Schuym

Schuym Ook benieuwd naar feedback over de webshop Schuym? Bekijk de ervaringen en reviews op deze site. Powered by The Feedback Company24
96 % van de klanten beveelt dit bedrijf aan.
Klanten beoordelen Schuym met 8.8/10. Gebaseerd op 24 ervaringen.

Goed (8/10)
Score voor Schuym:4/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Zeer prettig snel geleverd..
en goed advies bij in gesloten.

A.M.van der Hulst
Zeer slecht (2/10)
A.M.van der Hulst

Reactie Schuym:

Het is altijd mogelijk om een afspraak te maken om langs te komen en de producten te proberen. Dat wil zeggen in Bussum, niet Breukelen. Ook kunnen we kijken of het probleem aan de scheertechniek ligt. We horen graag je daar gebruik van wil maken.

Score voor Schuym:1/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Nee

Het komt goed uit dat u mijn bevindingen vraagt. de krabber die ik onlangs gekocht heb bevalt helemaal niet. hij ligt slecht in de hand doordat het handvat te kort is en boven dien snij ik mijn huid aan alle kanten open. hoe ik hem ook hanteer. het is niet goed iets dergelijks op internet te kopen. je moet voelen hoe het in de hand ligt. ik heb het voornemen om naar breukelen te gaan en daar uit te proberen hoe verschillende modellen in de hand liggen. of heeft u een ander voorstel?.
met groet,.
a.m. van der hulst.

Voldoende (6/10)

Reactie Schuym:

Wij vinden het ook best jammer. Het is overigens nog altijd mogelijk om een afspraak te maken om langs te komen.

Score voor Schuym:3/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Goede collectie, jammer dat winkel in bussum is gesliten, verzendkosten voor scheerschuim erg hoog en geen korting bij meerdere bestellingen.

Prima (7/10)
Score voor Schuym:3.5/5

Prima producten.

Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Uitstekende service, hele goede producten.

Kristien

Dit bedrijf reageert snel toen ik een vraag per mail stelde. ook op de levering hoefde ik twee keer niet lang te wachten..
de leveringen waren keurig en correct en er zat ook telkens een bedankingskaartje bij.

De Jong Sierhekwerken

Web site van schuym is goed en overzichtelijk. veel producten ken ik vanuit de winkel maar via de site ontdek ik nieuwe producten. het bestellen en leveren is goed. het scheelt mijn tijd. de producten komen onbeschadigd aan leveren via post.nl vindt ik ook fijn.

Michel Schatorje
Zeer goed (9/10)
Michel Schatorje
Score voor Schuym:4.5/5
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Ruime keus en snelle levering.

Snel geleverd.

Tobi
Tobi
Zou u dit bedrijf aanbevelen?Ja

Duidelijke website en een prima levering.

Bedrijfsinformatie

Schuym is een webshop met klassieke scheerartikelen. Onze merken o.a. Mühle, Taylor of Old Bond Street, Feather, Dovo, Merkur en Prospector co. Bezichtiging is mogelijk op afspraak.
Adres
Kapelstraat 12a