Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order

M Sminia

Voor de derde keer handschoenen besteld. Deze keer handschoenen Harvey besteld. Voering was minder dik dan verwacht en ben ben bang dat ik als het vriest er niet genoeg aan heb, maar de tijd zal het...

Beste M Sminia,

Bedankt voor je beoordeling. Door een foutje bij ons logistieke vervoerder was er inderdaad enige vertraging bij enkele bestellingen, onze excuses daarvoor. Veel plezier met je handschoenen!

Jaap - Schwartz & von Halen

Via mijn zoon kwam ik bij dit bedrijf terecht. En wat een positieve ervaring. Snelle service, duidelijke informatie, mooie artikelen, vlot bezorgd en een uitstraling van persoonlijke aandacht. Fijn!

Beste klant,

Wat leuk om te horen dat je via je zoon bij ons terecht bent gekomen. Fijn dat alles zo goed bevalt. Veel plezier met de handschoenen.

Jaap - Schwartz & von Halen

Goed! Telefonisch bereikbaar en persoonlijke communicatie

Beste klant,

Bedankt voor de positieve review. Veel plezier met je nieuwe handschoenen!

Leon

Great gloves, super fast delivery!

Dear Leon,

Thanks a lot for your positive review! We wish you all the best with your new Schwartz & von Halen gloves.

Kind regards,

Marielle Troudes

Amazing products, I allready have the gloves a couple of years and the quality remains. The contact and service of S&H is really pleasant. I can really recommended this shop for gloves.

Dear Marielle,

Glad to hear that you are still happy with your gloves. Thank you for your positive feedback.

Kind regards,
Jaap - Schwartz & von Halen

Mooie handschoenen van goede kwaliteit.

Beste klant,

Fijn dat de kwaliteit van onze handschoenen goed bevalt. Veel plezier ermee!

Hilde

Inmiddels al bijna drie jaar geleden de Nora handschoenen aangeschaft. Normaal gesproken altijd al mijn handschoenen kwijt ;) maar hier ben ik zuinig op. Het is een super fijn paar!! En van hele...

Beste Hilde,

De Nora handschoenen zijn inderdaad erg fijne handschoenen. Kwijtraken zou erg zonde zijn uiteraard ;)

Stefan

Voor het vierde jaar op rij geniet ik al van deze handschoenen. Sinds kort de nieuwe collectie gekocht en weer zeer tevreden, aanrader! En wat zijn ze mooi he

Beste Stefan,

Leuk om te zien dat je de handschoenen uit onze nieuwe collectie ook mooi vind. Jij komt de winter nu wel door!

Nick

Ik heb de Rex handschoenen gekocht. Prachtig zacht leer, chique uitstraling, comfortabele, zachte voering. Je zou bijna willen dat het winter werd... Ik kan helaas nog niets zeggen over de wind- en...

Beste Nick,

Wat fijn dat je zo'n mooie review voor ons hebt achtergelaten. Daar kunnen we zeker wat mee! Leuk om te zien dat de Rex handschoenen jou zo goed bevallen. Het gebruik van een tube is zeker een goed idee, al gaat dat vaak wat lastig door de brievenbus, vandaar dat we voor een sachet hebben gekozen.

Heel veel plezier met de mooie Rex handschoenen!

Tim

Prachtige handschoenen van zeer goede kwaliteit. Super handig dat je je handschoenen niet hoeft uit te doen als je je telefoon wilt opnemen. Aanrader!

Beste Tim,

FIjn om te zien dat ze zo goed bevallen.