Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order

Nienke

Heb de handschoenen gekocht voor mijn reis naar Zuid-Amerika. Ze hebben hun dienst goed bewezen, erg tevreden!

Raimon Rooze

Goede service, snelle levering.

De handschoenen vallen klein uit. Ik had verwacht dat ze wijder zouden worden met dragen (nav review op de site) maar helaas is dat niet zo. Ik vind de handschoenen niet zo fijn omdat ze te strak...

Beste klant,

Bedankt voor je feedback. Als de handschoenen inderdaad te strak zitten dan is dat inderdaad niet fijn. Omdat wij graag alleen maar tevreden klanten zien heb ik een mooie oplossing bedacht. Deze heb ik naar je gemaild, alleen heb ik hier helaas nog geen reactie op ontvangen. Ik hoor graag van je!

Chantal

Product van hoge kwaliteit, snelle levering

Beste Chantal,

Goed om te zien dat je een leuke shop ervaring hebt gehad bij ons!

Beste klant,

Top dat je zo tevreden bent met onze service. Heel veel plezier met je handschoenen!

Jaap - Schwartz & von Halen

Tja lastig heb het oline bestelt maar handschoenen bevallen mij uitstekend vooral op de fiets

Beste klant,

Onze handschoenen doen het inderdaad erg goed op de fiets. FIjn om te zien dat ze zo goed bevallen.

Beste klant,

Mooi om te zien dat onze service goed bij je is bevallen.

Emiel Verhaert

Mijn eerste aankoop bij Swartz & von Halen. Zeer vlotte levering van de handschoenen en blij verrast door de kwaliteit ervan, zeer aangenaam om te dragen en bijzonder warm tijdens de koude dagen.

Beste Emiel Verhaert,

Leuk dat je eerste aankoop bij ons zo goed is bevallen! Dat er nog vele mogen volgen ;)

Beste klant,

Bedankt voor je positieve feedback!

Jacqueline

Fijne leren handschoenen gekocht van een mooie kwaliteit tegen een alleszins redelijke prijs. Vlotte probleemloze levering.

Beste Jacqueline,

Dat is inderdaad onze sterke kant: mooie en kwalitatief hoge handschoenen voor nog geen 70 euro. Mooi om te zien dat de levering snel en makkelijk is verlopen.