Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order

Simons

Overzichtelijke pagina. Kwaliteit van de handschoenen is erg goed en levering was snel.

Romy

Na wat heen en weer mailen uiteindelijk met prima service een andere maat ontvangen.

Martijn

Mooi product erg goed leer.

Prima, snelle service en bezorging. Fijn dat er een zakje ledercreme en een beschermend tasje bij zit.

Saskia

Goede duidelijk website. De producten worden smaakvol en aantrekkelijk gepresenteerd. Bestellen ging heel gemakkelijk. Goede ervaring.

Marijke Moritz

Ik kom toch nog even terug op de service. Ik heb de handschoenen teruggestuurd omdat ze te groot waren. ze zijn inderdaad omgeruild en na contact had ik snel de nieuwe. Echter, ook deze bleken qua... Ik kom toch nog even terug op de service. Ik heb de handschoenen teruggestuurd omdat ze te groot waren. ze zijn inderdaad omgeruild en na contact had ik snel de nieuwe. Echter, ook deze bleken qua lengte vingers te lang. Nu twijfelde ik of dit ook verkrijgbaar was in de maten van de handschoenen. Dus heb ik gebeld en ingesproken en weer gebeld en ingesproken. Helaas krijg ik helemaal geen contact alleen een voicemail. Dus nu zit ik nog steeds met mijn vraag of ze geruild kunnen en of er ook zo'n maat bestaat. Bij de eerste ruiling werd er aangegeven dat als ik ik mijn ervaring met het bedrijf wilde aanpassen dat ik dan 20 euro terug zou krijgen. Nu hoeft dat niet voor mij omdat ik gewoon de juiste handschoenen wil, maar ook die 20 euro is niet gestort.
Dus nogmaals mijn vraag; ik heb nu de handschoenen maat M, maar de vingers zijn zeker een centimeter te lang. bestaat daar ook een maat in en zo ja dan wil ik ze graag weer ruilen.

HairCare@Home

Eerste keer dat ik hier besteld heb.
Snelle verwerking van de bestelling.

D. W. van Delft

Snel geleverd en een heel goed product, ben er blij mee.