Jacomina Versluis

De rookgordijnen zijn binnen de afgesproken 3 weken geleverd, maar ze brengen de klant niet op de hoogte met dag of dagdeel dat de levering gepland staat. Er zaten al kleine krasjes in de lak en... De rookgordijnen zijn binnen de afgesproken 3 weken geleverd, maar ze brengen de klant niet op de hoogte met dag of dagdeel dat de levering gepland staat. Er zaten al kleine krasjes in de lak en wanneer je ze uitrolt maakt de ketting een enorme herrie.

A Beekman

Bijzonder goed geholpen, steeds kontakt gehad over de levering van het zonnescherm, ook bij enkele latere aanpassingen goed geholpen.
Overal een bevestiging van op mail, iets wat wij als...
Overal een bevestiging van op mail, iets wat wij als bijzonder prettig hebben ervaren

Niels

Super tevreden, geen op en aanmerkingen

P. Maitland

Bij de montage heeft het bedrijf een fout gemaakt waardoor er steeds water in de markies blijft staan. Heel vervelend. Ik hoop dat zedig correct oplossen.

Geert Deboodt

Heel positieve 1e aankoop

Han en Petra

Voor onze nieuwbouwwoning in Veghel hebben wij alles laten doen door Solano. We kwamen via onlinerolgordijnen op de site terecht maar omdat ze ook via andere webshops zonneschermen en horren... Voor onze nieuwbouwwoning in Veghel hebben wij alles laten doen door Solano. We kwamen via onlinerolgordijnen op de site terecht maar omdat ze ook via andere webshops zonneschermen en horren verkopen, hebben we alles laten inmeten (door Emil uit Brabant) en ze hebben inmiddels ook alles opgehangen. Elke dag ben ik weer blij om te zien hoe mooi alle hangt en voor een naar ons idee lage prijs. Een dikke pluim voor dit bedrijf en voor de prettige contacten. Inmiddels zijn onze buren ook overstag gegaan.

H. van de Steeg

Goed en vakkundig advies

Mja van Keulen

Prima gewoon zoals t hoort

H.pas

Rolluiken gekocht keurig telefonisch te woord gestaan met duidelijke informatie.we hebben de rolluiken zelf geplaatst er stond een duidelijke handleiding op de site
Alles netjes op tijd door...
Alles netjes op tijd door eigen chauffeur bezorgt