Klus

Helaas afspraak zelfde dag nog te leveren niet na gekomen

!

Cuijpers

Goed bereikbaar, snelle service en vriendelijk

Correcte levering, duidelijke website

particulier

Schroeven en pluggen besteld

Sterke punten van Schroeven-online.nl

goede service en op tijd geleverd

Fz Hoveniers

Prima service en zeer vlotte levering. Aanrader

ton meijerink

Door een foutje iets langer moeten wachten op de schroeven dan de website vermelde, maar na een mailtje van mijn kant werd ik gebeld erg vriendelijk te woord gestaan en dezelfde avond waren de... Door een foutje iets langer moeten wachten op de schroeven dan de website vermelde, maar na een mailtje van mijn kant werd ik gebeld erg vriendelijk te woord gestaan en dezelfde avond waren de schroeven in huis, dus zeer tevreden over de service

Sterke punten van Schroeven-online.nl

snelle reactie klantenservice en en direct een goede oplossing aandragen

Ikmaakmethout

Snel, breed artisiment, voordelig

Snel, breed artisiment, voordelig

Leon

Ik had een bestelling gedaan waarbij ik zelf een verkeerde maat besteld had. Direct gebeld en werd binnen no time aangepast. Dezelfde dag had ik de schroeven nog in huis. prachtig.

Snelle service,
Deskundig advies
Scherp geprijsd

Ad

Mijn bestelling van tellerkopschroeven was snel en goed geleverd. Van enkele maten was een ander merk geleverd dan besteld, omdat daar een langere levertijd op zat. Daar was ik wel blij mee, want de... Mijn bestelling van tellerkopschroeven was snel en goed geleverd. Van enkele maten was een ander merk geleverd dan besteld, omdat daar een langere levertijd op zat. Daar was ik wel blij mee, want de levering was niet vertraagd!

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Het grote assortiment van kwaliteitsproducten en de snelle en betrouwbare levering.

Roland

Bestelling geplaatst en daarna telefoontje dat er een gedeelte was uitverkocht. Vervangend (duurder) product gekregen zonder bijbetaling.

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Goede communicatie en service. Prima aflevering.

Jeroen Terlingen

Bestellen en tijdig ontvangen wat je besteld hebt, zo simpel kan het zijn

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Goede communicatie, snelle correcte levering.