Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Jan Veldman

Prima mensen bij SCL. Komen keurig netjes de afspraken na en houden je op de hoogte vd voortgang. Grote klasse.

Aanbevelingen

Zou het doen. Geen redenen om niet in zee te gaan met ze.

Harry

Zeer goede service

Mark

Vriendelijke professionals!

Aanbevelingen

Gevonden via het Internet toen ik op zoek was om een Jaguar XKR cabrio vanuit de VS naar Nederland te laten transporteren. Vanaf eerste contact tot en met het ophalen van de auto in Schiedam uitstekende communicatie. Afspraken worden direct bevestigd en daar waar nodig. Ik kan deze vriendelijke professionals van harte aanbevelen.

Geen, zie boven.

Erg vlot en efficiënt

Solstice

Aangenaam bedrijf om mee samen te werken. Diensten zijn verzorgd en beloftes gehouden.

F.W. Wiegmans, Bussum

Voor mij de eerste keer dat ik een auto uit de USA naar Nederland heb gehaald. De ervaringen met SCL zijn zonder meer uitstekend geweest. Vanaf het moment van de offerte tot en met het moment dat de...

Michiel

- Mooie complete offerte.
- Alles is goed geregeld.
- Doordat SCL alles regelde had ik zelf weinig werk van het transport en de invoer van de auto.

Aanbevelingen

Ik kreeg van meerdere mensen van SCL e-mails. Ik hou er wel van om alle correspondentie bijelkaar te houden.

- Misschien handig om alles via 1 contactpersoon te laten lopen (veel e-mails waren toch al geforward).
- Of zorgen dat de berichtgeschiedenis doorgegeven wordt bij een verdere afhandeling door een ander persoon.

Ze staan altijd klaar. Ook met tijdverschil was er geen probleem (ik in amerika). Er word ook ruim tijd genomen om al je vragen te beantwoorden. Top service en asfhandeling

R. Molenaar

Uitstekend , goede communicatie , prima partners in Amerika

Aanbevelingen

Geen parkeer charges in Rotterdam.

Ivo

Erg prettige en professionele service, aandacht voor mijn specifiiek wensen

Aanbevelingen

Evaluatie locale agent in Qatar, deze kwam niet heel competent en goed over