8.5/10
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Nancy en mario sleegers

Geweldige service van A tot Z helpen ze je met je alles. Je eigen inbreng passen ze precies in je reisschema, geven goede tips. Je kan ze tijdens je vakantie gewoon appen met alle vragen.

Persoonlijkheid

Nog geen

Rick en Nikki

In overleg samen tot een mooie planning gekomen voor een vakantie van 3 weken door Zuid-Afrika, Botswana en Zimbabwe.
Mooie unieke kampeerplekken in het wild van Botswana.

Snelle reactie via de mail.

één keer zijn we een supermarkt en benzine station misgelopen wat op de dag zelf voor enige vertraging heeft gezorgd. Achteraf zonde, omdat we hierdoor veel tijd zijn verloren. Handig om als tip op de planning te vermelden.

Hele goede ervaring, geweldige vakantie gehad, ze hebben ook goed meegeholpen bij het samenstellen, en kiezen van de auto. Wat belangrijk was ivm rolstoel.

De informatie over de transfers en het inleveren van auto bij een one way rental mogen wel wat duidelijker.

Janny Schippers

Weer een super vakantie gehad!! Dus een hele goede ervaring!!

Persoonlijk contact!!! En snelheid in reacties!

Evt aangeven van de campsites die jullie preferen..

Professioneel

Zaakjes goed voor elkaar

Informatieverstrekking over wat wel/niet mee te nemen betreffende reisbenodigdheden privé of voor de auto kan beter.
Klantvriendelijkheid kan beter. Men komt afstandelijk/arrogant over.

Uitstekend

Snel en duidelijk antwoorden op vragen per email

Frans Devies

Prima ervaring, altijd bereikbaar voor vragen, goede know-how van het gebied

Betrouwbaarheid en goede prijs-kwaliteitverhouding

De Garmin GPS die meegeleverd wordt, lijkt makkelijk te bedienen maar in een aantal gevallen vraagt hij om de provincie (state) en die kennen wij niet van Botswana en Namibië. Een kaartje waarop de provincies staan vermeld zou handig zijn.

Treets

Zeer positief, alles was echt goed geregeld

In de dropbox zijn alle gegevens verzameld, geen verdere post of mail, alles is duidelijk vindbaar.
De geleverde Garmin is heel prettig, alle overnachtingsadressen zijn eenvoudig te vinden.
De ASCO huur auto, een Toyota Hilux 2.8 4x4 was echt fantastisch, van alle nodige kampeeruitrusting voorzien, makkelijk uitklapbare tenten, en motorisch oersterk.

Gekozen als resultaat van een zoekopdracht op internet. Bleken te bieden wat we zochten. En hebben aan alle beloftes voldaan. Goede keuzes, zorgvuldige voorlichting, alles op tijd en prima...

Ben Sassen

Het was een schitterende reis, mooie ervaring. Het bedrijf heeft alles goed voor ons geregeld: route, gps, tracks for Africa, vouchers/permits voor de campsite/parken.

Ze spreken uit eigen ervaring, zodat ze waardevolle tips kunnen geven zoals de inkoop van boodschappen, mokorotocht, rivercruise op de Chobe. Juiste dosering primitief kamperen afgewisseld met 3x mooie lodge/B&B.

1. Op weg naar Mapungubwe Zuid Afrika aangeven dat je eerst naar de maingate moet om in te checken en daarna pas naar de campsite gaan. Wij stonden al bij de campsite en moesten 45 km terugrijden.
2. Ook adviseren om voor een aantal dagen eten te kopen: in Mapungubwe is wel restaurant, maar in Marakele (volgende stop)was helemaal niets. 3. Wij deden Chobe sunset rivercruise, Dat kon eigenlijk met je permit die we al gekocht hadden, maar wij hebben nieuwe fee gekocht omdat we dat niet wisten.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Ben,

Dank voor je mooie review. Het is onmogelijk om volledig compleet te zijn in alle informatie. het Google Earth schema in je Dropbox gaf duidelijk aan dat je eerst naar de receptie van Mapungubwe moest. Jullie hebben waarschijnlijk op 26 April in de ochtend de Chobe Riverfront met de eigen 4x4 bezocht en daarna in de middag de Sunset cruise gedaan? Dan is de permit van de ochtend idd ook geldig in de middag. Ik wist niet dat jullie op die bewuste dag dat plan hadden...