Ruud van Westen

In twee jaar tijd 2 rolluiken besteld. Zelf gemonteerd(in totaal nu 4). Bij beide rolluiken mankeerde er iets wat niet aan de montage lag. Echt vanaf de fabriek fout gedaan.
Met hun hulp op...
Met hun hulp op de achtergrond heb ik de problemen opgelost.
Geen reactie op mijn vraag voor een tegoed bon van 50€ bij het tweede rolluik. Het rolluik hing op de eerste verdieping en de kap moest eraf. Dus veel moeite moeten doen.

Jurgen Vandendriessche

Zonder zorgen. perfecte levering en kwaliteit

Bastiaan van de Ruit

Weinig correspondentie. Het duurde even voordat het geleverd was. Ik heb ook vanuit Solanowonen geen tijdstip door gekregen wanneer het geleverd werd.

Frits Zoetemeijer

Annelies Nicolai

Gisteren mijn rolgordijnen en plisees ontvangen. Hele mooie kwaliteit. Ik had zelf wat prijzen vergeleken maar ik vond met name de site duidelijk en werd heel goed geholpen bij de klantenservice.... Gisteren mijn rolgordijnen en plisees ontvangen. Hele mooie kwaliteit. Ik had zelf wat prijzen vergeleken maar ik vond met name de site duidelijk en werd heel goed geholpen bij de klantenservice. Dat gaf bij mij de doorslag. Dat ik ook snel alles kreeg, was voor mij een verassing. Daarom raad ik jullie van harte aan.

B. de Heij

Mooi materiaal, aardige mensen aan de telefoon voor evt. vragen

Els

Op tijd geleverd, goed verpakt en precies wat ik ervan verwacht had. Fijn is dat je stofstaaltjes kunt bestellen, die kreeg ik de volgende dag al in de bus.

Michel Vels

Eenvoudig online in te vullen, en de uitleg over het opmeten is heel duidelijk weergegeven