Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order

melkveebedrijf bruggeman

Tot heden wel goed komt de afspraak na

Marc

De levering gebeurde later dan voorzien, onafhankelijk van de wil van de verkoper. Deze laatste heeft achteraf het nodige gedaan om mij correct te informeren en te compenseren voor de late levering,... De levering gebeurde later dan voorzien, onafhankelijk van de wil van de verkoper. Deze laatste heeft achteraf het nodige gedaan om mij correct te informeren en te compenseren voor de late levering, waarvoor dank !

Fatima El Bali

Heel duidelijke site, contact is zeer snel en duidelijk met antwoord

Direct gevonden wat ik wilde

Hans Engels

Duidelijke communicatie per Whatsapp. Supersnel geleverd. Zaterdag voor Kerst besteld. Zou maandag verzonden worden, maar.. werd maandag al afgeleverd. Prachtige kwaliteit en mooi verpakt. Kortom:... Duidelijke communicatie per Whatsapp. Supersnel geleverd. Zaterdag voor Kerst besteld. Zou maandag verzonden worden, maar.. werd maandag al afgeleverd. Prachtige kwaliteit en mooi verpakt. Kortom: super tevreden over product en bedrijf!

Emmie

Top! Snelle reactie op mailtjes en vriendelijke medewerkers.

Veenstra

Heel goed, snelle en nette levering

Jethro Brunenberg

Super fijne website! Heb geen reactie op mijn mail gehad, dat was minder. En de maat label klopt niet!

Mooie site met duidelijke foto's en uitleg over de producten. De handschoenen die ik besteld had heb ik wel teruggestuurd omdat de maat niet goed was en bij nader inzien toch liever een minder dure... Mooie site met duidelijke foto's en uitleg over de producten. De handschoenen die ik besteld had heb ik wel teruggestuurd omdat de maat niet goed was en bij nader inzien toch liever een minder dure versie wilde. Ik kon ze zelfs omruilen voor een ander model dat goedkoper was. Top! Ik wacht nu nog op deze handschoenen. hopelijk passen deze goed. Ben benieuwd...

Johnny

In Stockholm kwamen ze perfect van pas
Zeer fijne warme handschoenen