor je beoordeling. In januari krijgt ons team administratieve versterking zodat het afhandelen van klanten soepeler moet gaan lopen.

Roberto Boëm

Wij kunnen Selfdrive4x4.com ten zeerste aanbevelen als partner voor het plannen en regelen van een afrikaans avontuur. Wij huurde voor onze trip door Zuid Afrika en Namibie een equipped 4x4 via...

Super klantvriendelijk,

Na onze ervaring kan ik echt geen erbeterpunten aanreiken. Misschien alleen een extra herinnering in de boekings documentatie welke credit cards geaccepteerd worden door de lokale verhuurders.

Helena

Snelle communicatie, altijd bijna meteen reactie op email. Reis verliep soepel.

Snelheid van communicatie

Wellicht vragen hoe de reis is geweest na afloop (altijd goed voor klantgevoel denk ik).

Hallo Helena,

Dank voor je beoordeling. Wij hanteren het principe van 'geen nieuws is goed nieuws' dus communicatie tijdens en na afloop van de reis is er alleen maar op verzoek van de klant.

Stephen Kronenburg

Selfdrive 4x4 heeft ons een onvergetelijke Botswana vakantie bezorgd. Wij hebben een Toyota Hilux bushcamper via self drive gehuurd in Johannesburg, daarnaast zijn wij via Selfdrive 4x4 in contact...

Veel kennis en ervaring, goede auto's, snel contact.

Uitleg gps.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor je feedback. De GPS (met Tracks4Africa software) wordt bij de klant thuisbezorgd ruim voor vertrek om vast te kunnen oefenen. Tevens wordt een manual en een korte handleiding gemaild. We hebben geen idee hoe we de uitleg van de GPS kunnen verbeteren...

Roderik ten Oever

Efficient contact voorafgaande de reis en nuttige informatie gekregen vooraf.
Goed advies over de route en wat wel of niet te doen.

Ervaring in de regio zuidelijk afrika
Nederlands sprekend
Flexibiliteit om de standaard reisschema's aan te passen binnen zelfde totaalprijs

Nog iets meer benadrukken dat de netto rijtijden dat ook zijn en dat ervan uit moet gaan dat je in werkelijkheid meer tijd nodig hebt, met name bij de verschillende grensovergangen kan tijdverschil oplopen.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw feedback. Ik ben bewust sinds een jaar geleden de NETTO rijtijden gaan vermelden in het routeschema voor de pakketreis klanten om juist die duidelijkheid te geven.

Tip voor toekomstige klanten: NETTO betekent dus zuivere rijtijd zonder stops, pauze e.d.

Snel en efficiënt.

Ervaring met Afrika overland.

Boeken van een 21 daagse selfdrive reis door Namibië

Goede communicatie
Altijd tijd voor vragen
Alle zaken in Namibië goed geregeld

Strakke(re) check op daktenten en slaapgerei. In ons geval was de daktent einde levensduur (ritsen bijna niet te bedienen, ontbreken tentstokken om luiken open te zetten, buisconstructie deels gescheurd) en de twee slaapzakken waren ook op: slecht werkende ritsen, isolatie kwam los.

Ine Tijdens

Vlotte reacties en goede organisatie.
Dropbox met vouchers en info werkt prima!

Snelle reactie, goed georganiseerd

De Toyota Hilux ligt wat laag op de weg voor deze route in deze tijd. Daardoor soms een beetje spannend of je er wel door komt.
Alleen een trekoog aan de voorkant is lastig.

Ronald Wind

Selfdrive4x4 heeft voor ons een geweldige reis samengesteld en alles tot in de puntjes geregeld. Heel fijn om je zelf nergens druk over te hoeven maken.

Organisatie en communicatie.