Fred Ensink

Zeer snelle levering

P. Andriesen

Goede ervaring klantvriendelijk leveren goed product

Jan Snijders

Goed product

Stijn Vancoppenolle

Onduidelijk of kortingscode gratis verzending werd toegepast. Meermaals bewijsmateriaal doorgestuurd maar zonder gewenst resultaat. Ook werd verzenddatum meermaals gewijzigd. Laatste keer kreeg ik... Onduidelijk of kortingscode gratis verzending werd toegepast. Meermaals bewijsmateriaal doorgestuurd maar zonder gewenst resultaat. Ook werd verzenddatum meermaals gewijzigd. Laatste keer kreeg ik geen melding, wel na het sturen van een mail. Ondertussen is bestelling nog steeds niet geleverd, vermoedelijk morgen.

Dirk Blokland

Goede ervaring

René Hubregtse

Heel tevreden: goede website met duidelijke instructie die helpt om keuzes te maken en afmetingen te bepalen.

Dhr. Hoekstra

Jammer dat ze het niet gecontroleerd hebben voor dat ze het verstuurd hebben.

J.

Vrij matig... helaas...:(
Vrij matig... helaas...:(
Twee dure zipscreens besteld, welke vervolgens verkeerd geleverd werden. De doeken zaten omgewisseld, dus op de verkeerde rol dus dit moest verwisseld worden. Helaas kwamen we hier pas achter toen de casettes al op 4 meter hoogte gemonteerd waren... Zeer summiere support, cassettes moesten teruggestuurd worden en wekenlang kwijt. Verder stopt de leverancier er een buismotor in die minimale sterkte heeft i.c.m. een onderlat die niet zwaar genoeg is waardoor het scherm niet schokvrij naar beneden loopt. De klachten worden door Solano Wonen vooral teruggeworpen bij de consument en is is zeer weinig proactieve en vriendelijke feedback. Ik vond het een erg vervelende ervaring, al met al.