Snelheid levering / Delivery speed
Informatie op de website / Information on the website
Bestelgemak / Convenience of placing an order

Robert Brontsema

Super ervaring! bezorger stond volgende dag al op de stoep, en de handschoenen zijn heerlijk warm

Walter Romelingh

De handschoenen kan ik aanbevelen. Ze zien er representatief uit. Ze voelen degelijk en warm aan. En ze komen over mijn polsen, waardoor er geen naad is tussen handschoen en mauw. Ik heb gekozen... De handschoenen kan ik aanbevelen. Ze zien er representatief uit. Ze voelen degelijk en warm aan. En ze komen over mijn polsen, waardoor er geen naad is tussen handschoen en mauw. Ik heb gekozen voor kunstleer, omdat ik kunstleer vriendelijker vind. Neem wel de maat van je hand. Gewoonlijk is Large mijn maat, maar in dit geval kwam ik op Medium uit en dat blijkt in dit geval de maat te zijn die mij past. De bezorging was de dag na de bestelling. Er was aandacht aan het inpakken besteed!

Maud

Fijne service en heel erg blij met de handschoenen. De kwaliteit is super, ze zitten comfortabel

Myrte

Mooie zwarte handschoenen gekocht. Goed geholpen via de chat voor het vinden van mijn maat

Litha

Zo blij dat ik deze vegan, mooie handschoenen heb gevonden bij Schwartz & Von Halen, want ik was daar al een tijd naar op zoek.

Cees

Snelle service, duidelijke communicatie

Ger

Prima service, snelle levering en goede kwaliteit handschoenen!