Anne fleur

Erg goed! duidelijke site!

Thea Jansen

Overzichtelijke site met alle informatie op een rijtje. Aangename klantenservice en vlotte levering. Ook duidelijke handleiding. Aanrader!

Loodsma

Na jaren van dromen eindelijk ons droomhuis laten bouwen en door Solano laten voorzien van rolgordijnen en zonwering.
Uiterst vriendelijk geholpen op hun locatie in Leeuwarden en alles is naar...
Uiterst vriendelijk geholpen op hun locatie in Leeuwarden en alles is naar grote tevredenheid geplaatst door de monteurs van Solano.En dit alles voor een zeer redelijke prijs.

Edwin Biemans

Mooie duidelijke site we hebben ons huis prachtig ingericht met de producten van Solano

Anna Leeninga

Snel geleverd, alles goed geregeld van bestelling tot levering

CAD

Correcte en snelle levering van een maatwerk product

Henk

Ervaring met Solano is prima, een hor gekocht, scherpe prijs. is nog niet gemonteerd. Kan daar nog niet iets over zeggen, maar ik heb er vertrouwen

Roel

Enorm teleurgesteld

Reactie Screenstotaalshop.nl:

Bedankt voor uw review. Ik heb begrepen dat u teleurgesteld was i.v.m. late berichtgeving over de vertraging van uw knikarmscherm. Het scherm is een week later geleverd, maar met een beschadigde... Bedankt voor uw review. Ik heb begrepen dat u teleurgesteld was i.v.m. late berichtgeving over de vertraging van uw knikarmscherm. Het scherm is een week later geleverd, maar met een beschadigde stroomkabel. In de notities kan ik terugzien dat alles naar volle tevredenheid is opgelost en dat wij u een vervangende kabel hebben toegestuurd + de gemaakte kosten vanwege de beschadigde kabel zijn vergoed. Wij wensen u de komende zomer(s) veel plezier met uw knikarmscherm.