Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order

Nick Klomp

Na een tijdje te moeten wachten betreft een vraag over het retourneren van handschoenen zijn ze zo vriendelijk geweest een nieuw paar handschoenen in de juiste maat op te sturen. Dit heb ik als zeer... Na een tijdje te moeten wachten betreft een vraag over het retourneren van handschoenen zijn ze zo vriendelijk geweest een nieuw paar handschoenen in de juiste maat op te sturen. Dit heb ik als zeer sympathiek ervaren.

Ingeborg Paquay

Zeer snelle levering, keurig verpakt maar bovenal prachtige, heerlijk comfortabele handschoenen die nog mooier worden door ze te dragen. Geweldige kwaliteit !

Marco

Duidelijke website, snel geleverd.

Mooie handschoenen, zeer kwalitatief.

Bouke

Mooie webwinkel

Devlin

De ervaring met Schwartz & von Halen is goed. Snelle service en je wordt regelmatig een update over jouw bestelling.

Simon

Ik heb online iets besteld bij Schwartz & von Halen. Levering duurde niet lang en de kwaliteit van het product is uitstekend. Erg tevreden.

Mooie duidelijke site. Prachtige handschoenen, alleen de gelverpakking had iets fijner kunnen zijn (bijv. hersluitbaar).

Jonas

Ik heb op zondag een bestelling geplaatst en de dag erna verder contact opgenomen met firma. Nog steeds geen response van de klantenservice. Ik vind het zeer jammer, ik heb intussen ook al betaald.