8.5/10
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Kraaijeveld

Meerdere offertes aangevraagd. Deze sprong er uit door de manier van verzekeren. Samen met een goede prijs.

Bovenstaande combinatie

Navigatie voegt in namibie niets toe. Zou ik beter terug laten komen in aanbieding.

Marian Verhagen

Onze ervaring was erg goed, alles goed geregeld en leuke accomodaties.
Een erg complete auto van Bushlore.

Alles goed geregeld.

Wij hadden een kapotte band en de pech dat deze maat erg moeilijk aan te komen was, hierin had voor ons gevoel misschien iets meer begeleiding gemogen op dat moment. Uiteindelijk was alles goed gekomen en lag er een ander wiel bij de vestiging in Kasane.

Zeer goede service !

Informatie voorafgaand aan de reis helder en compleet.
Uitrusting (GPS, kaart, stekkers) perfect op orde.
Toyota HIlux van goede kwaliteit. Volledig qua uitrusting.
Het enige maar belangrijke minpunt waren de uiterst slechte matrassen in de daktent van de auto.

Matrasjes in de daktenten waren helaas erg slecht.
Na 3 weken flink doorliggen op een harde plank waren we ondanks alle mooie ervaringen echt toe aan slaap en vakantie.

Goevaers

Zeer positief, heb al meerdere jaren ervaring met dit bedrijf en blijf ze aanbevelen. Heldere afspraken, duidelijke communicatie

Duidelijke afspraken en goede snelle communicatie

Niets

Bart Herps

Voor het eerst een reis geboekt bij SD 4x4. Goed telefonisch advies en daarna updated informatie via DropBox. Hierin staan alle benodigde gegevens. SD 4x4 heeft merkbaar ervaring op dit terrein....

Goed advies
Goede service
Kennis van zaken

Niet in het algemeen. Betreft enkel een paar punten om te finetunen

Jaap Zwaan

Zeer positief: steeds snelle reactie op vragen / men is specialist op het 4x4 gebied

Het lenen van Garmin systeem en luchtdruk-apparaat voor de banden vond ik zeer klantvriendelijk!
Ook dat de retourzending hiervan vooraf al verzorgd is dmv doos en prepaid porto.

Prima ervaring met Selfdrive4x4. Bij het plannen van de reis goed, duidelijk en snel contact, hetzij per telefoon of per mail. Later nog wat vragen gehad en deze werden ook snel en duidelijk per...

Autohuur goed geregeld, kwalitatief sterke en goede auto, uitleg door autoverhuurder ook dik in orde.

Mooie overnachtingslocaties, lekker afwisselend (wij hadden ca. 50% kamperen en 50% lodges).

Achteraf hadden we ons reisschema her en der iets anders ingevuld willen zien, door bijv. ergens een dagje langer te willen zitten. Je moet echter vaak eerst ergens geweest zijn om dit te weten. We waren nu in een aantal gevallen "op doorreis" waardoor niet altijd tijd was om ter plekke nog iets te doen / te bekijken. We hebben uiteraard zelf "ja" gezegd tegen ons reisschema, maar misschien dat vanuit Selfdrive vooraf nog iets meer alternatieven aangereikt kunnen worden. Zo hebben we 2 dagen Chobe en Moremi gedaan en hadden we daarna slechts 1 nacht in Maun. Achteraf hadden we graag een extra nachtje in Maun op prijs gesteld om bijv. in Maun nog een soort van excursie in de Delta te doen. Daar was nu eigenlijk geen tijd voor. Misschien dat Selfdrive vooraf iets meer dit soort afwegingen kan meegeven, zodat je nog wat beter je keuzes kan maken.

Dan nog tip aan reizigers... Ik miste in de gereedschapsset van de auto steeksleutel nr. 13. Ik kwam daar helaas pas achter toen in een lekke band wilde verwisselen en de 1e reserveband dus niet los kreeg (daar had ik sleutel nr. 13 voor nodig). Ons advies is om tijdens de uitleg over de auto ook echt even aan de medewerker te vragen om het gebruik van relevant gereedschap te tonen, zodat je zeker weet dat het past/werkt. Is niet zo zeer een verbeterpunt voor Selfdrive (zij wijzen hier ook op), maar je bent (zeker na een lange vlucht) toch snel geneigd aan te nemen dat bijv. de gereedschapset volledig is.

J. Thieme

Eerste contact wat stroef. Daarna goede voorlichting over de mogelijkheden (en onmogelijkheden). Contact overwegend via drop-box. Daarnaast een aantal verhelderende telefoongesprekken om de reis...

Goed luisteren naar de wensen. Duidelijk dat men veel ervaring heeft met reizen in Botswana, Namibië en Zuid-Afrika. Veel praktische tips en ondanks late start van de planning voor de reis kon men de reis zo plannen dat we konden overnachten in Chobe en Moremi. Ook waren er een aantal bijzondere overnachtings plaatsten in het programma opgenomen. Tot slot was de voorlichtings bijeenkomst in het begin van het jaar erg nuttig.

Guusje Poot

Prima ervaring met Selfdrive4x4.com! Duidelijke informatie op de website alsmede het 'fysieke' contact via mail en telefoon. De infobijeenkomst afgelopen jaar in Hilversum met zowel de organisatie...

De duidelijke communicatie en beantwoording van vragen hebben wij als zeer prettig ervaren. Bij aankomst In Windhoek stonden bij verhuurbedrijf Bushlore de 2 moderne en van alle gemakken voorziene 4x4's keurig op ons te wachten. Hier kregen we een gedegen uitleg (bijna 2,5 uur) over de werking van de auto's. Ook dit hebben we als zeer prettig ervaren waardoor we vol zelfvertrouwen op pad gingen. De auto's hebben geen mankementen vertoond op 1 lekke band na die we gelukkig kregen bij een benzinestation waar we de band hebben laten repareren. Daar werden ook de gastanks van de kooktoestellen bijgevuld wat wel even voor problemen zorgde. Bij het aansteken kwamen er alleen steekvlammen uit. Hierover een medewerker van Bushlore gebeld (we kregen een lijst met telefoonnummers mee voor het geval er zich calamiteiten zouden voordoen) die vertelde dat de tanks waarschijnlijk te vol waren getankt. Hij raadde aan om een hoeveelheid gas uit de flessen te halen waardoor de druk verminderde en we de flessen weer gewoon konden gebruiken. Dit bleek inderdaad het probleem te zijn. Ook dit 'probleempje' werd dus keurig opgelost.

Tip: Wij hebben zelf een oude telefoon uit Nederland meegenomen en in Namibië een simkaart gekocht zodat we, zonder extra kosten, bijvoorbeeld een campsite konden bellen of er nog plek was. Dit werkte prima en kost bijna niets!

Melle en Margriet

De reis zat heel goed in elkaar, je kunt duidelijk merken dat deze met kennis van het land (oa afstanden)is samengesteld. De aangeleverde zaken als route, route-informatie maar ook de apparatuur...

Diversiteit van routes en accommodatie was super. Persoonlijke aanpassingen konden tijdens de reis nog worden aangebracht. Zeer uitgebreide informatie vooraf , tevens al vroegtijdig beschikbaar. Er is ruimte in het tijdschema om zelf route-elementen en/of bezienswaardigheden toe te voegen. Snelle actie vanuit Marco op zondagochtend om ervoor te zorgen dat we werden opgehaald om de auto te halen. Uitgebreide uitleg auto door Bushlore uitstekend

Het 06 nummer voor vragen tijdens de reis bleek van Hans te zijn die zelf op vakantie was, is niet handig. De afstand Palmwag - Opuwo is in 1 dag prima te doen. Een extra dag op Palmwag geeft je de mogelijkheid een Rhino safari te doen. Khowarib, mooie camping echter voegt niet veel toe. De navigatie vraagt om departementen om vervolgens de naam van je bestemming in te kunnen vullen. Wij hadden, op aanraden van een schrijver van een reisverslag een kaartje meegenomen met namen , bleek onmisbaar te zijn om de navigatie te kunnen bedienen. De slaapzakken die bij de auto horen zijn niet altijd afdoende gebleken tegen de toch wel koude nachten, gelukkig hadden wij thermo ondergoed mee genomen. Ik had een verdeeldoos meegenomen en lokaal een verlengsnoer van 20 m gekocht. Erg handig op een camping met stroom om oa je telefoons in de auto te kunnen opladen. De zakelijk doch correcte benadering mag voor zo'n reis iets persoonlijker, het is een beleving.