Janssen

Goed materiaal

Teus Magg

Op zich niet verkeerd.
Heb contact gehad met jullie klantenservice zie mailverkeer.
Omtrent niet tevreden over het product.
Na monteren blijft er 1 Lamel op de Onderlat liggen dit...
Op zich niet verkeerd.
Heb contact gehad met jullie klantenservice zie mailverkeer.
Omtrent niet tevreden over het product.
Na monteren blijft er 1 Lamel op de Onderlat liggen dit ziet eruit alsof de Jaloezie te lang is men geeft aan dat dit zo hoort om de touwtjes in de onderlat te verbergen, ik heb aangegeven dat dit afbreuk doet aan hun product en een storende factor is.
Jammer dat er geen reactie meer komt met een eventuele oplossing.
Op het moment zou ik gezien mijn situatie het wel aanbevelen met duidelijke uitleg omtrent het door ons gekochte product.

Reactie Screenstotaalshop.nl:

Bedankt voor het schrijven van uw review. Wij vinden het spijtig dat de afwerking van de jaloezie niet aan uw verwachtingen voldoet. Helaas hebben wij hier geen oplossing voor, omdat een jaloezie nu... Bedankt voor het schrijven van uw review. Wij vinden het spijtig dat de afwerking van de jaloezie niet aan uw verwachtingen voldoet. Helaas hebben wij hier geen oplossing voor, omdat een jaloezie nu eenmaal zo wordt gemaakt. Ik zal uw feedback in ieder geval doorsturen naar de des betreffende afdeling zodat zij kunnen kijken of dit misschien duidelijker vermeld kan worden.

Baars

Goede kwaliteit

Thea

Goede service en betaalbaar

José Bosma

Goede communicatie en top product geleverd!

Michel

Positief redelijke prijzen en komen hun afspraken na, veel kennis van zaken, vriendelijk personeel.

Piet

Eenvoudig bestellen via internetsite door visuele begeleiding.
Bereikbaarheid via mail of telefonisch contact met medewerkers is goed. Producten zijn van goede kwaliteit.
Mijn...
Eenvoudig bestellen via internetsite door visuele begeleiding.
Mijn rolhorgordijn wat tijdens transport was beschadigd werd zonder morren of gezeur omgeruild.

Willem

Prima overleg met de resultaten van het meten en de afstandsbediening

M. Hodinius

Levering precies volgens planning