Voor zover ik bestellingen heb gedaan heb ik nog geen klachten gehad

Nic

Snele bezorging ,email kwam echter in spam map,dus prima zaken doen metacrhoeven kampioen

Willem

Snel en accuraat geleverd, schroeven van goede kwaliteit.

Johan

Al jaren klant en al jaren goede ervaringen!

Totaal bouw

Donderdag hele hoop schroeven bestelt. Vandaag netjes per pallet ontvangen. Goede kwaliteit spaanplaat en vlonderschroeven voor scherpe prijs!

Groot assortiment, waardoor je veel keuzemogelijkheden hebt.
Groot assortiment, waardoor je veel keuzemogelijkheden hebt.
Had mijn product op vrijdag voor 15:00 uur besteld, had deze alleen wel pas op dinsdag binnen. Op werkdagen besteld, volgende werkdag binnen, was hier dus blijkbaar niet van toepassing.

Verder wel goede kwaliteit producten.

Peter

De naam zegt het al: Schroevenkampioen! Zeer tevreden over de kwaliteit van de schroeven en de klantvriendelijkheid. Kortom top service!

Wat ze schrijven komen ze na, tevens geleverd echte kwaliteit en SHR gekeurde schroeven, was eerst wat wantrouwig tov de scherpeprijzen, maar een betere kwaliteit tegen deze prijzen zijn verder... Wat ze schrijven komen ze na, tevens geleverd echte kwaliteit en SHR gekeurde schroeven, was eerst wat wantrouwig tov de scherpeprijzen, maar een betere kwaliteit tegen deze prijzen zijn verder niet te vinden op internet, de dakkapelenman

Erg snelle levering, top schroeven! Hier ga ik zeker meer bestellen

Prima en snelle levering