Anja Peres

Eerst showroom bezocht en daarna gebruik gemaakt van de meetservice. We zijn blij met het eindresultaat. Het enige wat jammer was, was het gaatje in het rolgordijn. We hadden dit eerst niet gezien... Eerst showroom bezocht en daarna gebruik gemaakt van de meetservice. We zijn blij met het eindresultaat. Het enige wat jammer was, was het gaatje in het rolgordijn. We hadden dit eerst niet gezien maar na twee weken hierover gebeld. Er werd niet moeilijk gedaan, kreeg een nieuw rolgordijn.

Maarten

Goede prijs, goede kwaliteit en prima klantenservice.

Ed

Duidelijke uitleg hoe te meten, en eindresultaat is perfect

Age

Uitstekende service en klantgericht

van de camp

Goede service

Michael

Enorm positieve ervaring met levering van mooi zonnescherm, betrouwbare levering, scherpe prijs en prima informatie.

F. Melsbach

Je weet hier waar je aan toe bent. Dat is prettig want ik heb voor 1200 euro aan rolgordijnen en plissees besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop en de levering. Alles ziet er... Je weet hier waar je aan toe bent. Dat is prettig want ik heb voor 1200 euro aan rolgordijnen en plissees besteld. Ik werd goed op de hoogte gehouden van het verloop en de levering. Alles ziet er ook degelijk uit en met een goede afwerking. Een dikkte tien is wel terecht.

F.H.KOOLS

Mijn ervaring is, dat dit een zeer betrouwbaar bedrijf is en een goede klantenservice.
Wij zijn zeer tevreden over het verloop vanaf de bestelling tot de levering.