Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Edwin

Super! Door Corona is de reis twee keer uitgesteld. Dit was geen enkel probleem. Nu eindelijk de reis gemaakt en het was helemaal geweldig!

Persoonlijk reis schema, afgestemd op onze wensen. Goede en snelle communicatie.

Tanja

Persoonlijke benadering. Fijn contact. Weten waar ze mee bezig zijn.

Actuele kennis

Dwight Vandenhoeke

Stippelde onze reis naar Zuid-Afrika uit. Wat een aanrader is!

Open communicatie voor, tijdens en na de reis en ook tijdens ons ongeval.

Niets. Vooral zo blijven verder doen!

Jantien

Een fijn bedrijf met korte lijnen. Door hun eigen jarenlange reiservaring, kunnen ze heel goed advies geven.

Duidelijk, overzichtelijk en ook nog eens prettig in gebruik en naar te kijken.

Vooral zo doorgaan!

Marcel Worring

Reis was uitstekend geregeld. Mooie plekken om te slapen.

Persoonlijke benadering. Continue updates via Dropbox van de voortgang.

Teksten van documenten die gestuurd worden bevatten af en toe wat slordigheden (woorden vergeten etc.)

Jan Hendrickx

Prachtige reis door Zuid-Afrika en Botswana gemaakt samen met onze 2 kinderen van 12 en 14 jaar. Zeer duidelijke informatie doorgekregen via de dropbox die regelmatig werd bijgewerkt. Voor ons... Prachtige reis door Zuid-Afrika en Botswana gemaakt samen met onze 2 kinderen van 12 en 14 jaar. Zeer duidelijke informatie doorgekregen via de dropbox die regelmatig werd bijgewerkt. Voor ons vertrek het reisschema volledig overlopen via een online meeting met Hans waar we al onze vragen konden stellen en veel handige tips kregen. Bij het afhalen van de auto namen ze hun tijd om ons alles uit te leggen zodat we met een gerust gevoel konden vertrekken. Wanneer we vragen hadden tijdens onze reis kregen we zeer snel een antwoord via whatsapp. Telkens we toekwamen op onze kampeerplaats konden we alleen maar concluderen dat we het mooiste plaatsje toebedeeld kregen. Ik zou de avonturiers die willen reizen naar zuidelijk Afrika volmondig Selfdrive 4x4 aanraden! Wij tellen alvast af naar een volgende reis met hun.

Kennis van zuidelijk Afrika
Snel antwoorden op vragen

x

Familie de Reus

To the point, helder en veel kennis. Betrouwbaar en heldere communicatie. Aanrader!

Goede communicatie en adviezen

Route mag specifieker worden aangegeven

Helmi Spee

Van begin tot eind zeer prettig contact om een reis samen te stellen die persoonlijk is afgestemd op onze wensen. Een avontuur door Afrika is toch een andere vakantie dan dat we gewend zijn, en 4x4... Van begin tot eind zeer prettig contact om een reis samen te stellen die persoonlijk is afgestemd op onze wensen. Een avontuur door Afrika is toch een andere vakantie dan dat we gewend zijn, en 4x4 selfdrive heeft dit goed in de gaten. Voor de vakantie verschillende keren uitgebreid contact gehad, en ook nog een week vantevoren een uur gebeld om alle vragen te beantwoorden. Dat vonden wij heel prettig.

Tijdens de reis alles goed verlopen, overal wisten ze van onze komst af, en we hebben op de mooiste plekjes gestaan. Tijdens de reis nog paar korte vragen gehad, en binnen enkele minuten contact op de app en meteen actie om ons te helpen!! Dat heeft ons een zeer goed gevoel gegeven.

Het autoverhuurbedrijf waarmee wordt samengewerkt, is echt goed! Goede service (hebben we gemerkt toen onze nieuwe Ford Ranger automaat een knalpijpprobleem had), heel belangrijk in een vreemd land waar je veel op jezelf bent aangewezen.

Veel contact, goede communicatie, goede voorbereiding samen met ons voor de trip

We wisten niet altijd of we buiten of binnen het wildpark sliepen, waardoor we 2 dagen entree hebben betaald (vooraf in Maun geregeld), dat achteraf niet nodig is geweest. Dat is het enige….

Jolande

Zeer goed

Persoonlijk contact, alles naar eigen wensen in te vullen geen standaard pakketten

Misschien iets meer cultuur verwerken in de routes

Yvonne & Tjerk

Wij hebben inmiddels 2x met Selfdrive4x4 een reis gemaakt naar Namibië en Botswana. Het is ons beide keren zeer goed bevallen. Alles wat geregeld en besproken is, klopt ook. We hebben plekken gezien... Wij hebben inmiddels 2x met Selfdrive4x4 een reis gemaakt naar Namibië en Botswana. Het is ons beide keren zeer goed bevallen. Alles wat geregeld en besproken is, klopt ook. We hebben plekken gezien die we anders misschien niet gezien hadden en we voelden ons gerust en veilig doordat de auto en bijbehorende spullen van goede kwaliteit zijn. De service en afstemming verloopt snel met veel persoonlijke aandacht. Er wordt echt meegedacht met je eigen plannen en veel suggesties gedaan.

Persoonlijke aandacht, kwaliteit en volledigheid dienstverlening en materiaal, kennis van het gebied