Selfdrive4x4.com

Selfdrive4x4.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop Selfdrive4x4.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company176
100 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Selfdrive4x4.com met 9.2/10. Gebaseerd op 176 ervaringen.
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Ben Sassen
Ben Sassen

Ze spreken uit eigen ervaring, zodat ze waardevolle tips kunnen geven zoals de inkoop van boodschappen, mokorotocht, rivercruise op de Chobe. Juiste dosering primitief kamperen afgewisseld met 3x mooie lodge/B&B.

1. Op weg naar Mapungubwe Zuid Afrika aangeven dat je eerst naar de maingate moet om in te checken en daarna pas naar de campsite gaan. Wij stonden al bij de campsite en moesten 45 km terugrijden.
2. Ook adviseren om voor een aantal dagen eten te kopen: in Mapungubwe is wel restaurant, maar in Marakele (volgende stop)was helemaal niets. 3. Wij deden Chobe sunset rivercruise, Dat kon eigenlijk met je permit die we al gekocht hadden, maar wij hebben nieuwe fee gekocht omdat we dat niet wisten.

Hallo Ben,

Dank voor je mooie review. Het is onmogelijk om volledig compleet te zijn in alle informatie. het Google Earth schema in je Dropbox gaf duidelijk aan dat je eerst naar de receptie van Mapungubwe moest. Jullie hebben waarschijnlijk op 26 April in de ochtend de Chobe Riverfront met de eigen 4x4 bezocht en daarna in de middag de Sunset cruise gedaan? Dan is de permit van de ochtend idd ook geldig in de middag. Ik wist niet dat jullie op die bewuste dag dat plan hadden...

Score voor Selfdrive4x4.com:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het was een schitterende reis, mooie ervaring. het bedrijf heeft alles goed voor ons geregeld: route, gps, tracks for africa, vouchers/permits voor de campsite/parken.

Radboud van Overbeek
Radboud van Overbeek

Ze kunnen snel een op maat gemaakt reisplan opzetten, rekening houdend met specifieke wensen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prettig. no nonsens. to the point. afspraak is afspraak. zeer brede ervaring mbt. reisgebied.

Carla Sonder
Carla Sonder

Duidelijkheid.
Alles mooi in Dropbox, altijd na te slaan.

Misschien camping stekker als leen artikel bijvoegen?
Vooral in Zuid Afrika op de meeste campeer terreinen nodig.

Hallo Carla,

Dat van die 'camping-stekker' hebben wij, ik meen 2 jaar geleden al eens aangekaart bij onze 4x4 leveranciers (waaronder Bushlore) maar zij willen er niet aan deze standaard te leveren. Wat ik mij kan herinneren zijn ze normaal gesproken ook te koop in de kampwinkels in Kruger NP.

Groetjes,
Hans

Meedenken wordt gewaardeerd..
verder alles tot in de puntjes geregeld.

Uitstekend (10/10)

Snel reacties. Snel geregeld. Ze kennen de regio.

Veel informatie dubbel gehad door verschillende personen. In verhouding met de daktent waren sommige lodges wel extreem (bijna ongemakkelijk) luxe. Wij hadden net zo lief op een campsite gestaan.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Binnen een maand konden we 3 weken op reis door namibie.

Bart de wijs
Bart de wijs

Veel kennis van de landen en lokale omgeving waar de reis heen gaat.

Iets meer tips geven over lokale bezienswaardigheden zoals lokale musea in Grootfontein en swakumunt.

Hallo Bart,

Dank voor je review & feedback. Wij geven, direct na het boeken al ons pakketklanten de laatste editie van de Lonely Planet zodat ze zich uitvoerig kunnen inlezen in de landen die zij bezoeken.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring. alles goed geregeld en duidelijke informatie. goed bereikbaar ook tijdens de reis en snel antwoord op vragen , voor den tijdens de reis.

Jim
Jim

Goede service!

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Het bedrijf heeft een super service. we wilden zelf een reis doen, alleen de auto huren bij selfdrive en dat ging perfect! erg behulpzaam.

Gomes
Gomes

auto was super als ik het nog een keer zou doen in deze tijd auto met snorkel en een lier er op

Goede morgen.
heel erg mooie gevonden ondanks de natte tijd .
heeft ook wel weer wat was heel mooi groen.

Inge
Inge

Selfdrive4x4 kent de mooiste plekken, dus het was heel fijn om ook de accommodaties door hen te laten verzorgen. De meeste campsites waren helemaal top!
Daarnaast was het prettig om steeds snel antwoord te krijgen op onze vragen via whatsapp.

Ondanks dat we helemaal geen probleem hebben gehad met de auto, zou op voorhand de informatie rondom de autoverzekering nog wat duidelijker mogen.
Het pakketje met de GPS was op tijd, maar kwam wel pas enkele dagen voor vertrek aan, het zou prettig zijn dit al wat eerder (min. een week van tevoren) te ontvangen.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Selfdrive4x4 (en in het bijzonder hans) heeft ons erg goed geadviseerd en geholpen bij onze reis door namibië. van het samenstellen van onze route, tot het selecteren van de campsites en de autoverhuur; het was allemaal top geregeld en zodoende hebben wij een onvergetelijk mooie reis gemaakt!.

Kees Knegjes
Kees Knegjes

Unieke samenstelling van reizen, op maat gemaakt

Ik denk dat het zinvol is om voorafgaand aan een reis 4x4 trainingen te geven. Met name in Botswana kan een goede voertuigbeheersing en 4x4 ervaring van levensbelang zijn.

Hallo Kees,

Wel of niet een 4x4 cursus vooraf blijft een punt van aandacht voor ons. Wij adviseren regelmatig www.imakluk.nl voor mensen die net dat beetje extra willen in hun voorbereiding.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Prima samenwerking in het samenstellen van de reis. de ervaring van jaren wordt gedeeld.

Jos
Jos

Goede voorbereiding van de reis en duidelijke afspraken met lokale verhuurbedrijf en accomodaties

Eventueel zouden alle te verwachten extra kosten tijdens de reis (bv formaliteiten bij grensposten) specifieker in de klant informatie vermeld kunnen worden

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer goede ervaring. onze reis was goed voorbereid en werd een onvergetelijke ervaring.

Bedrijfsinformatie

Ontdek zelf per 4x4 de mooiste plekken en de meest fantastische dieren in Afrika. Ervaar de vrijheid en kies zelf welk avontuur u het beste past. Selfdrive4x4 biedt u diverse complete 4x4 safari reizen aan. Onze jarenlange self drive ervaring zorgt voor een perfect reisaanbod met optimale reisroutes en voordelige prijzen. Onze meest populaire bestemmingen zijn Botswana, Namibië en Zuid-Afrika.
Adres
Noorderweg 2