Van de voort afwerking

Niet positief

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Net als alle andere aanbieders alleen contact is slecht en voor ondernemers wordt de 10% korting niet in korting op de rekening gebracht. Op mailtjes wordt niet gereageerd!

Ikmaakmethout

Snell en scherp geprijst

Prijs en snelheid

Kh. Smeenk divers

Bij toeval op uw side terecht gekomen. Vond meteen wat ik zocht. Besteld en achteraf betalen is voor mij erg prettig. De verzending bij o. a. Is vaak moeilijk. Vandaar dat pakjes vaak verdwijnen.... Bij toeval op uw side terecht gekomen. Vond meteen wat ik zocht. Besteld en achteraf betalen is voor mij erg prettig. De verzending bij o. a. Is vaak moeilijk. Vandaar dat pakjes vaak verdwijnen. Vandaar mijn keuze achteraf te betalen. Dit

Overzichtige catalogus prima aflevering

AS

Vertraging van 2 dagen door Corona werd uiteindelijk 4 dagen

Sterke punten van Schroeven-online.nl

bij telefonisch contact heel behulpzaam

Jacques Schermer

Voor eerste keer bij deze webshop besteld. Je moet het dan altijd maar weer afwachten. Maar nee hoor, alles keurig netjes binnen de afgesproken termijn geleverd. Mooi stevig verpakt zodat er geen of... Voor eerste keer bij deze webshop besteld. Je moet het dan altijd maar weer afwachten. Maar nee hoor, alles keurig netjes binnen de afgesproken termijn geleverd. Mooi stevig verpakt zodat er geen of nauwelijks schade kan ontstaan.
Ik beveel deze webshop ten zeerste aan.

Service: óke
Betaalbaarheid: óke
Snelheid: óke
Levertijd: óke

Smeetsadviesgroep

Goed product

snel geleverd

Casper

Ik had de schroeven nog dezelfde dag in huis

Sterke punten van Schroeven-online.nl

groot assortiment , snelle levering en niet duur

HW

Correct en snel

Sterke punten van Schroeven-online.nl

Corrigeert fouten van klant zonder problemen.

Stefan

Bezorging duurde te lang, zelfs met 2 dagen extra gerekend vanwege corona. Ben uiteindelijk schroeven elders gaan halen en retourneer de bestelling van schroeven-online.

Prijs

A Medemblik

Goede ervaring mee, mooie producten voor een scherpe prijs.

Sterke punten van Schroeven-online.nl

duidelijke site, snelle levering en scherp geprijsd.