Leo Kuhn

Duidelijke offerte

Fam. Dusseljee

Prima ontvangst en uitleg over Smart scherm.
Er is wel een fout gemaakt in de plaats van snoer uitgang, deze was in spiegelbeeld uitgevoerd, ik moest dus zelf het electra ombouwen.
Kan een...
Prima ontvangst en uitleg over Smart scherm.
Kan een fout van de fabriek zijn. Bij levering moest direct worden afgerekend, wat volgens de chauffeur op de papieren moest staan.
Hebben wij als de chauffeur niet kunnen vinden, aandachtpunt dit duidelijker te vermelden.

Esther Renes

Professioneel. Klantvriendelijk.

Martijn van de Pol

Duidelijke webshop, levertijden worden netjes gecommuniceerd en nagekomen.

zie opmerking hierboven

Bruno Spaens

Niet leuk

Mieke Dorr

Heel goede service. Goed bereikbaar.
Duidelijke site om te bestellen.
Snelle en goede levering.
Goede prijs

Fam. van Der Veen

Product kwaliteit en kennis is prima. Communicatie naar de klant gedurende de leverantie is zeer matig.

Mannie

Teleurgesteld ....dinsdag 8 september zouden twee rolgordijnen tussen 7.45 en 9.30 geleverd worden. Wordt ik om 11.00 gebeld dat het niet doorging ! Heb ik voor niets een verlofdag opgenomen. Ook... Teleurgesteld ....dinsdag 8 september zouden twee rolgordijnen tussen 7.45 en 9.30 geleverd worden. Wordt ik om 11.00 gebeld dat het niet doorging ! Heb ik voor niets een verlofdag opgenomen. Ook geen reden door gekregen waarom de levering niet doorging. Tot nu toe niets gehoord over een nieuwe leverdatum. Ben tot nu toe dus niet tevreden.

Piet H Kolff

Het maken van de montage afspraak ging vlot en zorgvuldig. Het was eenvoudig om een keuze te maken op de webshop van Solano en ik was verheugd over de actie die op dat moment liep.
Het maken van de montage afspraak ging vlot en zorgvuldig.
Tussentijds contact per telefoon was zeer klantvriendelijk en professioneel.
Montage werd deskundig gedaan en door keurige medewerkers.
Helaas is één van de doeken te kort gesneden.
Ik merkte dat pas de volgende dag, dit omdat ik bij de oplevering dat doek niet helemaal mocht uitrollen van de monteurs. Had te maken dat er nog iets moest uitharden, op zich opmerkelijk dat dit bij het tweede element niet nodig was. De monteurs hadden dit wel zelf kunnen constateren op het moment van montage. Wellicht vonden ze dat ongemakkelijk.
Vervolgens heb ik dit per mail gemeld en kreeg de volgende dag reactie dat mijn klacht werd begrepen en direct werd opgepakt.
Ik kreeg binnen een week reactie dat herstel zou plaatsvinden en er is ook al een datum gepland.

J.j.c. Gijzen

Goed, heldere uitleg, goed produkt en vlotte levering

Mooie showroom waar alles te zien is met een heldere uitleg.