Tor Rega

Groten deels heel goed. Het besluit mbt goedkeuring was wel wat zwart/wit maar dit is uiteindelijk door inbreng van de mannen bij Auto Hoogenboom prima opgepakt. De communicatie is overigens prima.... Groten deels heel goed. Het besluit mbt goedkeuring was wel wat zwart/wit maar dit is uiteindelijk door inbreng van de mannen bij Auto Hoogenboom prima opgepakt. De communicatie is overigens prima. Duidelijk en op tijd.

Hoogeveen

Super vriendelijk en snelle reacties op vragen etc

Bjorn mullenders

Toch al twee maal te laat betaald, maar ze blijven netjes.

Cor

Helaas zeer slecht omdat ik in februari 2022 bij het inleveren van mijn lease auto simpelweg ben opgelicht voor enige honderden euro's. Toen ik aangaf het niet eens te zijn en niet wilde betalen... Helaas zeer slecht omdat ik in februari 2022 bij het inleveren van mijn lease auto simpelweg ben opgelicht voor enige honderden euro's. Toen ik aangaf het niet eens te zijn en niet wilde betalen werd meteen gedreigd met een incassobureau. Jammer dat je als klant zo wordt behandeld. Zat op het moment dat het gebeurde al vast aan een nieuw contract, maar alle plezier van de nieuwe auto was meteen weg.

Peter-Zwijndrecht

Alles goed en op tijd

Alex

Ik krijg mijn factuur op tijd.
En je kunt een keuze maken in welk format je het wilt uploaden.
Wel zo handig.

Ester

Geen op- of aanmerkingen.
Tot op heden nog altijd goed geholpen.