8.5/10
Aanbod producten / diensten
Kwaliteit Advies
Kwaliteit 4x4 huurauto

Rudy van Veen

De mannen van Selfdrive4x4 hebben ons fantastisch geholpen bij het samenstellen, plannen en boeken van onze reis door Namibië, Botswana, Zimbabwe en Zuid Afrika. Waardevolle tips gegeven ten aanzien...

Zie bovenstaand. Additioneel: de informatievoorziening via de Dropbox is geweldig.

Geen tips of verbeterpunten voor Selfdrive4x4.com zelf. Wel een paar mindere ervaringen met de 4x4 autoverhuurmaatschappij (Asco), zoals in ons optiek te weinig gereedschap/ middelen (slechts spanband als sleeptouw, geen rubbere matten/ planken etc.) en grote onduidelijkheden over retourneren 4x4 in Johannesburg.

14dgs selfdrive Botswana

vakkennis

doe iets meer aan tips voor onderweg, leuk restaurantje, iets te doen voor onderweg, route items.
iets uitgebreider dan nu. bv. jullie tip was ga eten bij ... in Maun, toen we hier voor de deur stonden bleek dat we hadden moeten reserveren. schrijf dit bij je reisbeschrijving. of pas op flitsers bij kruisingen of nat. parken. wat wordt er verwacht met fooien? beetje de heel gewone dingen.

Pel van den Kerkhoff

Wij hebben via selfdrive4x4 een auto gehuurd in Namibië. Er werd geluisterd naar onze wensen en we kregen daarop goed advies en prima service.

Flexibiliteit en optimale keuzevrijheid voor de klant

Een van de verhuurbedrijven waar ze zaken mee doen, Bushlore Namibia, heeft geen pensioenplan voor haar medewerkers. Hier zouden ze eens over kunnen praten met die firma.

Selfdrive4x4 biedt adequate en deskundige hulp bij zowel het plannen van het reisschema, het regelen van de autohuur en het daarbij horende papierwerk (verzekeringen, transfers) en het vastleggen...

Akties voor het vastleggen van schemas en verblijfslocaties werden steeds goed vroegtijdig ondernomen, waardoor (onaangename) verrassingen - met gedwongen omzettingen in het reisschema door volboeking o.i.d.- uitblijven. Dit alles via een no-nonsense aanpak via moderne communicatiemiddelen (whatsapp, email, dropbox). Deze manier van werken werkt tijdens de vaak lange voorbereidingsperiode geruststellend en vertrouwenwekkend. Er wordt in Zuidelijk Afrika gewerkt met een degelijk en betrouwbaar autoverhuurbedrijf (Bushlore). Goede kwaliteit van de autos is hierdoor gegarandeerd.

In het aangeboden product - b.v. het excel schema van de uiteindelijk reisroute - zou hier en daar wellicht vroegtijdig iets meer detailinformatie kunnen worden ingebouwd. B.v. is het nuttig in de voorbereidingsfase inzicht te hebben in het preciese te rijden aantal km en/of een inschatting van de daarvoor nodige rijtijd of mogelijke waarde van interessante stoppunten. Dit soort ervaringsinformatie - tezamen met informatie die men zelf van het web kan opzoeken - maakt het mogelijk nog beter mogelijk een zo goed mogelijk individueel product, aan te bieden, ge-ent op persoonlijke smaak en voorkeur.

Organisatie van rondreis door Namibie met 4x4.
Selfrdrive heeft de rondreis gepland, huur van auto bij Bushlore en de overnachtingen geboek en geadviseerd over verzekeringen.

-Deskundigheid van Hans Schoelink, hij laat je profiteren van zijn ervaringen.
-Snelle feedback op vragen.
-Goed inlevingsvermogen,
-Goede informatievoorziening zodat je optimaal voorbereid op reis gaat.

- Relatie tussen Selfdrive en Tsongabi travel verduideljiken

Het bedrijf biedt een goed doordachte reis aan met een goede opbouw en mooie kampeer lokaties. Op vragen werd over het algemeen snel gereageerd.

Hans Schoelink heeft een goede naam ter plaatse. Het noemen van de naam van het bedrijf was vaak al voldoende om in te checken op de dampsites.
Goed doordachte opbouw van de reis. Goede dagafstanden. Aankomst meestel begin van de middag zodat ook wat tijd was om rustig de omgeving te verkennen/ een gamedrive te doen.

Verdeling overnachtingen op kampeerplaatsen en B&B niet altijd logisch. B&B in Gantz was wat ons betreft overbodig. Kamperen was net zo gemakkelijk. Met 3 personen in de tent: er werd een matras op de grond bijgelegd, zonder klamboe. Ons reisgezelschap heeft er voor gekozen om gewoon in de daktent te slapen.

Thijs

Super, een aanrader voor iedereen die een selfdrive reis wilt doen. Goede communicatie, alles wordt voor je geregeld. En ze denken super goed mee en zorgen voor een optimale reis/tijd/afstand.

- Snelle en duidelijke communicatie
- Meedenken met de klant

C.A. van Houwelingen

Prima georganiseerde reis, alles klopte van het begin tot het eind. De toegezonden route bracht ons via de Garmin vaak tot voor de deur. Accommodaties waren over het algemeen goed tot zeer...

Goed contact via email en telefoon. Men weet waar men mee bezig is, de goede kennis van Namibië komt tot uiting in de geplande reis.
De gehuurde auto's via Asco waren prima.

Ofschoon de Lonely Planet wordt toegezonden, waar erg veel in staat, zou een beschrijving van de meest interessante punten op de uitgestippelde reis misschien handig zijn. De Lonely Planet is erg Amerikaans en sommige omschrijvingen kloppen niet erg meer.

Jean-paul den Boer

Snelle afhandeling van de reservering. Goede communicatie voor en tijdens de reis. Behulpzaam bij het vinden van oplossingen in geval van problemen en de financiële afwikkeling achteraf!

Goede adviezen en hulp gebaseerd op ervaring

Gebaseerd op onze ervaring zou ik adviseren geen auto's meer te huren bij Britz

Warner Tiemensma

Wat was alles prima geregeld. Vanaf het 1e contact over onze reis, de suggesties en adviezen over onze route, de kaarten en Lonely Planet die we voorafgaand aan de reis hebben gekregen en natuurlijk...

Het persoonlijke contact. Zeer snelle reactie op vragen. Zeer goede adviezen, je merkt aan alles dat jullie echt weten waar je het over hebt. Jullie enthousiasme.

Jullie hadden ons gewaarschuwd voor de Kuku fence maar er zijn op veel meer plekken controle punten. O.a bij Palmwag. Toen we weggingen uit Palmwag controle gehad en waren we onze eieren kwijt. Maar ook al voor Kuku fence hadden we een controle.