Sealskin

Karin van Dillen

Ziet er prachtig uit, alleen de afwaterstrip is te kort zodat de hele badkamer nat wordt van het water dat uit de douche loopt. De installateur heeft de deur zo ver mogelijk gesteld maar helaas is... Ziet er prachtig uit, alleen de afwaterstrip is te kort zodat de hele badkamer nat wordt van het water dat uit de douche loopt. De installateur heeft de deur zo ver mogelijk gesteld maar helaas is het probleem niet verholpen. Oorzaak is een niet helemaal rechte muur. Het zou helpen wanneer er een afwaterstrip bestond die over de hele lengte een centimeter breder was.

Daphne

De Soho douchedeur is de kers op de taart van onze nieuwe badkamer. Sluit perfect en geeft een stoere uitstraling. Schoonmaken is een eitje. Aanrader!

Leon van der Meij

Wat een geweldige deur. Fantastisch. De uitstraling, kwaliteit. Iedereen die de deur ziet is verliefd!

De Sealskin Soho geeft in onze kleine badkamer door het glas een ruimtelijk effect. Het glas is bijzonder makkelijk schoon te houden.

Luuk

Een ware eyecatcher in onze badkamer! Een strak en stoer design van hoogwaardige kwaliteit; de perfecte samenvatting van de Sealskin Soho.

Jeroen & Rianne

Na de uitstekende hulp bij BMN bouwmaterialen in Nijverdal hebben wij voor de Sealskin Soho cabine gekozen. Nu na plaatsing zijn wij erg tevreden met het resultaat en we krijgen alleen maar lovende... Na de uitstekende hulp bij BMN bouwmaterialen in Nijverdal hebben wij voor de Sealskin Soho cabine gekozen. Nu na plaatsing zijn wij erg tevreden met het resultaat en we krijgen alleen maar lovende reacties van iedereen die komt kijken! De douche cabine is gemakkelijk droog en schoon te maken en de deur van de cabine sluit precies aan op de vloer, waardoor enkel de vloer in de cabine nat wordt en de rest van de badkamervloer mooi droog blijft. Wij zijn dan ook erg blij en raden iedereen die hierover twijfelt het aan!
Top kwaliteit!

Ralph Rikken

Hoogwaardige kwaliteit, robuust en echt mooi. Geeft de badkamer een luxe uitstraling. Heel blij mee!

Wendy Kloos

Wat een geweldig product is de Sealskin Soho! Uiteraard is het design jaloersmakend mooi en past het perfect in de huidige woontrends. Het zwarte staal machted geweldig bij een zwarte kraan en... Wat een geweldig product is de Sealskin Soho! Uiteraard is het design jaloersmakend mooi en past het perfect in de huidige woontrends. Het zwarte staal machted geweldig bij een zwarte kraan en zwarte kozijnen waarmee je de industriële look in de gehele badkamer terug laat komen.
De Sealskin Soho is een voorbeeld dat douchewanden niet alleen een gebruiksvoorwerp zijn. Dit model is namelijk het absolute paradepaardje in onze nieuwe badkamer. De reactie van onze vrienden was dan ook altijd: ‘Wow’!
We zijn gevallen voor het design maar wat is deze douchewand fijn! Aan de binnenzijde bestaat het glas uit 1 deel waardoor het erg makkelijk schoon te houden is. Haal simpelweg even een wisser over het glas na het douchen en je hoeft het nagenoeg niet meer schoon te maken. Ideaal wanneer je, net als ik, zo min mogelijk tijd doorbrengt met een schoonmaakdoek in je hand.
De deur is heel handig in gebruik en door de rubberen rand aan de onderkant komt er echt geen water onder de deur door. De scharnieren zijn verwerkt in de deur zelf waardoor je geen problemen krijgt met water in de scharnieren en het is natuurlijk een veel mooier gezicht. Wat mij vooral opvalt is het sluiten van de deur. Je voelt gewoon de kwaliteit en de robuustheid bij het openen en sluiten. En dat is wat je wilt.
Kortom een absolute aanrader!

Esther van Koert

De Sealskin Soho douche is fantastisch. De strakke afwerking, de kwaliteit, het makkelijk schoonhouden en de perfecte montage zorgen ervoor dat ik elke dag weer met een glimlach de douche instap.... De Sealskin Soho douche is fantastisch. De strakke afwerking, de kwaliteit, het makkelijk schoonhouden en de perfecte montage zorgen ervoor dat ik elke dag weer met een glimlach de douche instap. Soho is ... zonder zorgen, douchen iedere morgen. Een absolute aanrader!

Saskia Franse-Baart

“Wow....wat een mooie badkamer hebben jullie! En wat een mooie douchewand, echt heel mooi!” Die reactie krijgen we als we vol trots onze nieuwe badkamer showen. Mede door onze keuze voor een... “Wow....wat een mooie badkamer hebben jullie! En wat een mooie douchewand, echt heel mooi!” Die reactie krijgen we als we vol trots onze nieuwe badkamer showen. Mede door onze keuze voor een Sealskin douchewand.
De Sealskin inloopdouche past met zijn moderne industriële look perfect bij ons retro-bad op pootjes, de nostalgische douchekraan en de zwart/wit retro vloer- en wandtegels.
De plaatsing van het scherm hebben we helemaal zelf gedaan. Door de duidelijke beschrijving die bijgevoegd is, was dit een fluitje van een cent. (Moet erbij vermelden dat ik dan ook een hele handige man heb. :)
Het onderhoud van de douchewand is ideaal. De waterkant is helemaal egaal en daardoor makkelijk schoon te houden door een raamwisser, waardoor het onderhoud minimaal is en het scherm helder blijft zonder kalkaanslag.
Wij zouden een douchewand van Sealskin iedereen aanbevelen. Wij zijn er super blij mee en zeer trots op! Een echte eye-catcher voor onze badkamer.

Groetjes Jan en Saskia Franse uit Hulst

PS: zijn jullie benieuwd wie wij zijn en denken jullie om ons naar N.Y. te laten gaan? We beloven dat we niet alleen een kaartje sturen, maar jullie ook een fotoreportage sturen! We hebben er zin in!