Rene

Bestoken ging makkelijk via de duidelijke site. Levering was 2 weken eerder al. Goed verpakt.

Joep Jansen

Goede ervaring, vooral de bezorger van Solano was een zeer prettig persoon en wist wat die deed. (Volgende keer krijgt die koffie, Sorry ;-)

S.Hoitink

Heroal rolluiken, prima prijs/kwaliteit en snelle levering.

Andries de boer

Alles goed geregeld.
Maar een paar bevestigings schroeven miste ik .daar keek ik toch wel van op.
Want zit er normaal altijd bij.

Nathalie de Vos

Meer dan goede service, scherpe prijzen en prachtig product ontvangen.

Van Wynsberge Brigitte

Alles prima verlopen - goede service, en snelle levering. Producten voldoen helemaal aan de verwachtingen - mooie prijs/kwaliteit.

Niet belangrijk

Goed, maar prijs en kwaliteit zijn minder dan verwacht. Beetje Kwantum kwaliteit, maar prijs veel te hoog.

Reactie Screenstotaalshop.nl:

Bedankt voor het schrijven uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Nu hebben wij een ruim assortiment met producten in verschillende... Bedankt voor het schrijven uw review. Wij vinden het vervelend om te lezen dat het product niet aan uw verwachtingen voldoet. Nu hebben wij een ruim assortiment met producten in verschillende prijsgroepen en merken. Ik zie in uw order dat u heeft gekozen voor de verticale lamellen van het merk Verano. U mag altijd contact met ons opnemen om te kijken voor een ander product die beter aansluit bij uw wensen.

Christopher Parker

Altijd sneller dan verwacht geleverd precies zoals besteld.

A. Houben

Snelle communicatie, houden zich aan afspraken