Stefaan Kemp

2 bestellingen met een snelle, correcte levering

Dhr. Coree

Vlotte levering. Echter montage-instructie miste..

Jeroen

Het product was niet afgewerkt zoals afgesproken en vastgelegd. Met de aangedragen optie - een potje verf leveren om het zelf op te lossen - was ik het niet helemaal eens.

Reactie Screenstotaalshop.nl:

Bedankt voor het schrijven van een review. Fijn om te vernemen dat de kwaliteit goed is en wij de bestelling snel hebben geleverd. Van ons huismerk worden de lamellen aan de zijkanten inderdaad niet standaard getamponeerd. We hebben aangeboden het product retour te halen en de zijkanten voor u te tamponeren of een potje verf te leveren. Dit kunnen wij alsnog voor u doen.

Verduisterende rolgordijnen online besteld op basis van onderstaande sterke punten. Kleur lastig te bepalen vanaf scherm, Uitvoering bleek uiteindelijk geen combinatie van textiel en kunststof, maar...

Reactie Screenstotaalshop.nl:

Bedankt voor het schrijven van een review. Bij verduisterende stof is de achterkant van de stof voorzien van een coating wat voor 100% verduistering zorgt. Echter is de stof zelf wel van polyester. Overigens sturen wij ook gratis kleurstalen toe. Mocht u toch liever een andere stof op uw rolgordijn willen, dan verzoek ik u om telefonisch contact met ons op te nemen. Naast deze stof hebben wij namelijk ook nog andere stofsoorten en collecties.

Had probleem met installeren en daarom contact opgenomen. Vriendelijke en deskundige medewerkers. Alles werkt nu naar behoren.

Joop Goslinga

Waren snel met leveren sneller als de eerste keer

Benny Levers

Snel geleverd. Werkt perfect. Zeer te vreden.

Carin van der Laan

Voor de 3e keer iets bestelt en kan niet anders zeggen dat we tevreden zijn met zowel de rolgordijnen als de horren. Ik heb ook mijn ouders en buren al op jullie websites geattendeerd.

Jean Schuman

Niet al te best, extra check en bevestiging niet nagekomen

Reactie Screenstotaalshop.nl:

Bedankt voor uw review. We begrijpen uw teleurstelling. Er is een rolluik geleverd met een grotere omkasting dan op onze website vermeld stond. Dit is uiteraard heel vervelend. Ik heb telefonisch contact met u opgenomen en excuses aangeboden. Wij hebben u het volledige bedrag terugbetaald.

Dhr. van Krimpen

Zeer correct met afspraken en communicatie