Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order

Joana Arandas

Excellent. Good quality products with amazing costumer support.

Rectificatie review van Tobias 18-02-20

Rectificatie review van Tobias 18-02-20

Geld na een week terug gekregen en een mail met excuses. Erg fijn dat het is opgelost. Nu het is afgerond kijk ik met een tevreden gevoel terug op de service. Wanneer de nieuwe collectie komt ga ik hier zeker handschoenen bestellen!

Dr. Ellen Evelaar, Consultancy

Als zeer positief! Bestelling gemaakt, eigenlijk de volgende dag al in de brievenbus.

Tobias

Goede service! Wat kleine problemen gehad met het terugbetalen, echter na een mailtje werd hier voor excuses aangeboden en was het direct geregeld. Kwaliteit van de handschoenen zijn erg goed ! Goede service! Wat kleine problemen gehad met het terugbetalen, echter na een mailtje werd hier voor excuses aangeboden en was het direct geregeld. Kwaliteit van de handschoenen zijn erg goed !
Bestel hier zeker nog een keer.

Tobias

Ik had suède handschoenen besteld voor mijn vriendin maar die gingen al vrij snel kapot, waar ik opvolgens contact heb gezocht met schwarts en von halen waar ik keurig geholpen werd en advies kreeg... Ik had suède handschoenen besteld voor mijn vriendin maar die gingen al vrij snel kapot, waar ik opvolgens contact heb gezocht met schwarts en von halen waar ik keurig geholpen werd en advies kreeg een paar leren handschoenen uit te zoeken die werden vervolgens gratis toe gestuurd! Deze zijn perfect!

Lies tuparia

Heb de hanschoen voor het eest besteld het bevalt me goed

Kim

Snelle levering goede kwaliteit

Henne van Beveren

Een uitstekende ervaring

Goed. Product op tijd geleverd. En bovenal erg mooi product.

Fraaie handschoenen