Kwaliteit 4x4 huurauto
Kwaliteit Advies
Aanbod producten / diensten

Angie

Goede communicatie, zowel telefonisch als per mail. Het is duidelijk dat ze bekend zijn met het land.

In het advies wat ze geven komt duidelijk naar voren dat ze weten waar ze over praten. Dat geeft vertrouwen.

Als een accommodatie niet beschikbaar is dit melden aan de klant en in overleg een andere accommodatie boeken.

Heel positief. Mooie reis met goed reisschema.

Goed reisplan, mogelijkheden persoonlijke aanpassing, goede informatie

Betere informatie over meerwaarde satelliet telefoon ( werkte bij ons zeer slecht op belangrijke momenten)

Boers

Selfdrive4x4 heeft door haar ervaring en kennis ons een complete en gevarieerde reis uitgewerkt. Contact is goed en laagdrempelig.

Gevarieerd aanbod accommodaties (campsites en lodges). Goede en compleet uitgeruste auto.

Misschien iets meer informatie bieden over het verschil in accommodaties. Het varieerde tussen erg basic tot luxe hotel. Dit was voor ons positief en verrassend maar kan me voorstellen dat dit... Misschien iets meer informatie bieden over het verschil in accommodaties. Het varieerde tussen erg basic tot luxe hotel. Dit was voor ons positief en verrassend maar kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen geldt.

Milou Willems

Goede service bij het boeken van deze reis. Contact leggen gaat snel en makkelijk, Selfdrive is heel hulpverlenend!

Alle informatie die je voor de reis krijgt aangereikt dmv een Dropboxfolder, erg handig allemaal! Selfdrive is gemakkelijk en snel te bereiken, zowel via e-mail als telefonisch. Hier hebben we een... Alle informatie die je voor de reis krijgt aangereikt dmv een Dropboxfolder, erg handig allemaal! Selfdrive is gemakkelijk en snel te bereiken, zowel via e-mail als telefonisch. Hier hebben we een aantal keren dankbaar gebruik van gemaakt.

De informatie per plek/camping op de website komt niet altijd overeen met de realiteit. De reistijd was bijv. niet altijd kloppend als ook de informatie over een bepaalde plek/camping. Ik denk dat... De informatie per plek/camping op de website komt niet altijd overeen met de realiteit. De reistijd was bijv. niet altijd kloppend als ook de informatie over een bepaalde plek/camping. Ik denk dat deze informatie nog eens goed doorgelopen en gecheckt moet worden.

Alles goed geregeld, goede opbouw rondreis. Geen verborgen kosten, snelle reactie op vragen

Duidelijke en snelle communicatie. Telefonisch en per mail. Eenduidige prijs zonder bijkomende (verborgen) kosten

Carin Veringa

Ontzettend duidelijke en tijdige communicatie. Doen wat beloofd is

Persoonlijk contact indien gewenst en erg snel als nodig

T van Empel

Ze hebben geboekt wat we afgesproken hebben en reageren snel op vragen.

- accomodaties en auto’s geboekt conform reisgegevens (op 1 na)
- zeer snelle reacties op vragen

- reisinformatie zelf van dropbox halen en moeten printen was voor ons niet prettig. Bij zo’n once in a lifetime reis was een verzorgd info- en voucherpakket op zijn plaats.
- reactiesnelheid...
- reactiesnelheid was geweldig! De toon af en toe wel erg koeltjes.
- wij hadden graag meer informatie over de opties onderweg willen hebben; welke routes zijn aan te bevelen? Welke voorzieningen en bezienswaardigheden kom je dan onderweg of op je bestemming tegen? De excel om dit zelf uit te halen werkte niet fijn.
- de locaties om te overnachten liepen uiteen van geweldig tot teleurstellend. Als er wat meer energie was gestoken in het leren kennen van ons als klant was dit te voorkomen geweest door het af en toe boeken van passender locaties bij de wensen van ons gezelschap.

We kijken terug op een top reis. Zeer goede afwisselingen tussen kamperen, tented camps en lodges. Daarnaast waren de rijafstanden 2-3 uur zeer acceptable.

Persoonlijke aandacht en service

Dienstverlening is zeer goed, alleen uitkijken dat het allemaal niet te groot wordt. De persoonlijke aandacht is juist iets dat aanspreekt.

Leonieke Beverloo

Uitstekend georganiseerde reis die in alle opzichten voldeed aan de verwachtingen

Transparant in de mogelijkheden en de alternatieve campsites als de gewenste vol was. Route was precies zoals we hem hadden bedacht. Prachtige kampeerplekken, mn de Kalahari was fantastisch, maar... Transparant in de mogelijkheden en de alternatieve campsites als de gewenste vol was. Route was precies zoals we hem hadden bedacht. Prachtige kampeerplekken, mn de Kalahari was fantastisch, maar ook North Gate en Third Bridge. Routebeschrijvingen uitstekend. Kortom veel lof voor jullie organisatie en de keus voor route en locaties.
Onderstaande tips zijn ter aanvulling, maar deden niets af aan de geweldige reis. Dank daarvoor!!! We kregen alleen maar zin in meer, vooral naar de Kalahari :)

In Kasane stonden we twee nachten op de Senyati campsite, wat een mooie en prima locatie was, de andere campsite voor de laatste nacht daar (Big5Lodge) was daarmee vergeleken een veel mindere... In Kasane stonden we twee nachten op de Senyati campsite, wat een mooie en prima locatie was, de andere campsite voor de laatste nacht daar (Big5Lodge) was daarmee vergeleken een veel mindere plek.
Twee campsites onderweg waren ronduit slecht:
Mwandi View: ongezellig, niet vriendelijk, eten was echt slecht voor de gevraagde prijs (zelf koken is aan te bevelen)
South Gate Moremi: heel ongezellig gelegen, grote groepen met generatoren tegelijkertijd. Geen water, WC's waren ontzettend smerig en kapot. Op geen enkele manier enige waar voor het geld. We zagen tijdens ons rondrijden daar in de buurt dat bij Xini Lagoon, 20 km het park in, geweldig gelegen (eenvoudige) campsites lagen (voor toekomstige reizigers als alternatief voor deze campsite?), met de leeuwen voor de deur.
De huurauto had wel enkele aandachtspunten: de tenten waren oud, waardoor de ladders niet goed ingeschoven konden, de dekzeilen waren ingescheurd, ook bleek de reserveband lek. Volgende keer moeten we beter vooraf checken, maar een lekken reserveband merk je pas onderweg. Verder deed er niemand moeilijk over krasjes en het af- en inleveren verliep makkelijk en vlot.

Fam vd Velden

Zeer tevreden, alles naar tevredenheid verlopen. Geen issues gehad tijdens de reis