Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Patrick / Air Holland B.V.

SCL zeer professioneel en echt gespecialiseerd met auto transport over zee. SCL was de enige die binnen een paar uur een complete offerte opstuurde (door Sharon). Het vervolg traject (transport,...

Ga zo door.

F.c. Oskamp

Technisch goed maar customer feedback moet beter. In geval van
Particulier gaat het om creëren van positieve beleving en dat kan echt beter

Aanbevelingen

Ik zou een lijst maken en deze ook sturen naar klant , van alle documenten die nodig zijn bij het importeren van auto, keuren etc,. Deze lijst is er wellicht in de hoofden van de mensen van SCL maar in mijn geval was de lijst tot drie keer toe niet compleet en moest ik er zelf achteraan. Bij opdracht deze lijst. Resteren en iedereen weet wat en wanneer naar SCL toe moet.

ie boven.
Tevens vaker feedback aan klant mbt status.

Reactie SCL Rotterdam:

Beste heer Oskamp,

hartelijk dank voor uw opbouwende reactie. Wij hebben u inmiddels persoonlijk gesproken en zijn dankbaar dat u uw ervaring met ons heeft gedeeld. We nemen uw feedback serieus en gaan ermee aan de slag om onze dienstverlening te verbeteren.

Vriendelijke groet,
Team SCL Rotterdam

Jan Veldman

Prima mensen bij SCL. Komen keurig netjes de afspraken na en houden je op de hoogte vd voortgang. Grote klasse.

Aanbevelingen

Zou het doen. Geen redenen om niet in zee te gaan met ze.

Harry

Zeer goede service

Mark

Vriendelijke professionals!

Aanbevelingen

Gevonden via het Internet toen ik op zoek was om een Jaguar XKR cabrio vanuit de VS naar Nederland te laten transporteren. Vanaf eerste contact tot en met het ophalen van de auto in Schiedam uitstekende communicatie. Afspraken worden direct bevestigd en daar waar nodig. Ik kan deze vriendelijke professionals van harte aanbevelen.

Geen, zie boven.

Erg vlot en efficiënt

Solstice

Aangenaam bedrijf om mee samen te werken. Diensten zijn verzorgd en beloftes gehouden.

F.W. Wiegmans, Bussum

Voor mij de eerste keer dat ik een auto uit de USA naar Nederland heb gehaald. De ervaringen met SCL zijn zonder meer uitstekend geweest. Vanaf het moment van de offerte tot en met het moment dat de...

Michiel

- Mooie complete offerte.
- Alles is goed geregeld.
- Doordat SCL alles regelde had ik zelf weinig werk van het transport en de invoer van de auto.

Aanbevelingen

Ik kreeg van meerdere mensen van SCL e-mails. Ik hou er wel van om alle correspondentie bijelkaar te houden.

- Misschien handig om alles via 1 contactpersoon te laten lopen (veel e-mails waren toch al geforward).
- Of zorgen dat de berichtgeschiedenis doorgegeven wordt bij een verdere afhandeling door een ander persoon.

Ze staan altijd klaar. Ook met tijdverschil was er geen probleem (ik in amerika). Er word ook ruim tijd genomen om al je vragen te beantwoorden. Top service en asfhandeling