Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order

Vorige week een paar handschoenen besteld voor sinterklaas maar komt helaas morgen aan. Ruim een week onderweg😕

Reactie Schwartz & von Halen:

Beste Mala, onze excuses voor de vertraging die uw handschoenen hebben opgelopen. Door de Black Friday en Sinterklaas drukte hebben alle vervoerders vertraging opgelopen met het leveren van de pakketjes. Zo ook onze vervoerder DHL. 99% van de bestellingen wordt de volgende dag geleverd dus het is spijtig dat jullie bestelling zo lang heeft moeten duren. Desalniettemin erg veel plezier gewenst met de mooie handschoenen. Met vriendelijke groet, Het Schwartz & von Halen Team

Erg lange levering

Reactie Schwartz & von Halen:

Beste JH Peters, onze excuses voor de vertraging die uw handschoenen hebben opgelopen. Door de Black Friday en Sinterklaas drukte hebben alle vervoerders vertraging opgelopen met het leveren van de pakketjes. Zo ook onze vervoerder DHL. 99% van de bestellingen wordt de volgende dag geleverd dus het is spijtig dat jullie bestelling zo lang heeft moeten duren. Desalniettemin erg veel plezier gewenst met de mooie handschoenen. Met vriendelijke groet, Het Schwartz & von Halen Team!

Mar

Goede snelle service en kwaliteit

An

Goede service en kwaliteit. Snelle verzending.

Levering duurde iets langer dan verwacht, zeer tevreden met de handschoenen

J.W. Schaper

Handschoenen zijn uitstekend van kwaliteit en design. Verzending, betaling en de manier van ruilen zijn zeer correct.

Jasna

Ik heb niet veel ervaring, er was eerste keer dat ik heb iets besteld

Anne-Marie

Een dag na de bestelling de handschoenen ontvangen. Verrast door de persoonlijke mail van de heer Zwart, waarin ik als het ware welkom werd geheten.
Mijn eerste kennismaking met Schwartz en...

De fraai gestileerde foto's op de website komen exact overeen met het bestelde product. Daar word je blij van.

Bas molenkamp

Zeer prettig. Leuk net even iets meer aandacht voor de kleine dingen. Had een verkeerde maat besteld. Hmmmmmmm even en mail en werd netjes opgelost. Top