8.5/10
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Nelleke Plaisier

We kwamen in aanraking met dit bedrijf via internet. Toen we belden met ons vakantiedoel en -wensen kregen we gericht advies en een route op maat gemaakt. Door de informatiedag die georganiseerd...

De informatiedag was een goede dag om een beeld te krijgen van wat een selfdrive nu eigenlijk inhoudt; wat doe je wel , wat beter niet. Duidelijke passie bij de sprekers door ervaringsdeskundigheid; alsof we naar 'hun' gebied gingen trekken. Goede aandacht voor de verzekeringstechnische kant van het huren van auto's. No nonsens mentaliteit; plezierig.

nvt

M. Beijer

Erg goed, goed advies over de route en alternatieven als iets niet mogelijk was, mooie overnachtingsplekken en snelle reactie via sms wanneer het nodig was. Alles is helemaal volgens planning...

Veel kennis over de bestemming, bereikbaar tijdens de reis, handig systeem met dropbox voor alle documenten, gebruik van middelen als gps, drukmeter etc. dat vooraf werd toegestuurd, excel sheet met alle nodige info en belangrijke tips, op de juiste momenten ook even een B&B voor een warm bed en goede douche (en wifi voor de kinderen).

- In het excel sheet stond benoemd dat de shuttle service naar vic falls vanuit Senyati geboekt kon worden. Hier boden ze ook de river cruise over de chobe aan. Maar na rondvragen bij andere kantoren in Kasane bleek dat het boeken van zowel de river cruise als de vic falls via Senyati bijna twee keer zo duur was. We voelden ons daardoor een beetje belazerd. De receptie kon ook niet goed uitleggen waarom de prijzen bij hen zoveel duurder waren ('zo duur zijn we nou eenmaal'). Misschien niet meer adviseren of anders omschrijven.

- We vonden Tuli Block een mooi gebied, maar ook heel vreemd doordat bijna het hele gebied privaat was. Daardoor is het niet goed te bekijken. We belandden per ongeluk op een game reserve van iemand zonder dat we wisten dat we hier niet mochten komen en hadden een hoop gedoe met twee boeren die ons daar ontdekten. Ik zou andere reizigers beter adviseren hoe het daar werkt (niet van de hoofdweg of benoemen waar gamedriven wel kan). Wij kwamen er te laat achter dat we eerst 50 km de hoofdweg af moesten voor mooi gamedriven.

Mooij

Zeer goede op maat verzorgde reis door Namibie
Laagdrempelig en persoonlijk contact en meedenken zowel voorafgaand aan de reis als tijdens de reis

Website eerlijk gezegd weinig geraadpleegd, goed overzicht van reizen maar direct contact opgenomen voor plannen van op maar gemaakte reis

Zie hierboven

margaret brugman

Snelle goede en uitgebreide service

snelle antwoorden en reacties per email, behulpzaam, transparant

nee

Ryan

Wij hebben een goede ervaring met selfdrive gehad. De open-dag was zeer de moeite waard, er wordt een leuke presentatie gegeven en het uitwisselen van ervaringen met eerdere reizigers is ook erg...

De open dag en makkelijke communicatie.

In periode van boeken was het erg druk, dat kon je af en toe merken in de kort maar krachtige communicatie. Niet al te hinderlijk.

Reactie Selfdrive4x4.com:

Hallo Ryan,

Dank voor je mooie beoordeling. Ik verontschuldig mij altijd al op voorhand voor mijn manier van communiceren per mail of chat. Deze is altijd kort, bondig en vooral SNEL. Wij zijn altijd telefonisch te bereiken wanneer de klant even wat meer aandacht nodig heeft!

Met vriendelijk groeten,
Hans

Klaas van der Horst

Prima reisschema gemaakt en betrouwbare organisatie

Persoonlijk contact

Laurens

De afhandeling van offerte, aanpassingen e.d. ging erg vlot. Vragen via email werden meestal snel beantwoord. Over het geheel genomen een prima indruk gekregen van dit bedrijf.
In Namibië...

De extra uitrusting die je van Selfdrive4x4 meekrijgt komt erg goed van pas. De Garmin met tracks for Africa software is een mooie aanvulling, al kun je je in Namibia met een kaart ook wel af.
De omvormer van 12 naar 230 is een uitkomst.

Het zou iets duidelijker mogen zijn dat er nogal wat dagen zijn dat je, als je de standaardreis volgt, eigenlijk vrijwel uitsluitend in de auto zit. Je zou de reis dan zodanig aan kunnen passen dat je ergens meer dan één nacht blijft.

Marijke Dieleman

Prettig contact en goede informatie.

Duidelijke informatie.

Misschien wat meer info over de routes zelf. Als ervaren Afrika-reiziger vind ik mijn weg wel, maar ik kan me voorstellen dat dat voor mensen die dit voor het eerst doen niet zo is.

Patrik

Wij hebben samen met hen onze reis naar Afrika geregeld.

Ze hebben kennis van zaken en kennen de locale situaties door eigen ervaring, daardoor kunnen zij goed adviseren.

We zijn heel erg tevreden.

Prijs x kwaliteit