Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order
9.5/10

Viktor

Over de levering alleen maar lof.
Over het product een vraag gesteld, omdat op de site en verpakking staat dat de voering van schapenbont is, echter op het label staat dat de lining 100%...

Handschoenen gekocht

Joost

Fantastische kwaliteit stijlvolle handschoenen met een uitstekende prijs-kwaliteit verhouding. Het leer van de handschoenen is mooi en zacht. Snelle levering van de handschoenen en in mooie...

Mooie handschoenen, goed afgewerkt.

Marcel Reinaerts

Topservice, snelle bezorging, fraai leren handschoenen a la Gucci of Prada alleen gunstiger qua prijs

Door een probleem met de retourzending ivm omruilen voor een grotere maat, zat ik even zonder handschoenen. Maar dit is uiteindelijk perfect opgelost door het bedrijf!

Lars

Top handschoenen, heel mooi afgewerkt, zien er mooi uit, zitten heel lekker en vormen mooi naar mijn hand. Bestelling en levering was prima. Zeker aanbevolen.

Ordered the Al capone gloves for driving on my scooter. Fitting is good and lining as well.

Thanks for helping me out.

Eva

Zeer positief. Snelle levering,topkwaliteit!

Handschoenen waren te groot. Heb gevraagt in mail om te kunnen ruilen. Nooit een mail terug gehad. Maar wel ene mail over een beoordeling????