part.

Via mail gevonden en gereageerd. mijn bestelling gedaan en is daarna perfect gelopen.

h.stoof

Makkelijkonline besteld,
op maat gemaakt,
min puntje, het zou fijn zijn als de lamellen tegen zonnewarmte bestand zijn, trekken nu elke dag krom

Sander Hoogenboom

We zijn content met onze aankoop. Prettig contact met medewerkers die ook voldoende kennis in huis hebben. In ons geval wilden we alle zonwering elektrisch en met een app bedienen. Dan is het... We zijn content met onze aankoop. Prettig contact met medewerkers die ook voldoende kennis in huis hebben. In ons geval wilden we alle zonwering elektrisch en met een app bedienen. Dan is het prettig om duidelijk advies te krijgen.

Janssen

Komen afspraken na tot ze een bedrag moeten retourneren dat weigeren ze.

Reactie Screenstotaalshop.nl:

Bedankt voor uw review. Wat vervelend om te lezen dat u deze ervaring heeft gehad.
Volgens ons systeem hebben wij u uit coulance een voorstel gedaan om kosteloos de Somfy motoren om te wisselen met het door u gewenste type. Dit omdat u per ongeluk de verkeerde had besteld.
De nieuwe Somfy motoren zijn in aanschaf voordeliger, maar omdat de 'oude' motoren nu tweedehands zijn kunnen wij deze helaas niet hergebruiken. Wij vinden het jammer dat u niet gebruik wilt maken van ons aanbod, maar wij hopen op uw begrip.

Yvonne de lange

Correct in alle vormen

Izo

Houten jaloezie op maat gemaakt. Het product zelf is goed alleen een onderdeel (frontje) was niet op de juiste maat. Tot twee keer toe verkeerde onderdelen toegestuurd gekregen.

Uiteindelijk bleek er miscommunicatie tussen de klantenservice en de fabriek.

We zijn nu ruim 2,5 maand verder en recentelijk hebben we de juiste onderdeel ontvangen en staat het nu helemaal prima.

T.Kuiper

Positieve ervaring. Snelle reactie op vragen en bestelling. Jaloezieen werden binnen 14 dagen geleverd.

Willems

Prima, fijn dat je samples kunt bestellen met de kleur en het materiaal.