8.5/10
8.1/10
8.1/10

Richard van Zutphen

Via website spullen besteld. Ze zijn zaterdagochtend bezorgd. Bezorging was OK (al moest ik de spullen zelf via de achtertuin naar binnen brengen omdat het "wagentje van de chauffeur" niet door een...

Nee. Het verliep zoals je mag verwachten.

- een wagentje dat door gangetjes van één meter kan.
- onbeschadigde materialen aanleveren.

Bestelling

eerlijkheid

Roid

Zeer slechte after sales. En meerdere planken zijn al los. Op mailcontact krijg je geen antwoord

Klantvriendelijkheid is zeer slecht

Fons Hees

Geweldig

neen

neen

Wanderer

Eenvoudig besteld, vlot geleverd en (zwaar) schutting materiaal neergelegd in overleg tot achter het huis.

Uitgebreide keus uit verschillende maten en kwaleiten, met meer dan voldoende uitleg.

Er is op de site en bij bestelling geen echt duidelijke informatie hoe en waneer er geleverd wordt. Ik moest na bestelling maar afwachten tot ik iets van een bericht hierover kreeg. (Tip: bij de bestelbevestiging aangeven dat nader bericht over de planning van aflevering binnen x dagen volgt)

b c

Goed assortiment. Maar je krijgt je bestelling niet terug te zien in een overzicht/ bevestigingsmail. Levering op een andere dag dan de voorgestelde datum kost €50-575 extra.

Goed assortiment.

Mooie en uitgebreide showtuin om te bekijken

duidelijke uitleg aan de balie in Barneveld

J. Keesmaat

Goede website; vrijwel direct antwoord; snelle levering; correcte chauffeur!

Goede website; vrijwel direct antwoord; snelle levering; correcte chauffeur!

Tot zover dik tevreden!

Arco Kleimeer

Nette levering na een gemakkelijke bestelling. Snel en goed. Dank

WJ vd Togt

Vriendelijk en snel. Ik kon rond sluitingstijd op zaterdag nog terecht, de jongens hielpen me nog met het verstandig vastzetten van lading op mijn aanhanger.

Vriendelijk, kennis van zaken. De hardhouten palen die ik gekocht heb zijn van mooie zware kwaliteit, kaarsrecht . . netjes!

Eventueel inzage in de voorraad op de website, in mijn geval bestelde ik vrijdagmiddag en wilde de volgende dag halen. Kon wel, maar moest bellen om te vragen of het benodigde op voorraad was.