8.5/10
Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Jeroen Demmer

Goed, professioneel bedrijf met zeer veel ervaring in Zuidelijk Afrika. Weet de ins en outs en werkt samen met de goede autoverhuurders op locatie. Altijd zeer snel een reactie op vragen en...

Jessica kuiper

We hebben hele goede ervaringen met Selfdri e 4x4. Alles was goed geregeld, ze hebben prachtige kampleeerplekken voor ons gereserveerd, informatie was volledig en we waren heel erg blij met de...

Advies op maat, goede informatie, prettige communicatie, extra materialen als navigatieapparatuur, bandenspanningmeter en oplader.

Rens Hoogenraad

Fijne samenwerking. Snel gereageerd op emails en alles inzichtelijk via dropbox.

Inzichtelijkheid voor de reis door middel van dropbox.
Unieke plekken geboekt
Netjes en op tijd geregeld

De laatste camping was minder.
Mogelijk tips om te doen tijdens de route.
De aangegeven tijd klopte niet altijd.

Niels de Groor

3 weekse rondreis gemaakt door Botswana. Zowel het huren van de auto als de geboekte vebijfsplaatsen is goed bevallen. Goede route voor ons uitgestippeld en veel goede tips gegeven.

Kennis en eigen ervaring met de reizen

Pieter Bernaards

Alleen maar goede ervaringen. snelle reacties. alle boekingen en reserveringen waren perfect geregeld.
we zijn 4 weken onderweg geweest en hebben geen enkele keer moeten bellen dat er iets...

alle reserveringen perfect geregeld.
goeie contacten met het autoveruurbedrijf.

ga zo door.

Gudrun Van den Branden

Duidelijke communicatie, snelle reactie, to the point, geen nodeloze info maar ook geen tekorten.

Mooie reis en vlot op maat aangepast naar onze wensen.

Budgetvriendelijk
Duidelijke info

Vouchers voor ALLE accommodaties zijn noodzakelijk.
In Namibië hadden we meermaals problemen bij check-in omdat we geen voucher hadden ontvangen om voor te leggen.

Ina en Jan

Wij hebben alleen maar goede ervaringen, snelle afhandeling van vragen met duidelijke informatie.

Korte directe lijn met klant en reageert nog dezelfde dag, vaak binnen een uur, ook de overdracht van documenten via de dropbox vonden wij ideaal. Het terbeschikking stellen van GPS, omvormer en bandenspanningsmeter hebben wij als extra service verlenend ervaren.

Misschien een link op hun website naar http://www.4x4community.co.za/forum/ , waar wij veel actuele info vanaf hebben gehaald voor onze reis, zoals de meest actuele toestand van de wegen in Chobe en Moremi, dit omdat het forum van selfdrive 4x4 niet veel gebruikt lijkt te worden.

Vincent & Willeke

Positief: Deskundig advies bij samenstellen van de reis.

Adviezen zijn gebaseerd op eigen ervaring.

Mensen die minder ervaren zijn met reizen in Afrika, hebben een andere beleving van afstanden in Afrika dan ervaren 4x4 rijders. Autorijden hoeft geen doel op zich te zijn.

Robert

We zijn net terug van een geweldige rondreis door Zuid-Afrika en Botswana. We hebben genoten van het avontuur. Alles was prima geregeld, prachtige campingplekken en mooie B&B's. Overal werden we...

Goed advies bij de voorbereiding van de reis
Snelle reactie van Hans op al onze vragen in de voorbereiding
Alle vouchers handig in een dropbox
Ontvangst Lonely Planet/Tom Tom/omvormer voor je op reis gaat
Betrouwbare autoverhuurder in Johannesburg (Bushlore)

Wij waren met 4 volwassenen in 2 auto's op reis. Op verschillende plekken (geboekt door Footprint Travel) was maar 1 campingplek gereserveerd die veel te klein bleek voor 2 grote auto's met daktenten (m.n. in Kasane en Gweta) Dit uiteindelijk zelf op kunnen lossen maar was fijn geweest als het van te voren voor de camping duidelijk was dat we met 2 auto's waren en dus een ruimere plek (of 2 plekken) nodig hadden!

Robert en Sanne

Fijn contact, heldere communicatie, duidelijke informatie omtrent de reis/campings/afstanen.

Prachtige campings, mooie routes, persoonlijk contact via de mail