J.Raaphorst

Ik heb bij u een hoes voor mijn scootmobiel besteld en deze is snel en netjes geleverd. Helaas heb ik deze weer terug gestuurd, niet zoals u veronderstelde omdat hij mij niet beviel maar doordat ik... Ik heb bij u een hoes voor mijn scootmobiel besteld en deze is snel en netjes geleverd. Helaas heb ik deze weer terug gestuurd, niet zoals u veronderstelde omdat hij mij niet beviel maar doordat ik door mijn leeftijd en handicap niet bij machte was om de hoes aan te brengen. Hulp is niet voor handen! Ik wacht nu op terugbetaling waar ik recht op heb.
Verder geen mening over u als leverancier.
Met vr . gr. J.Raaphorst.

Reactie Scootmobieleasy.nl:

Beste klant,
Dank voor uw reactie en jammer dat u het product niet kon gebruiken. Het geld staat inmiddels weer op uw rekening hoor!
Scootmobiel.nl

Product dat geleverd is, is niet zo best van kwaliteit. Daarnaast was het product dat ik besteld had niet op voorraad. Daar werd ik niet over geinformeerd terwijl ik het product snel nodig had.... Product dat geleverd is, is niet zo best van kwaliteit. Daarnaast was het product dat ik besteld had niet op voorraad. Daar werd ik niet over geinformeerd terwijl ik het product snel nodig had. Verder is scootmobieleasy niet telefonisch bereikbaar. Het telefoonnr. dat op de website staat is niet in gebruik.

Informeer de klant als een product niet op voorraad is en bied een alternatief.

Als je een telefoonnr. op de website zet, zorg er dan voor dat deze ook in gebruik is.

Reactie Scootmobieleasy.nl:

Dank voor uw review.
Bij het product staat vermeld dat de levertijd langer kan zijn, afhankelijk van de gekozen kleur.
En bovendien u had het product ook retour kunnen...
Dank voor uw review.
En bovendien u had het product ook retour kunnen sturen als deze niet was wat u er van had verwacht. Wij hebben hierover echter geen melding van u ontvangen.
Verder klopt het dat wij niet telefonisch bereikbaar zijn maar uitsluitend via de chat of email. Blijkbaar wordt er nog ergens een telefoonnummer vermeld welke ooit wel in gebruik was, maar nu dus niet meer.
Scootmobieleasy

c.j.beijer

Overzichtelijk website dus wat ik zocht (dashboard beschermer) snel gevonden.

Ik raad deze verkoper dan ook zeker aan.

Goede service, verkeerde artikel werd geleverd, na een mailtje direct een reactie ontvangen.
Juiste Product was snel geleverd

Nee

Evert van der Linde

Goede en overzichtelijke site! Zeer vlotte levering van een goed product. Zeer tevreden. Advies: HOUD DIT VOL

avel

Niets op aan te merken prettig contact en snelle levering vanher juiste product

nee

Stroosnijder-de la Penha

Was goed te vinden op internet .

Nvt

Ik had een afdekhoes voor de scootmobiel besteld en ontving een scootmobiel tas. Ik vond het moeilijk om contact te krijgen , want het telefoonnummer klopte niet en via mail ging erg moeilijk. Ik had een afdekhoes voor de scootmobiel besteld en ontving een scootmobiel tas. Ik vond het moeilijk om contact te krijgen , want het telefoonnummer klopte niet en via mail ging erg moeilijk.
Nadat ik toch contact had op een gegeven moment, was het een fluitje van een cent. De volgende dag had ik de afdekhoes en kon ik de tas retour zenden op de kosten van Scootmobiel Easy.

Bedankt hiervoor!

De informatie op de website over contact zou beter kunnen!

Goed en netjes

kan altijd maar ik zou nu niet weten wat