H.pas

Rolluiken gekocht keurig telefonisch te woord gestaan met duidelijke informatie.we hebben de rolluiken zelf geplaatst er stond een duidelijke handleiding op de site
Alles netjes op tijd door...
Alles netjes op tijd door eigen chauffeur bezorgt

Lynn

Erg blij met mijn horren. Goed geholpen via de mail over advies voor mijn raam.

Eric Krijgsman

Zijn ontzettend blij met onze aankoop bij Solano. Vriendelijk geholpen en een goede opvolging van de mail waarin je op de hoogte wordt gehouden van je bestelling en levering.

Redgi

Voor de bestelling zijn wij telefonisch goed geadviseerd over de juiste manier van (zelf)meten. Onze nieuwe Verano Knikarmscherm Java is vakkundig en snel gemonteerd door 2 zeer vriendelijke... Voor de bestelling zijn wij telefonisch goed geadviseerd over de juiste manier van (zelf)meten. Onze nieuwe Verano Knikarmscherm Java is vakkundig en snel gemonteerd door 2 zeer vriendelijke medewerkers. Na de eerste hittegolf van het jaar, zijn wij ontzettend positief verrast over het effect van de zonwering op de temperatuur in de woonkamer. Naast schaduw op onze terras, zorgt het doek voor een aanzienlijk lagere temperatuur binnen, doordat de zon niet de hele dag op de buitenmuren meer schijnt. Ook is de temperatuur onder het knikarmscherm merkbaar lager dan onder de parasol die wij in het verlengde van de knikarm gebruiken. Het doek houdt voelbaar meer hitte tegen. Wij zijn zeer tevreden met onze aankoop.

Abdullah Abu Zahra

Teleurgesteld, jullie komen jullie afspraken niet na. staat op jullie website dat de levering is circa 14 dagen en mijn bestelling wordt na 5 weken geleverd.wat een service

Roy

Rolluiken ingemeten op locatie. De producten werden geleverd, maar het waren de verkeerde profielen. Ik had twee man geregeld om ze op te hangen, toch maar besloten om de profielen te vermaken en de... Rolluiken ingemeten op locatie. De producten werden geleverd, maar het waren de verkeerde profielen. Ik had twee man geregeld om ze op te hangen, toch maar besloten om de profielen te vermaken en de rolluiken de plaatsen, anders moest ik de twee mannen naar huis stureb. Een bak was beschadigd zat een flinke deuk in(kan gebeuren met transport), direct gemeld. Zes dagen later nog geen bericht wanneer er een nieuwe geleverd wordt.

Rina van Der Linden

Hor past niet

Pieter van Der Tang

Else van Der Velde

Ben correct geholpen en op tijd ingelicht met inmeten en het plaatsen van mijn plicehordeur. Er werd goed rekening gehouden met het corona beleid.

H de Visser

Mijn ervaring met Solano is in één woord “ goed”