SelectedLabels.com

SelectedLabels.com Ook benieuwd naar feedback over de webshop SelectedLabels.com? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company798
Uitstekend (10/10)
98 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen SelectedLabels.com met 9.2/10. Gebaseerd op 798 ervaringen.

Voldoende (6/10)

Needs to be a faster way to get products shipped.

Score voor SelectedLabels.com:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

So far i have not received the tracking number or email saying that my item has been shipped. it has been over a week now.

Voldoende (6/10)

Veel keuze. Ideaal voor een cadeau te vinden voor mensen die graag feest vieren.

- Je kan enkel kiezen om het de volgende werkdag te krijgen en dan moet je 2,95 euro of 10 euro betalen afhankelijk van hoe en wanneer je het wil in die dag.
- Stiptheid is dan ook belangrijk!

Score voor SelectedLabels.com:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Leuke site waar je toffe dingen vindt ..
alleen jammer dat ik extra betaal (op zondag) voor het de eerst volgende werkdag te krijgen en het nu (woensdag) nog steeds niet heb. het is namelijk voor een verjaardag van een vriend van mij. hopelijk komt het op tijd!.

Kazu
Kazu
Score voor SelectedLabels.com:2.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

I haven't received my package.

Federico Giusti

Ho comprato un cappallino dei w&w, i miei dj preferiti e questa società mi è stata molto vicino e gentile...adesso aspetto solo arrivi la merce! (from italy).

Goede en behulpbare klantenservice

Update de site want bij mijn bestelling staat nu nog steeds bezig met, zorg dat pakketten ook daadwerkelijk verstuurd worden als dit aangegeven word.

Score voor SelectedLabels.com:3.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ik bestelde een cap, zou de volgende dag komen maar gebeurde dus niet. volgende dag erheen gebeld en inderdaad hij moest nog opgestuurd worden, gelijk die dag werd hij ook daadwerkelijk opgestuurd en kreeg later een mail dat hij verzonden was. bezorger nu onderweg.

Score voor SelectedLabels.com:5.00/5

Goed.

SelectedLabels.com 1 beoordeling

Mijn eerste ervaring was zeer goed. na aankoop meteen de bevestigingsmail en daarna de track @ trace mail. alles binnen de afgesproken leveringstermijn.

Score voor SelectedLabels.com:4.00/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede ervaring, snelle levering.

Mathieu REINBOLD
Mathieu REINBOLD

reactive company

Nothing
always good :)

Score voor SelectedLabels.com:5.00/5

Very happy.

Evert de Graaf

Ik had een t-shirt van amsterdam music festival besteld waar ik afgelopen zaterdag naar toe ben geweest. prima levering niks op aan te merken. nou ja een klein minpuntje. de l die ik besteld had is wat krap maar dat is alles.

Bedrijfsinformatie

Selected LABELS is de online shop voor sieraden, horloges, tassen, kleren en nog veel meer fashion accessoires. Alle merken zijn speciaal voor jou geselecteerd. Wij bieden uitstekende service en houden van een persoonlijke aanpak.
Adres
Pilotenstraat 34