Frits Kruiswijk

Mooi product van een goede kwaliteit. Jammer dat de beschrijving voor de bijgeleverde tussenstop zo summier was

Gerrit Van Diepen

Goed advies

Hilda

Goed geholpen in de showroom. Uiteindelijk voor het Smart screen gegaan, waarbij de onderlat geheel verdwijnt in de bovenbak. Met een super mooie uitstraling.

J. Herder

Prima bedrijf, makkelijk te bestellen en we vinden de kwaliteit zeer goed.

Jan

Uitstekende service

Jos van Hooft

Zonnescherm en plissees besteld voor onze nieuwe woning. We hebben gebruik gemaakt van de meetservice en ook laten monteren. Alle lof voor zowel de inmeter als de monteurs die later kwamen en erg... Zonnescherm en plissees besteld voor onze nieuwe woning. We hebben gebruik gemaakt van de meetservice en ook laten monteren. Alle lof voor zowel de inmeter als de monteurs die later kwamen en erg vriendelijk en vakmannen. Na montage hebben we nog horren laten inmeten en daarbij goed advies gekregen.

Jojanneke

Goede ervaring, rolgordijnen zijn van goede kwaliteit, compleet met schroeven geleverd

Houweling

Goed, alleen zeer lange levertijden. Besteld begin april maar door levering problemen fabriek plaatsing pas eind juli in plaats van eind mei zoals afgesproken. De screens op zon energie verder... Goed, alleen zeer lange levertijden. Besteld begin april maar door levering problemen fabriek plaatsing pas eind juli in plaats van eind mei zoals afgesproken. De screens op zon energie verder keurig geleverd en perfect geplaatst door de monteurs.

Prijs Kwaliteit

Dommerholt

Slecht ingemeten daardoor lange tijd voordat het gemonteerd was