Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order

M.Prins

Een snelle aflevering van de bestelde handschoenen. Alleen heb ze teruggestuurd en om te ruilen voor een grotere maar. Heb ze alleen nog niet ontvangen. Zit nu 9 dagen tussen zal het door de... Een snelle aflevering van de bestelde handschoenen. Alleen heb ze teruggestuurd en om te ruilen voor een grotere maar. Heb ze alleen nog niet ontvangen. Zit nu 9 dagen tussen zal het door de kerstdagen komen?

Snelle en perfecte levering

Een paar prachtige handschoenen besteld voor Kerst. Ze werden snel en ongecompliceerd geleverd.

P. Snoeks

Mooie duidelijke site waar je heel makkelijk de juiste keuze kunt maken uit de verschillende handschoenen. Snelle levering en middels ‘brievenbusbezorging’ in perfecte staat ontvangen. Ben zeer... Mooie duidelijke site waar je heel makkelijk de juiste keuze kunt maken uit de verschillende handschoenen. Snelle levering en middels ‘brievenbusbezorging’ in perfecte staat ontvangen. Ben zeer tevreden met mijn handschoenen.

W.Hoks-de Vries

Top ene dag besteld volgende dag is huis. En super blij met mijn handschoenen precies waar ik naar op zoek was.

Nanno Zegers

Bedrijf waar kwaliteit en service voorop staan. Zeer uitgebreide informatie op de website, goed verzorgd, veel gebruikersreviews, en supersnelle verzending. Bestellingen zitten goed en netjes... Bedrijf waar kwaliteit en service voorop staan. Zeer uitgebreide informatie op de website, goed verzorgd, veel gebruikersreviews, en supersnelle verzending. Bestellingen zitten goed en netjes verpakt, bij retourneren diverse opties mogelijk. Ik kom zeker terug!

Denise

Heel tevreden, heel duidelijke website, gemakkelijk te bestellen en snelle levering

A de Klerk

Mooie handschoenen, meerdere paren besteld. Wil alleen 1 paar retourneren maar ondanks herhaaldelijk bellen/mailen vooralsnog geen reactie. Wellicht komt dit door de kerstdrukte; zet in dat geval... Mooie handschoenen, meerdere paren besteld. Wil alleen 1 paar retourneren maar ondanks herhaaldelijk bellen/mailen vooralsnog geen reactie. Wellicht komt dit door de kerstdrukte; zet in dat geval een bericht op de website.

Erik

Goed, duidelijk, fijne service