Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company191
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 191 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Jim
Jim

Goede service!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het bedrijf heeft een super service. we wilden zelf een reis doen, alleen de auto huren bij selfdrive en dat ging perfect! erg behulpzaam.

Gomes
Gomes

auto was super als ik het nog een keer zou doen in deze tijd auto met snorkel en een lier er op

Goede morgen.
heel erg mooie gevonden ondanks de natte tijd .
heeft ook wel weer wat was heel mooi groen.

Inge
Inge

Selfdrive4x4 kent de mooiste plekken, dus het was heel fijn om ook de accommodaties door hen te laten verzorgen. De meeste campsites waren helemaal top!
Daarnaast was het prettig om steeds snel antwoord te krijgen op onze vragen via whatsapp.

Ondanks dat we helemaal geen probleem hebben gehad met de auto, zou op voorhand de informatie rondom de autoverzekering nog wat duidelijker mogen.
Het pakketje met de GPS was op tijd, maar kwam wel pas enkele dagen voor vertrek aan, het zou prettig zijn dit al wat eerder (min. een week van tevoren) te ontvangen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Selfdrive4x4 (en in het bijzonder hans) heeft ons erg goed geadviseerd en geholpen bij onze reis door namibië. van het samenstellen van onze route, tot het selecteren van de campsites en de autoverhuur; het was allemaal top geregeld en zodoende hebben wij een onvergetelijk mooie reis gemaakt!.

Kees Knegjes
Kees Knegjes

Unieke samenstelling van reizen, op maat gemaakt

Ik denk dat het zinvol is om voorafgaand aan een reis 4x4 trainingen te geven. Met name in Botswana kan een goede voertuigbeheersing en 4x4 ervaring van levensbelang zijn.

Hallo Kees,

Wel of niet een 4x4 cursus vooraf blijft een punt van aandacht voor ons. Wij adviseren regelmatig www.imakluk.nl voor mensen die net dat beetje extra willen in hun voorbereiding.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima samenwerking in het samenstellen van de reis. de ervaring van jaren wordt gedeeld.

Jos
Jos

Goede voorbereiding van de reis en duidelijke afspraken met lokale verhuurbedrijf en accomodaties

Eventueel zouden alle te verwachten extra kosten tijdens de reis (bv formaliteiten bij grensposten) specifieker in de klant informatie vermeld kunnen worden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede ervaring. onze reis was goed voorbereid en werd een onvergetelijke ervaring.

jorina jansen
jorina jansen

Alle informatie was erg duidelijk en de vouchers waren goed geregeld. Ze zorgen ervoor dat je op alles voorbereid bent. Dat was erg prettig. Ook dat je producten in bruikleen krijgt voor tijdens de reis was eg prettig.

De communicatie via internet en aan de telefoon was soms wat bot.
Wij gaven aan niet naar Marakele te willen, omdat we via vrienden hadden gehoord dat dit park niet zo leuk was. Daar werd erg bot op gereageerd.
uiteindelijk was Marakele ook de minst leuke plek. Zeker als je uit het ongerepte Botswana komt en je over de geasfalteerde weg van Marakele rijdt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles was erg goed geregeld, de camping, de auto en de vouchers. we konden zonder zorgen op pad.

Goed (8/10)

De uitgebreide info vooraf, de goed uitgedachte reisroute en prachtige kampeerplekken en accommodaties.

Zorgen voor bereikbaarheid van hulptroepen ter plaatse; bijv door vooraf telefoonnummers van park offices en rangers beschikbaar te stellen. Telnrs van autoverhuurbedrijf waren nu ook niet bereikbaar. Het bedrijf in NL was wel goed bereikbaar!

Reactie Selfdrive4x4.com:

Bereikbaarheid van locale partners kunnen we helaas nooit garanderen. Gelukkig geven wij onze pakketklanten die naar Botswana gaan standaard een satelliettelefoon mee zodat ze in ieder geval contact met ons kunnen hebben. Wij gaan dan lokale contacten aan het werk zetten ;)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede ervaring! goede informatie vooraf en goed bereikbaar voor noodsituaties vanuit het buitenland.

Ria
Ria

Wij kregen direct antwoord als er een vraag van onze kant was en ze namen de tijd als we belde. Er was gelijk een dropbox waar je alle boekingen van je campsites kon zien.

Ook al heb je het druk een klant mag dat niet merken.

Hallo Ria,

Dank voor je beoordeling. In januari krijgt ons team administratieve versterking zodat het afhandelen van klanten soepeler moet gaan lopen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We waren bij de meet & greet en hadden gelijk een goed gevoel over het bedrijf. dus we hebben geen spijt dat we met selfdrive 4x4 in zee zijn gegaan. de voorbeeld reis was gelijk al goed en met een paar veranderingen helemaal perfect. de dropbox was ook heel fijn, want daar kon je alles op terug vinden en de spullen vlak voor vertrek werden optijd opgestuurd.

Roberto Boëm
Roberto Boëm

Super klantvriendelijk,

Na onze ervaring kan ik echt geen erbeterpunten aanreiken. Misschien alleen een extra herinnering in de boekings documentatie welke credit cards geaccepteerd worden door de lokale verhuurders.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij kunnen selfdrive4x4.com ten zeerste aanbevelen als partner voor het plannen en regelen van een afrikaans avontuur. wij huurde voor onze trip door zuid afrika en namibie een equipped 4x4 via selfdrive4x4.com, de service was snel, duidelijk, correct, de prijs was scherp en alles werdt precies geregeld zoals afgesproken. vaak ervaar je pas het echte gevoel voor service van een organisatie als dingen niet helemaal gaan zoals verwacht en daarin vedient selfdrive4x4.com een diepe buiging. bij het opkikken van onze 4x4 kwamen we erachter dat onze amex kaart lokaal niet werdt geaccepteerd voor de borgstelling, de borg was nogal flink (eur3100) omdat we in nl via selfdrive4x4.com de extra aansprakelijheidverzekering hadden afgesloten en niet lokaal. we kregen de auto niet mee zonder lokaal nogmaals de extra aansprakelijheidverzekering af te sluiten. onze eerste dag begon dus gelijk met een goede dosis vakantiestress. na contact met selfdrive4x4.com werd er meteen door hans en marco snel en adequaat gehandeld, ze zouden meteen de annulering van de extra verzekering in nl regelen zodat wij deze lokaal konden afsluiten met als motivatie dat wij zonder zorgen van onze vakantie moesten kunnen genieten. wij realiseren ons terdege dat selfdrive4x4.com die niet hoefde te doen, wat aangeeft dat service en klantervaring prioriteiten zijn voor selfdrive4x4.com. nogmaals dank voor jullie uitmuntende service.

Helena
Helena

Snelheid van communicatie

Wellicht vragen hoe de reis is geweest na afloop (altijd goed voor klantgevoel denk ik).

Hallo Helena,

Dank voor je beoordeling. Wij hanteren het principe van 'geen nieuws is goed nieuws' dus communicatie tijdens en na afloop van de reis is er alleen maar op verzoek van de klant.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle communicatie, altijd bijna meteen reactie op email. reis verliep soepel.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2