Melanie

Ik heb een camera gekocht bij Secuswiss.

Zelfs na een jaar nog vriendelijke service ontvangen!

Klanttevredenheid

Nico Webeling

IK wil mijn eerste review herzien.
De miscommunicatie waarover werd geschreven bleek een wederzijds misverstand tussen mij en secuswiss.
Alles is inmiddels opgelost.

Nico Webeling

Installatie vakkundig door nette en vriendelijke monteur. Systeem werkt goed.
Ik heb een technische vraag waarover ik al een aantal keren heb gebeld, waarbij ik de verzekering kreeg dat er...

Beste heer Webeling,

Bedankt voor de complimenten over de vakkundige installatie, altijd goed om te horen.

In de vakantieperiode is de bezetting soms wat afwisselend, waardoor grote problemen (zoals storingen, defecten etc.) voorrang krijgen. Wij werken er hard aan om dit in de toekomst te voorkomen. Wij doen tevens ons uiterste best om elke klant binnen 24 uur te helpen, waarbij we streven naar een oplossing binnen 3 uur. Dit lukt helaas niet altijd, onze excuses hiervoor.

Ik heb begrepen dat onze technici uw probleem op afstand hebben verholpen, zodat u hier verder geen hinder meer van ervaart. Mochten er andere problemen in de toekomst ontstaan, dan zullen wij u uiteraard zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Als u tevreden bent met de oplossing, dan verzoeken wij u om uw review te herzien.

Klantenservice Secuswiss

Beste dhr / mevr dank je wel voor u email ik heb u mail gelezen .ik lees niet in u email dat mijn moeder van 87 jaar die niet kan lezen nog schrijven staat dat zij de eenmalig instalatie kosten...

Beste mevrouw Daniels,

U heeft per ongeluk een review achtergelaten in plaats van een e-mail gestuurd.

In onze laatste e-mail staat de bevestiging dat er geen kosten zullen worden doorberekend.
Onderaan de mail stond een link met het verzoek om onze dienstverlening te beoordelen, daarvoor is deze website bedoeld. U kunt uw review herzien en ons een beoordeling geven op basis van 1-10 sterren en een tekstuele onderbouwing. Dit stellen wij zeer op prijs om onze service kwaliteit hoog te houden.

Ik zal u hierover nog een persoonlijke mail sturen.

Mohammed Hafti

Heel goed geholpen. Top systeemm heb deze dan ook aangeraden aan iedereen die ik ken.

Klanten service is echt geweldig vriendelijke mensen.
De app is echt gebruiksvriendelijk. het Systeem is echt plug-and-play

Jane Noordwijk

Slechte ervaring met dit bedrijf. Ik word meerdere keren aangemaand voor een bedrag dat ik 3 dagen na factureren heb betaald. Krijg ik een brief dat de vordering uit handen wordt gegeven stuur ik...

Beste Klant,

Deze situatie is uiteraard zeer vervelend en absoluut niet de bedoeling.
Van mijn collega heb ik begrepen dat het probleem van de betaling inmiddels is opgelost.

Voor uw technische probleem ga ik z.s.m. de juiste persoon contact met u laten opnemen, zodat we uw alarmsysteem 100% werkend kunnen krijgen. Heeft u hier eerder al eens contact over gehad met ons? Ik zie in onze database geen vragen hierover.

Maarten de Vries

Ik kwam er even niet uit. Had per ongeuk een aantal sensren verwijderd.
Een paar keer gesproken met de dames en heren van kantoor. Ben netjes geholpen . Echte toppers hoor.

Het bedrijf denkt met je mee. Zeer service gericht.

Luca Postma

Na enige onduidelijkheid betreft de installatie van het zilver alarmsysteem. Heef Secuswiss mij keurig geholpen en het snel allemaal duidelijk voor mij gemaakt.

Vervolgens is de...

Veilig gevoel
Communicatie
Vetrouwelijk
Interesse

Hans

Kijk uit voor dit bedrijf
Kwamen alles plaatsen 1 camera er niet bij
Nu al 2 dagen bezig ze te bereiken niet dus gewoon geen antwoord

Beste Hans,

Wat vervelend dat er een camera niet meegeleverd is. Normaal gesproken wordt dit op korte termijn verholpen. De oorzaak kan liggen bij een tekort aan voorraad. Van mijn collega heb ik begrepen dat er een afspraak met u is ingepland om de resterende onderdelen te komen installeren.

Nogmaals onze excuses voor het niet kunnen installeren van alle onderdelen.

Als u na de installatie tevreden bent, dan verzoeken wij u om uw review te herzien. Wij dragen zorg om alle klanten een tevreden en veilig gevoel te geven. Bij overige vragen kunt u altijd telefonisch contact opnemen met onze klantenservice via 020-3330515.