Dhr. Hoekstra

Jammer dat ze het niet gecontroleerd hebben voor dat ze het verstuurd hebben.

J.

Vrij matig... helaas...:(
Vrij matig... helaas...:(
Twee dure zipscreens besteld, welke vervolgens verkeerd geleverd werden. De doeken zaten omgewisseld, dus op de verkeerde rol dus dit moest verwisseld worden. Helaas kwamen we hier pas achter toen de casettes al op 4 meter hoogte gemonteerd waren... Zeer summiere support, cassettes moesten teruggestuurd worden en wekenlang kwijt. Verder stopt de leverancier er een buismotor in die minimale sterkte heeft i.c.m. een onderlat die niet zwaar genoeg is waardoor het scherm niet schokvrij naar beneden loopt. De klachten worden door Solano Wonen vooral teruggeworpen bij de consument en is is zeer weinig proactieve en vriendelijke feedback. Ik vond het een erg vervelende ervaring, al met al.

Marcel van t Hof

Alleen maar positieve ervaring.

Nancy Thomassen

Goede kwaliteit qua verduisterend gordijn, alleen jammer dat er 1 koord veel te kort is waardoor we weer alles moeten afhalen om er een nieuw langer koord op te zetten

Carlo Loop

Helaas teleurstellend resultaat

Bart Westerink

Minder goed dan verwacht!

Daniel Rejek

Via de website van Solano werden we zeer goed geĆÆformeerd vooraleer we de aankoop te deden. Ook de levering van de bestelde goederen was correct volgens de afspraak.

Philip

Correct en snel geleverd

Dounja Hermans

Hordeur met scharnieren rechts besteld. Levering duurde lang en toen de deur werd geleverd bleken de scharnieren niet bevestigd en er zaten ook geen gaatjes om ze te bevestigen. Tevens geen... Hordeur met scharnieren rechts besteld. Levering duurde lang en toen de deur werd geleverd bleken de scharnieren niet bevestigd en er zaten ook geen gaatjes om ze te bevestigen. Tevens geen magneetbevestiging voor sluiten bijgeleverd. Klantenservice gaf aan dat dit normaal is en dat het kiezen tussen links en rechts van de scharnieren een fout op de website is. Geen voorgeboorde gaatjes zou zijn omdat je dan zelf kunt kiezen waar de scharnieren precies komen... Als je niet handig bent of geen gereedschap hebt kun je een dergelijke hordeur dus niet zelf plaatsen, en dat terwijl er op de site staat dat het eenvoudig zelf te bevestigen is.