Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Yvonne & Tjerk

Wij hebben inmiddels 2x met Selfdrive4x4 een reis gemaakt naar Namibië en Botswana. Het is ons beide keren zeer goed bevallen. Alles wat geregeld en besproken is, klopt ook. We hebben plekken gezien... Wij hebben inmiddels 2x met Selfdrive4x4 een reis gemaakt naar Namibië en Botswana. Het is ons beide keren zeer goed bevallen. Alles wat geregeld en besproken is, klopt ook. We hebben plekken gezien die we anders misschien niet gezien hadden en we voelden ons gerust en veilig doordat de auto en bijbehorende spullen van goede kwaliteit zijn. De service en afstemming verloopt snel met veel persoonlijke aandacht. Er wordt echt meegedacht met je eigen plannen en veel suggesties gedaan.

Persoonlijke aandacht, kwaliteit en volledigheid dienstverlening en materiaal, kennis van het gebied

Mariska Muntendam

Heel positief. Vanaf het eerste contactmoment tot het einde van de reis is alles volgens plan verlopen.

Er werd snel gereageerd op mijn mails met vragen.
Er werd snel gereageerd op mijn mails met vragen.
Door hun persoonlijke reiservaringen kunnen zij een heel goed en passend reisadvies geven. Een eindgesprek voordat je vertrekt is fijn om nog even alles door te nemen en de laatste opkomende vragen te beantwoorden.
Ter plekke was alles inderdaad gereserveerd zoals afgesproken.

Wij vonden de Toyota Hilux Double prima voor 3 personen, wordt krap met 4 personen. Wij hadden de 4e zitplaats nodig voor bagage.
Vanuit Boteti River Camp kun je goed rechtstreeks naar Maun...
Vanuit Boteti River Camp kun je goed rechtstreeks naar Maun luchthaven rijden. Een extra overnachting in Maun is niet noodzakelijk.

Barney Bartelink

Prima bedrijf. Hebben ons goed geholpen door de ondanks de Corona crisis.

De gereserveerde campings en lodges waren van goede kwaliteit. Contact was laag drempelig. Vooral het persoonlijke contact vlak voor vertrek stelde ik op prijs.

Henk de Groot

Fantastisch. Van begin met plan maken tot en met het einde van de reis.

Kort, eerlijk en duidelijke afspraken mee te maken

Geen.

De Pesseroy - Zwierski

Goede organisatie en info

Steeds bereikbaar (om oplossingen te geven)

Iets betere beschrijving keukenuitrusting

Pim van Dam

Fantastische vakantie geregeld door Selfdrive4x4

Goed overleg en advies. Alles erg goed geregeld en verzorgd. Wij hebben een fantastische reis naar Namibië en Botswana gemaakt.

Dion

Fantastisch

Door de kennis van Hans is de reis zo goed en prettig verlopen.

Mario Kanits

Alles is vooraf perfect georganiseerd en de ook de ondersteuning onderweg was helemaal top! Kundige en professionele medewerkers!

Zorgvuldig, punctueel en flexibel!

Frans Arkesteijn

Uitsluitend positief. Veel medewerking, informatie, beschikbaarheid, snelle reactie op vragen, meedenkend en persoonlijk contact.

Persoonlijk contact, zeer goed bekend met lokale situaties en omstandigheden van de reisdoelen

Eerlijk gezegd geen

Marianne en Toon Noten

Je wordt fijn en snel geholpen.

Veel kennis ter plekke

Zou het zo niet weten.