Deskundigheid waarmee u geholpen bent?
Was de communicatie duidelijk met onze medewerkers?
Wat vindt u van de informatie op de website?
Reactiesnelheid waarmee u geholpen bent?

Wesley stouthart

Goede ervaring

Aanbevelingen

Ik zou het zeker aanbevelen

Geen tips

M.R. Vogel

Ik heb zaken doen voor de import van mijn klassieker met SCL positief ervaren.
Ik werd continue op de hoogte gehouden van de vorderingen ten aanzien van het proces van de import van mijn...

Aanbevelingen

Deze bedrijfspolicy naar de particuliere klant vasthouden!

Het enige wat "mis" ging was mijn verzoek om bij het lossen van mijn klassieker, uit de container, aanwezig te zijn.
Voor mij was dat wel een moment, dat ik graag persoonlijk meegemaakt had.
Waarom; omdat ik gewoon graag had aanschouwd hoe het voertuig na enkele maanden op zee oogde op het moment dat het weer naar buiten rolde.
Omdat ik het voertuig niet eerder met eigen ogen had gezien had ik het graag als eerste op Nederlandse bodem willen ontvangen. Als een cadeautje dat je uitpakt.
Gewoon een gevoelskwestie.
Ik dacht dit voldoende te hebben aangegeven en gevraagd, echter dit liep mis.
Dat dit nu nog steeds bij mij in mijn gedachten zit, geeft aan dat een juiste inschatting van dit gevoel en sentiment, zeker bij een particuliere klant, van groot belang is.
Mijn tip is dan ook, daar waar u te maken heeft met een particuliere klant, dit soort zake voldoende aandacht te geven.

No hard feelings!!

Coen

Het was een goede samenwerking met SCL. De medewerkers zijn vriendelijk en erg behulpzaam. Het process is daardoor ook vlekkeloos gegaan.

De klant iets meer op de hoogte houden waar de auto zich bevindt.

Roland Migchielsen

Zeer prettig. Respectvol, snel reageren en meewerken met de wensen van de klant.

Prima zo!

ton oomen

Hallo allemaal, ik ben zeer tevreden over de wijzen van zaken doen met SCL Rotterdam, alles was tot in de puntjes geregeld en het contact met de mensen van SCL was zeer prettig en zeer zorgvuldig...

Snelle respons en goeie service

Marcel van Melis

Prima. Ik ontvang regelmatig een statusupdate per mail, zodat ik altijd op de hoogte ben van het lopende transport.
Communicatie is netjes en correct. Prijs is goed.

Klein puntje: vrijdag zou de chauffeur me een uur vóór levering van de auto bellen, zodat ik thuis kon zijn.
Ik was er tijdens het lossen helaas niet bij.
Maar dat is enkel een klein puntje. Verder alles naar tevredenheid.

Anton van Luijk

Klassieke auto gekocht in de US, offerte opgevraagd.
Super snelle en duidelijke reactie met compleet en helder kostenplaatje.
Prettig eerste contact over de offerte en na akkoord heel...

Alles prima voor elkaar

Kon niet beter

Prive

Super aardige mensen en snelle respons!!

Aanbevelingen

Geen idee, nooit naar gekeken.

Nope