8.5/10
Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Het bedrijf biedt een goed doordachte reis aan met een goede opbouw en mooie kampeer lokaties. Op vragen werd over het algemeen snel gereageerd.

Hans Schoelink heeft een goede naam ter plaatse. Het noemen van de naam van het bedrijf was vaak al voldoende om in te checken op de dampsites.
Goed doordachte opbouw van de reis. Goede dagafstanden. Aankomst meestel begin van de middag zodat ook wat tijd was om rustig de omgeving te verkennen/ een gamedrive te doen.

Verdeling overnachtingen op kampeerplaatsen en B&B niet altijd logisch. B&B in Gantz was wat ons betreft overbodig. Kamperen was net zo gemakkelijk. Met 3 personen in de tent: er werd een matras op de grond bijgelegd, zonder klamboe. Ons reisgezelschap heeft er voor gekozen om gewoon in de daktent te slapen.

Thijs

Super, een aanrader voor iedereen die een selfdrive reis wilt doen. Goede communicatie, alles wordt voor je geregeld. En ze denken super goed mee en zorgen voor een optimale reis/tijd/afstand.

- Snelle en duidelijke communicatie
- Meedenken met de klant

C.A. van Houwelingen

Prima georganiseerde reis, alles klopte van het begin tot het eind. De toegezonden route bracht ons via de Garmin vaak tot voor de deur. Accommodaties waren over het algemeen goed tot zeer...

Goed contact via email en telefoon. Men weet waar men mee bezig is, de goede kennis van Namibië komt tot uiting in de geplande reis.
De gehuurde auto's via Asco waren prima.

Ofschoon de Lonely Planet wordt toegezonden, waar erg veel in staat, zou een beschrijving van de meest interessante punten op de uitgestippelde reis misschien handig zijn. De Lonely Planet is erg Amerikaans en sommige omschrijvingen kloppen niet erg meer.

Jean-paul den Boer

Snelle afhandeling van de reservering. Goede communicatie voor en tijdens de reis. Behulpzaam bij het vinden van oplossingen in geval van problemen en de financiële afwikkeling achteraf!

Goede adviezen en hulp gebaseerd op ervaring

Gebaseerd op onze ervaring zou ik adviseren geen auto's meer te huren bij Britz

Warner Tiemensma

Wat was alles prima geregeld. Vanaf het 1e contact over onze reis, de suggesties en adviezen over onze route, de kaarten en Lonely Planet die we voorafgaand aan de reis hebben gekregen en natuurlijk...

Het persoonlijke contact. Zeer snelle reactie op vragen. Zeer goede adviezen, je merkt aan alles dat jullie echt weten waar je het over hebt. Jullie enthousiasme.

Jullie hadden ons gewaarschuwd voor de Kuku fence maar er zijn op veel meer plekken controle punten. O.a bij Palmwag. Toen we weggingen uit Palmwag controle gehad en waren we onze eieren kwijt. Maar ook al voor Kuku fence hadden we een controle.

Kraaijeveld

Meerdere offertes aangevraagd. Deze sprong er uit door de manier van verzekeren. Samen met een goede prijs.

Bovenstaande combinatie

Navigatie voegt in namibie niets toe. Zou ik beter terug laten komen in aanbieding.

Marian Verhagen

Onze ervaring was erg goed, alles goed geregeld en leuke accomodaties.
Een erg complete auto van Bushlore.

Alles goed geregeld.

Wij hadden een kapotte band en de pech dat deze maat erg moeilijk aan te komen was, hierin had voor ons gevoel misschien iets meer begeleiding gemogen op dat moment. Uiteindelijk was alles goed gekomen en lag er een ander wiel bij de vestiging in Kasane.

Zeer goede service !

Informatie voorafgaand aan de reis helder en compleet.
Uitrusting (GPS, kaart, stekkers) perfect op orde.
Toyota HIlux van goede kwaliteit. Volledig qua uitrusting.
Het enige maar belangrijke minpunt waren de uiterst slechte matrassen in de daktent van de auto.

Matrasjes in de daktenten waren helaas erg slecht.
Na 3 weken flink doorliggen op een harde plank waren we ondanks alle mooie ervaringen echt toe aan slaap en vakantie.

Goevaers

Zeer positief, heb al meerdere jaren ervaring met dit bedrijf en blijf ze aanbevelen. Heldere afspraken, duidelijke communicatie

Duidelijke afspraken en goede snelle communicatie

Niets

Bart Herps

Voor het eerst een reis geboekt bij SD 4x4. Goed telefonisch advies en daarna updated informatie via DropBox. Hierin staan alle benodigde gegevens. SD 4x4 heeft merkbaar ervaring op dit terrein....

Goed advies
Goede service
Kennis van zaken

Niet in het algemeen. Betreft enkel een paar punten om te finetunen