Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Ivo

Erg prettige en professionele service, aandacht voor mijn specifiiek wensen

Aanbevelingen

Evaluatie locale agent in Qatar, deze kwam niet heel competent en goed over

EJ

SCL heeft mijn auto vanuit USA naar Rotterdam verhuisd en alle zaken keurig geregeld zodat de auto onder eigen boedel in Nederland is aangekomen

Aanbevelingen

Track en Trace informatie over waar de auto zich bevind zou een mooie additionele service zijn

De tijd van aankomst in haven Rotterdam tot daadwerkelijk gereed om op te halen duurt redelijk lang, dit komt waarschijnlijk door de connectie en integrate met alle instanties, wellicht is hier nog ruimte om deze tijd te verkorten.

jan bajema

Het was een goede ervaring.
Goed en snel contact onderling bij het gehele traject.

nee

Zeer goede service, altijd attent en oplettend wat resulteerde in een snelle en correct geprijsde importprocedure!

Aanbevelingen

Gooi nog even een litertje benzine in de tank zodat je altijd het tankstation haalt.

Via USA car imports kwam ik bij Uw bedrijf terecht, dus ik heb zelf niet eerst op de website gekeken, maar kreeg van hen het adres en telefoonnummer.

Michael Bol

Hele prettige en proffesionele zaak. Ik wilde een Mitsubishi importeren uit belgie en ze hebben me altijd prima op de hoogte gehouden. Tijdens de aankoop waren ze zeer geinterreseerd en gaven me...

KeukenMedium B.V. te Naarden-Vesting

Dit bedrijf werd ons aanbevolen en de opgedane ervaring was perfect. Vriendelijke en zakelijk correcte mensen. Dat voelt goed, zeker omdat we niet thuis zijn in het proces van importeren van een...

Aanbevelingen

Ga door op de weg waarop jullie het complete pakket van dienstverlening aanbieden.

Heel Professioneel, snelle terugkoppeling, vriendelijk

naar mijn ervaring heb geen opmerkingen

naar mijn ervaring heb geen opmerkingen

Mijn auto is keurig afgeleverd (verhuisgoed) zonder noemenswaardige problemen. Enige wat mijn inziens wat tegen viel is de lange looptijd. Afgeleverd in LA op 27 augustus, auto opgehaald bij SCL op...

Aanbevelingen

De klant iets duidelijker in de offerte aangeven dat er verschillende mogelijkheden zijn voor verschepen. In mijn geval vond ik 3 maanden te lang duren.

Communicatie is goed maar zou iets sneller mogen in sommige gevallen.

D J N Meijer

Vlotte service en informatie verstrekking.
Uitstekende kwaliteit prijs verhouding.