Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company176
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 176 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Ronald Wind
Ronald Wind

Organisatie en communicatie.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Selfdrive4x4 heeft voor ons een geweldige reis samengesteld en alles tot in de puntjes geregeld. heel fijn om je zelf nergens druk over te hoeven maken.

Matthijs van de Peppel
Matthijs van de Peppel

Communicatie en deskundigheid. Goede partners (autoverhuur door Bushlore was zeer goed). Zeer goede selectie van campsites. We stonden op prachtige plekken.

Enkele details:
- Duidelijk communiceren dat het zeer verstandig is om alle vouchers uit te printen. Je moet ze regelmatig tonen.
- Het adres van de camping bij Pilanesberg stond niet goed in het navigatiesysteem
- Elephant Sands vonden wij de moeite niet waard. Het is erg commercieel (geworden). Je ziet olifanten van heel dicht bij, maar in Sengyati nog beter. De gamedrive bij Elephant Sands was relatief duur en niet erg spectaculair.
- Op onze planning stond dat we de permit van te voren moesten kopen bij de gate, dat kan echter ook op de dag zelf.
- We moesten voor Savuti onze bandenspanning al verlagen voor het diepe zand. Dat stond niet zo op de planning.
- In Khwai zijn er nauwelijks winkels om goede inkopen te doen, dat kun je beter doen in Kasane. Zou ook aangepast kunnen worden op de planning.
- Kubu Island was voor ons 5 uur rijden, ipv 3 uur

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw mooie beoordeling. Uw vouchers worden geplaatst in de persoonlijke Dropbox van de klant zodat deze ten alle tijden beschikking heeft deze waar dan ook te tonen. Permits kun je het best al geregeld hebben bij de Sedudu Gate voordat je het Chobe NP (Riverfront) al in gaat want dat kan je veel tijd schelen en zo haal je meer uit die dag zelf. In elke passage met zand kan het zijn dat je de bandenspanning moet verlagen. Ik heb zelfs dat ooit moeten doen in het centrum van Maun. Omstandigheden off-road zijn nooit hetzelfde. Gemiddelde (netto rijtijd) van Khama Rhino naar Kubu Island is over het algemeen zo'n 4 uur...

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettige samenwerking, reageren snel en zijn deskundig.

Jordi
Jordi

- Excelsheet met daarin in 1 oogopslag alle relevante informatie
- Uitgebreide website met veel naslagwerk over auto en selfdrive wetenswaardigheden
- Fijne manier van werken mbt Dropbox en informatie die hierin verzameld werd en waarmee gecommuniceerd kon worden

Nog meer opties weergeven van wat er op de bezoekende lokaties te doen of aanbevolen is om te doen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ervaring was zeer positief.

N.v.t.

Duidelijk Ervaring met het soort reizen dat ze aanbieden. Uitgebreide informatie vooraf. Selectie van en contractering van de campsites en B&B locaties. Goede verhuurder van de auto. Alles goed geregeld en liep, zeker voor Afrikaanse begrippen- op rolletjes, Er was een kleine hapering bij het inleveren van de auto maar sja, het blijft Afrika. Vervelend dat onze vlucht werd gecancelled op de terugweg. Dat lag uiteraard aan SAA, niet Selfdrive 4x4.

Klantvriendelijkheid: vaak kregen we als we iets vroegen te horen ; zoek maar op staat in de dropbox. Daar stond zoveel info dat we soms de weg kwijt raakten, maar we kregen de indruk dat we vooral niets moesten vragen.
Ook viel ons achteraf het vele rijden tegen, zeker omdat je dat alleen bij daglicht kunt doen. wat we ons niet realiseerden tevoren is dat je meestal de hele dag aan het rijden bent en amper tijd hebt om iets te gaan zien. wellicht hadden we daar tevoren beter advies over kunnen krijgen.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw feedback! De periode waarin jullie hebben gereisd is altijd een enorm drukke periode (zo'n 50 groepen tegelijkertijd op reis). Onze nadruk ligt dan op een snelle en adequate reactie c.q. afhandeling zodat de klant snel geholpen is. Het 'klantvriendelijkgevoel' kan daardoor wat onder druk komen te staan... ;)

De persoonlijke Dropbox wordt direct al bij het maken van de boeking gemaakt en gevuld met belangrijke informatie. Daar zit inderdaad veel info in en wij willen benadrukken dat klanten deze goed gebruiken en bij vragen contact met ons opnemen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Deze zomer een self drive reis geboekt via hen. alles prima geregeld en vooral de auto was goed, via een prima verhuurbedrif. ook de route was goed opgebouwd en de lokaties goed gekozen. vaak hadden we de beste spot op de campsites.

N.v.t.

De ervaring in dit soort reizen.

Misschien meer info over toestand van de wegen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Onze reis is prima verlopen en de gemaakte afspraken ter plekke waren correct.

Robin Kraak
Robin Kraak

Kwaliteit van het advies, flexibiliteit betreffende het reisschema. Goede inschatting wat qua reistijd en reisafstanden realistisch is.
Goede begeleiding zowel ter plaatse als voor af gaand aan de reis. Selfdrive zorgt ervoor dat zijn klanten veilig op pad gaan (mede door het meeleveren van navigatie, omvormers, satelliet telefoon, bandenspanningsmeter).
Zeer actief op facebook met de juiste tips en tricks

Informatie op de website en het forum is niet geheel up to date. Het forum betreft dit met name de road conditie. Terwijl de website zeer up to date is en adequaat is voor reizen in Zuid-Afrika, Botswana en Namibie, is dit niet het geval voor Mozambique en Zambia.
Verder vonden wij het opvallend dat de huurauto's van Bushtrackers (wij reden met twee auto's) qua uitrusting onderling niet gelijk waren. Tevens vonden wij de auto's van BushTrackers qua indeling en uitrusting (zoals niet standaard een aircompressor voor wisselingen in bandenspanning) minder uitgebreid tov de auto's van Bushlore.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goed, selfdrive heeft voor de tweede keer een prachtige reis georganiseerd. bij onze volgende selfdrive zullen we zeker weer gebruik maken van selfdrive.

jeff & tessa

Alles top geregeld. er wordt overal aan gedacht. prima communicatie. wij zouden het iedereen aanraden en de volgende reis door zuidelijk afrika zeker weer via selfdrive4x4 boeken..
jeff & tessa.

N.v.t.

Betrouwbaar, accuraat en snel reageren.

De informatiebijeenkomst kan wat levendiger, die vond ik wat saai.

Score voor Selfdrive4x4.com:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hadden een prima ervaring met dit bedrijf. alles was tot in de puntjes geregeld, vragen werden snel beantwoord en de verwachtingen klopten met de werkelijkheid.

Versteegh
Versteegh

Info/boekingen etc. werden op Dropbox geplaatst, werkt perfect. We kregen o.a. een navigatie te leen, was onmisbaar. Alle reserveringen waren perfect geregeld.

De wegen in Savuti waren heel slecht, had misschien meer benadrukt kunnen worden.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Esther, Dank voor je mooie review. De 4x4 tracks naar en van Savuti zijn altijd een grote uitdaging. Alleen bij regen zijn ze relatief eenvoudig te nemen. Gelukkig heb je niet voor niets een 4x4 gehuurd... :))

Score voor Selfdrive4x4.com:5.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer positief. fijne samenwerking. alles was top geregeld. hele mooie campings en lodges. we hebben een supermooie reis gemaakt.

Snelheid van reactie

Iets meer aandacht voor de klant die onervaren is. We hadden de indruk dat jullie het erg druk hadden en weinig tijd voor uitleg.

Verder was de kwaliteit van de slaapzakken erg slecht. Teveel gewassen, ritsen kapot en niet warm, terwijl in het winterseizoen dit cruciaal is.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We hebben een auto met campinguitrusting gehuurd in namibië.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2