Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order

Aranka

Mooie website en goede produkten.

Marcella

Mooie website en hele mooie producten. Ik heb een paar Alessandra handschoenen aangeschaft, maar die waren in december nog 69 euro op de website en in de sale in februari waren ze afgeprijsd van 79... Mooie website en hele mooie producten. Ik heb een paar Alessandra handschoenen aangeschaft, maar die waren in december nog 69 euro op de website en in de sale in februari waren ze afgeprijsd van 79 euro naar 59 euro . Dat vond ik wel typisch.

Sonia

Handshoenen als cadeau gegeven aan mijn vriend, dit was een schot in de roos. Hele mooie en degelijke handschoenen met een luxe uitstraling. Daarnaast heel tevreden over de service. Hij is helaas... Handshoenen als cadeau gegeven aan mijn vriend, dit was een schot in de roos. Hele mooie en degelijke handschoenen met een luxe uitstraling. Daarnaast heel tevreden over de service. Hij is helaas een handschoen verloren en toen kreeg ik van dit top team een kortingscode waarmee ik een nieuw paar heb besteld en ook meteen een paar voor mezelf. Zitten heerlijk!

Quick and simple

Marjolein

Goede ervaring mee! Ik kon precies de handschoenen vinden die ik al een tijd zocht.

Joana Arandas

Excellent. Good quality products with amazing costumer support.

Tobias

Rectificatie review van Tobias 18-02-20

Rectificatie review van Tobias 18-02-20

Geld na een week terug gekregen en een mail met excuses. Erg fijn dat het is opgelost. Nu het is afgerond kijk ik met een tevreden gevoel terug op de service. Wanneer de nieuwe collectie komt ga ik hier zeker handschoenen bestellen!

Dr. Ellen Evelaar, Consultancy

Als zeer positief! Bestelling gemaakt, eigenlijk de volgende dag al in de brievenbus.

Tobias

Goede service! Wat kleine problemen gehad met het terugbetalen, echter na een mailtje werd hier voor excuses aangeboden en was het direct geregeld. Kwaliteit van de handschoenen zijn erg goed ! Goede service! Wat kleine problemen gehad met het terugbetalen, echter na een mailtje werd hier voor excuses aangeboden en was het direct geregeld. Kwaliteit van de handschoenen zijn erg goed !
Bestel hier zeker nog een keer.