Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company168
Uitstekend (10/10)
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 168 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ontzettend gave reis door namibië gehad, mede door de fantastische service van hans en marco!.

N.v.t.

Het aanbod van producten is uitgebreid en de website geeft veel informatie. De verzekering die aangeboden wordt via de Europeesche heeft een goede dekking tegen een goede prijs

Het contact via email is nogal wisselend geweest. Soms leek het net of deze met haast geschreven waren. De ene keer werden vragen uitgebreid beantwoord, de andere keer waren reacties soms erg kort. Hierdoor voelde de klantvriendelijkheid wat wisselend.

4x4 huur.

Pieter Kersten
Pieter Kersten

Directe benadering - ingaan op de vraag - deskundig en ervaren zonder arrogantie.

Vooral doorgaan in de ingeslagen weg. Wordt vooral niet te groot en houdt vast aan de persoonlijke benadering

Reactie Selfdrive4x4.com:

Niet te groot worden? Makkelijker gezegd dan gedaan... ;) Wel zullen wij altijd onze persoonlijke benadering naar de klant koesteren. Dat is juist onze meerwaarde: Persoonlijk en vakkundig!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Diverse keren hebben wij van hun diensten gebruik gemaakt.

N.v.t.

Enorm positief dat jullie zo snel konden handelen en voor ons deze reis konden plannen. Documentatie die jullie in dropbox plaatsen is heel helder.

We hebben de excel met het reisschema ceel gebruikt. Erg handig. Een overzicht met GPS coördinaten zou handige toevoeging kunnen zijn in de excel.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Alle GPS coördinaten die er toe doen zijn eenvoudig te vinden in de GPS die wij leveren. De software van Tracks4Africa voorziet daar prima in. Zoek je bestemming op, druk op info en de belangrijke gegevens (telefoonnummer en coördinaten) komen naar voren.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Erg goed, snel en flexibel.

Somers
Somers

Alles was tot in de puntjesgeregeld.

Buah Lore was moeilijk te vinden middels de Gps bij t terugbrengen van de auto. Er stonden namelijk coordinaten op van t oude kantoor. Op de folder.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Via selfdrive 4 x 4 een selfdrive kampeer safsri geboekt in botswana voor drie weken. alles waa goed en duidelijk geregeld zoals gps en sateliet telefoon. de huurauto en het kampeermaterieel waren van goeie kwaliteit. de route was goed en duidelijk in elkaar gezet. alleen de campsite bij chobe safari lodge vonden wij wat aan de drukke kant. in de toekomst zullen we zeker weer gebruik maken van selfdrive 4 x 4.

N.v.t.

Een goed autoverhuurbedrijf. Redelijk geprijsd vergeleken met andere aanbieders

Communicatie van selfdrive met tussenpersoon/boekingskantoor in Namibië.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede informatie. prima auto van asco en goede info vooraf. boekingen van de lodges is via een tussenpersoon in namibie en helaas niet goed gegaan. op vouchers geen boekingsnummer en een verkeerde tenaamstelling waardoor wat ergernis en wachttijd. hoogtepunt was fiume4-bushcamp en dagexcursie met bushmen. topvakantie!!!.

Prima.

Karin Keulers
Karin Keulers

De klantvriendelijkheid is zowel in Nederland als Zuid -Afrika uitstekend.
Ik beveel het bedrijf bij iedereen aan die van plan is zo'n reis te maken !

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij hebben met een 4x4 in februari / maart door zuid -afrika en botswana gereden /gekampeerd .

Krijn Hamelink
Krijn Hamelink

Contact is zeer aangenaam en wordt zeer snel en adequaat op vragen en mails gereageerd. Ook bij het afhaalbedrijf in het buitenland is alles tot in de puntjes verzorgd en zijn alle gegevens goed doorgegeven

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben 2x een 4x4 bij dit bedrijf gehuurd en zijn uitermate tevreden over de service.

Herry Vos
Herry Vos

De persoonlijke aandacht, deskundigheid en ervaring . En de humor.

Ik kan er geen bedenken

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Volledige organisatie van een reis naar botswana; alles klopte.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2