J.M. de Keijzer

De levering was vlot en in correcte staat. de kwaliteit van de schroeven matig. breken snel af.

Nic

Snele bezorging ,email kwam echter in spam map,dus prima zaken doen metacrhoeven kampioen

Kees

Zeer goed, makkelijk bestellen plus snelle levering.

joop

Prima service was alleen verbaast dat er BTW gerekend wordt over de portokosten beetje jammer.

F. van Breenen

Bij de eerste zending twee dozen niet ontvangen. Ik heb gebeld en het zou bij een volgende bestelling geregeld worden. Na de volgende bestelling een mail gestuurd met de melding van de tekorten van... Bij de eerste zending twee dozen niet ontvangen. Ik heb gebeld en het zou bij een volgende bestelling geregeld worden. Na de volgende bestelling een mail gestuurd met de melding van de tekorten van de eerste levering, de bestelling was compleet maar geen reactie gekregen op de manco's van de eerste levering. Helaas - het gaat niet om het geld maar om het misgrijpen in de werkplaats.

Schroeven besteld voor een nieuwe schutting

P. Nicolaassen

Schroeven besteld voor een scherpe prijs. Prima spul netjes verpakt en de volgende dag ik huis. Een aanrader als je ook schroevenkampioen wilt worden.

Ik ben erg positief over de levering snel en correct. Ga zeker vaker bestellen.

Prima schroeven, goede prijs en snel geleverd