R.kool

Geen aflevering, dus geen spullen , project uitgesteld , dus slecht en geen response op email of de telefoon wordt niet opgenomen.

Wiel van Oijen

Ik heb schroeven besteld en deze waar snel in huis. Alleen jammer dat ik helemaal geen terugkoppeling kreeg over het bestelde en dat het verstuurd was. Dus je hebt geen idee wanneer het wordt... Ik heb schroeven besteld en deze waar snel in huis. Alleen jammer dat ik helemaal geen terugkoppeling kreeg over het bestelde en dat het verstuurd was. Dus je hebt geen idee wanneer het wordt bezorgd. Erg jammer!!

Bestelling niet één dag later besteld, maar vier dagen! Douane?

Dirk Wierda

Product is prieme
Snelle levering'ik ben zeer tevreden

Vreven global electricity

Goede en snelle levering

Mark

Kreeg een gedeelte van mijn bestelling idd een dag later geleverd. Zat een papiertje bij dat de rest een dag later zal komen. Maar helaas al weer 4 dagen verder en nog niet binnengekregen.... Kreeg een gedeelte van mijn bestelling idd een dag later geleverd. Zat een papiertje bij dat de rest een dag later zal komen. Maar helaas al weer 4 dagen verder en nog niet binnengekregen. Telefoonnummer gebeld die bij de email stond en dat nummer is niet in gebruik. Een 06 nummer op de website gebeld maar werd niet opgenomen en ben ook niet terug gebeld. Hoop dat ik mijn bestelling ooit nog binnen krijgt.

Sander Bannink

Kwaliteit van de schroeven is prima.
Levering was helaas te laat verzonden waardoor deze een dag later kwam dan aangegeven/beloofd

Dirk Franssens

Eerste keer iets besteld, 14 verschillende artikels, 1 artikel te weinig bij de levering !!!. reeds via mail gemeld. wacht nog op de nabestelling. er is altijd maar een eerste keer om goede indruk... Eerste keer iets besteld, 14 verschillende artikels, 1 artikel te weinig bij de levering !!!. reeds via mail gemeld. wacht nog op de nabestelling. er is altijd maar een eerste keer om goede indruk te maken, is dus niet gelukt. Hopelijk wel in orde bij volgende bestellingen