Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company176
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 176 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

jorina jansen
jorina jansen

Alle informatie was erg duidelijk en de vouchers waren goed geregeld. Ze zorgen ervoor dat je op alles voorbereid bent. Dat was erg prettig. Ook dat je producten in bruikleen krijgt voor tijdens de reis was eg prettig.

De communicatie via internet en aan de telefoon was soms wat bot.
Wij gaven aan niet naar Marakele te willen, omdat we via vrienden hadden gehoord dat dit park niet zo leuk was. Daar werd erg bot op gereageerd.
uiteindelijk was Marakele ook de minst leuke plek. Zeker als je uit het ongerepte Botswana komt en je over de geasfalteerde weg van Marakele rijdt.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Alles was erg goed geregeld, de camping, de auto en de vouchers. we konden zonder zorgen op pad.

Goed (8/10)

De uitgebreide info vooraf, de goed uitgedachte reisroute en prachtige kampeerplekken en accommodaties.

Zorgen voor bereikbaarheid van hulptroepen ter plaatse; bijv door vooraf telefoonnummers van park offices en rangers beschikbaar te stellen. Telnrs van autoverhuurbedrijf waren nu ook niet bereikbaar. Het bedrijf in NL was wel goed bereikbaar!

Reactie Selfdrive4x4.com:

Bereikbaarheid van locale partners kunnen we helaas nooit garanderen. Gelukkig geven wij onze pakketklanten die naar Botswana gaan standaard een satelliettelefoon mee zodat ze in ieder geval contact met ons kunnen hebben. Wij gaan dan lokale contacten aan het werk zetten ;)

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede ervaring! goede informatie vooraf en goed bereikbaar voor noodsituaties vanuit het buitenland.

Ria
Ria

Wij kregen direct antwoord als er een vraag van onze kant was en ze namen de tijd als we belde. Er was gelijk een dropbox waar je alle boekingen van je campsites kon zien.

Ook al heb je het druk een klant mag dat niet merken.

Hallo Ria,

Dank voor je beoordeling. In januari krijgt ons team administratieve versterking zodat het afhandelen van klanten soepeler moet gaan lopen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

We waren bij de meet & greet en hadden gelijk een goed gevoel over het bedrijf. dus we hebben geen spijt dat we met selfdrive 4x4 in zee zijn gegaan. de voorbeeld reis was gelijk al goed en met een paar veranderingen helemaal perfect. de dropbox was ook heel fijn, want daar kon je alles op terug vinden en de spullen vlak voor vertrek werden optijd opgestuurd.

Roberto Boëm
Roberto Boëm

Super klantvriendelijk,

Na onze ervaring kan ik echt geen erbeterpunten aanreiken. Misschien alleen een extra herinnering in de boekings documentatie welke credit cards geaccepteerd worden door de lokale verhuurders.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Wij kunnen selfdrive4x4.com ten zeerste aanbevelen als partner voor het plannen en regelen van een afrikaans avontuur. wij huurde voor onze trip door zuid afrika en namibie een equipped 4x4 via selfdrive4x4.com, de service was snel, duidelijk, correct, de prijs was scherp en alles werdt precies geregeld zoals afgesproken. vaak ervaar je pas het echte gevoel voor service van een organisatie als dingen niet helemaal gaan zoals verwacht en daarin vedient selfdrive4x4.com een diepe buiging. bij het opkikken van onze 4x4 kwamen we erachter dat onze amex kaart lokaal niet werdt geaccepteerd voor de borgstelling, de borg was nogal flink (eur3100) omdat we in nl via selfdrive4x4.com de extra aansprakelijheidverzekering hadden afgesloten en niet lokaal. we kregen de auto niet mee zonder lokaal nogmaals de extra aansprakelijheidverzekering af te sluiten. onze eerste dag begon dus gelijk met een goede dosis vakantiestress. na contact met selfdrive4x4.com werd er meteen door hans en marco snel en adequaat gehandeld, ze zouden meteen de annulering van de extra verzekering in nl regelen zodat wij deze lokaal konden afsluiten met als motivatie dat wij zonder zorgen van onze vakantie moesten kunnen genieten. wij realiseren ons terdege dat selfdrive4x4.com die niet hoefde te doen, wat aangeeft dat service en klantervaring prioriteiten zijn voor selfdrive4x4.com. nogmaals dank voor jullie uitmuntende service.

Helena
Helena

Snelheid van communicatie

Wellicht vragen hoe de reis is geweest na afloop (altijd goed voor klantgevoel denk ik).

Hallo Helena,

Dank voor je beoordeling. Wij hanteren het principe van 'geen nieuws is goed nieuws' dus communicatie tijdens en na afloop van de reis is er alleen maar op verzoek van de klant.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Snelle communicatie, altijd bijna meteen reactie op email. reis verliep soepel.

Stephen Kronenburg
Stephen Kronenburg

Veel kennis en ervaring, goede auto's, snel contact.

Uitleg gps.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor je feedback. De GPS (met Tracks4Africa software) wordt bij de klant thuisbezorgd ruim voor vertrek om vast te kunnen oefenen. Tevens wordt een manual en een korte handleiding gemaild. We hebben geen idee hoe we de uitleg van de GPS kunnen verbeteren...

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Selfdrive 4x4 heeft ons een onvergetelijke botswana vakantie bezorgd. wij hebben een toyota hilux bushcamper via self drive gehuurd in johannesburg, daarnaast zijn wij via selfdrive 4x4 in contact gebracht met een plaatselijk reisbureau dat voor ons een groot deel van de campsites heeft geboekt. voor ons was dit de eerste keer afrika, vooraf uitgebreid met hans gesproken over de mogelijkheden in botswana en de do's en dont's. dit was voor ons erg prettig .
de hilux die we in j'burg ophaalde had nog geen 20.000km op de teller, werkelijk een fantastische auto met alle equipment dat nodig is in de bush. nul problemen gehad onderweg!.
self drive 4x4 nogmaals veel dank voor de organisatie. volgend jaar weer!.

Roderik ten Oever
Roderik ten Oever

Ervaring in de regio zuidelijk afrika
Nederlands sprekend
Flexibiliteit om de standaard reisschema's aan te passen binnen zelfde totaalprijs

Nog iets meer benadrukken dat de netto rijtijden dat ook zijn en dat ervan uit moet gaan dat je in werkelijkheid meer tijd nodig hebt, met name bij de verschillende grensovergangen kan tijdverschil oplopen.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Dank voor uw feedback. Ik ben bewust sinds een jaar geleden de NETTO rijtijden gaan vermelden in het routeschema voor de pakketreis klanten om juist die duidelijkheid te geven.

Tip voor toekomstige klanten: NETTO betekent dus zuivere rijtijd zonder stops, pauze e.d.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Efficient contact voorafgaande de reis en nuttige informatie gekregen vooraf..
goed advies over de route en wat wel of niet te doen..

Uitstekend (10/10)

Ervaring met Afrika overland.

Snel en efficiënt.

Goede communicatie
Altijd tijd voor vragen
Alle zaken in Namibië goed geregeld

Strakke(re) check op daktenten en slaapgerei. In ons geval was de daktent einde levensduur (ritsen bijna niet te bedienen, ontbreken tentstokken om luiken open te zetten, buisconstructie deels gescheurd) en de twee slaapzakken waren ook op: slecht werkende ritsen, isolatie kwam los.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Boeken van een 21 daagse selfdrive reis door namibië.

Ine Tijdens
Ine Tijdens

Snelle reactie, goed georganiseerd

De Toyota Hilux ligt wat laag op de weg voor deze route in deze tijd. Daardoor soms een beetje spannend of je er wel door komt.
Alleen een trekoog aan de voorkant is lastig.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Vlotte reacties en goede organisatie..
dropbox met vouchers en info werkt prima!.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2